Hej
Powoli rozglądam się za nowym sprzętem (choć jeszcze stary stoi w garażu) i już wiem, że to będzie xtr albo xtz
O ten egzemplarz ktoś już pytał w temacie ofert z Allegro ale żadnych odpowiedzi nie widziałem.
Gdybyście byli łaskawi rzucić wprawnym okiem na te zdjęcia, a może ktoś ma blisko żeby podjechać zobaczyć. Chyba najtańsza Tenerka w Polsce teraz :P Więc gdzie jest haczyk?
http://olx.pl/oferta/yamaha-tenere-xt-6 ... cdc8dee17c
Przebieg 48 tyś.
Ściągnięty z Niemczech w 2013. W Polsce przejechane 4 tyś.
Za Akrapovica plus 2 tyś.
Yamaha xt660z prośba o opinę
Ostatnio zmieniony 07 lis 2014, 16:46 przez bathory, łącznie zmieniany 1 raz.
Już do gościa napisałem. A co do akrapa myślę, że cena z nim będzie przerastać moje chęci i możliwościSayTen pisze:Dowiedz się jaki ma przebieg oraz czy wydech akrapa jest również na sprzedaż- bo ta cena jest na zwykłych puszkach.
Uzupełniłem informacje w zapytaniu
Sowizdrzał sprzedaje (chyba) swoją Tenerkę http://www.xtzclub.pl/threads/11462-Spr ... Cal-bardzo Tylko nie do końca jest tego pewien, bo KTM robi ostatnio psikusy i trudno będzie gdzieś jechać ze spokojną głową
No pewny sprzęt to najlepsza inwestycja Cały czas jednak mam dylemat czy xtr czy xtz, tenerka jest dosyć ciężka, znajomy twierdzi, że jazda w offie xtrą to bajka w porównaniu z tenerą. Czym mnie trochę odstrasza od tej drugiej, która 1000 razy bardziej podoba mi się wizualnieArturros pisze:Sowizdrzał sprzedaje (chyba) swoją Tenerkę http://www.xtzclub.pl/threads/11462-Spr ... Cal-bardzo Tylko nie do końca jest tego pewien, bo KTM robi ostatnio psikusy i trudno będzie gdzieś jechać ze spokojną głową
Obrazek
I ma rację. Tak samo jest ze starymi XTkami - XT600Z w porównaniu do K/E w terenie jest totalnie nieporęczny. Owiewka i kilka kg więcej swoje robi. Osobiście wolałbym zamiast Z kupić R, a różnicę cenową dołożyć w zawias z kata. Ale wygląd Tenerki jest tak kozacki, że jakbym stał przed dylematem zakupowym, bo bym za cholerę nie mógł się zdecydować
Tylko ja też nie zamierzam czy xtzą czy xtrą naginać jakiś ekstremalnych offów z topieniem motocykla włącznie. Głównie potrzebuje sprzęt na dalsze wyjazdy w miejsca gdzie asfalt nie jest zbyt popularny za to bywa sporo szutrów, skalistych górskich dróg i tym podobnych Transalp już nie daje rady, za słabe zawieszenie przede wszystkim no i też jest zbyt toporny :( za to niezawodnyArturros pisze:I ma rację. Tak samo jest ze starymi XTkami - XT600Z w porównaniu do K/E w terenie jest totalnie nieporęczny. Owiewka i kilka kg więcej swoje robi. Osobiście wolałbym zamiast Z kupić R, a różnicę cenową dołożyć w zawias z kata. Ale wygląd Tenerki jest tak kozacki, że jakbym stał przed dylematem zakupowym, bo bym za cholerę nie mógł się zdecydować
Znajomy nadal podtrzymuje, że w OFF Zka jest mało poręcznabathory pisze:Tylko ja też nie zamierzam czy xtzą czy xtrą naginać jakiś ekstremalnych offów z topieniem motocykla włącznie. Głównie potrzebuje sprzęt na dalsze wyjazdy w miejsca gdzie asfalt nie jest zbyt popularny za to bywa sporo szutrów, skalistych górskich dróg i tym podobnych Transalp już nie daje rady, za słabe zawieszenie przede wszystkim no i też jest zbyt toporny :( za to niezawodnyArturros pisze:I ma rację. Tak samo jest ze starymi XTkami - XT600Z w porównaniu do K/E w terenie jest totalnie nieporęczny. Owiewka i kilka kg więcej swoje robi. Osobiście wolałbym zamiast Z kupić R, a różnicę cenową dołożyć w zawias z kata. Ale wygląd Tenerki jest tak kozacki, że jakbym stał przed dylematem zakupowym, bo bym za cholerę nie mógł się zdecydować
