cześć,
mam ofertę na takiego XTka:
2005rok