Jednak w sytuacjach, o których piszesz, dojazd na kołach gdzieś daleko i TYLKO szuterki, to Zką będziesz zachwycony. Jednak takie drogi, którymi jeździliśmy w Armenii czy Gruzji to raj dla XTRa, Zką będziesz się męczył. Z dwojga złego wolałbym chyba jednak przemęczyć się przez 500-1000km a jechać komfortowo przez pozostałe 9.000km
Wiem, że wybór jednak będzie ciężki :P Co najmniej tak, jak Zka :P
haha znajomy zrobił coming outNeno pisze:Znajomy nadal podtrzymuje, że w OFF Zka jest mało poręcznabathory pisze:Tylko ja też nie zamierzam czy xtzą czy xtrą naginać jakiś ekstremalnych offów z topieniem motocykla włącznie. Głównie potrzebuje sprzęt na dalsze wyjazdy w miejsca gdzie asfalt nie jest zbyt popularny za to bywa sporo szutrów, skalistych górskich dróg i tym podobnych Transalp już nie daje rady, za słabe zawieszenie przede wszystkim no i też jest zbyt toporny :( za to niezawodnyArturros pisze:I ma rację. Tak samo jest ze starymi XTkami - XT600Z w porównaniu do K/E w terenie jest totalnie nieporęczny. Owiewka i kilka kg więcej swoje robi. Osobiście wolałbym zamiast Z kupić R, a różnicę cenową dołożyć w zawias z kata. Ale wygląd Tenerki jest tak kozacki, że jakbym stał przed dylematem zakupowym, bo bym za cholerę nie mógł się zdecydować
Jednak w sytuacjach, o których piszesz, dojazd na kołach gdzieś daleko i TYLKO szuterki, to Zką będziesz zachwycony. Jednak takie drogi, którymi jeździliśmy w Armenii czy Gruzji to raj dla XTRa, Zką będziesz się męczył. Z dwojga złego wolałbym chyba jednak przemęczyć się przez 500-1000km a jechać komfortowo przez pozostałe 9.000km
Wiem, że wybór jednak będzie ciężki :P Co najmniej tak, jak Zka :P
Generalnie jestem bardziej skłonny ku XTRce przede wszystkim za Twoją radą, czasem tylko jak spojrzę na jakieś ogłoszenie z Tenerką to moje przekonanie blednie, jej wygląd jest jednak mocarny :D ale pewnie skończy się na xtr za rozsądne pieniądze plus mały upgrade wedle potrzeb
Tomasz, ja do dziś wzdycham do każdej napotkanej Tenery ale wiesz... to tak jak wziąć ślub z piękną blondynką którą się... no z którą się kiepsko żyje ale fajnie popatrzeć/pokazać
Musisz się przejechać gdzieś dalej na jednej i drugiej, inaczej możesz żałować do końca!
Musisz się przejechać gdzieś dalej na jednej i drugiej, inaczej możesz żałować do końca!
Ale jak w łóżku dobra to da radę przeżyć :PNeno pisze:Tomasz, ja do dziś wzdycham do każdej napotkanej Tenery ale wiesz... to tak jak wziąć ślub z piękną blondynką którą się... no z którą się kiepsko żyje ale fajnie popatrzeć/pokazać
No to akurat nie jest takie łątwe do załatwienia A swoją drogą czy xtr nie będzie do mojego wzrostu za niski? (192 cm)Neno pisze:Musisz się przejechać gdzieś dalej na jednej i drugiej, inaczej możesz żałować do końca!
jeśli ja mogę dodać swoje 3 grosze to powiem tak: 3 mies temu tez mialem dylemat XTZ czy XTR?, postawiłem na mniejszy wydatek, kupiłem XTR, doposażyłem we wszystko do tylko można i wyszło mnie to taniej niż goła XTZ. Silnik bardzie pasuje do Rki niż do Zki. Poręcznośc Rki rekompensuje wszystkie zalety Zki. Mniej platiku, niepotrzebnego szpeju i mniej kilogramów. Bierz Rkę bedziesz Pan zadowolony a zaoszczędzone kilka tys wydaj na wyprawę
Dzięki za opinię Argumenty jak najbardziej trafiające do mnie, więc pewnie tak się skończygajowy pisze:jeśli ja mogę dodać swoje 3 grosze to powiem tak: 3 mies temu tez mialem dylemat XTZ czy XTR?, postawiłem na mniejszy wydatek, kupiłem XTR, doposażyłem we wszystko do tylko można i wyszło mnie to taniej niż goła XTZ. Silnik bardzie pasuje do Rki niż do Zki. Poręcznośc Rki rekompensuje wszystkie zalety Zki. Mniej platiku, niepotrzebnego szpeju i mniej kilogramów. Bierz Rkę bedziesz Pan zadowolony a zaoszczędzone kilka tys wydaj na wyprawę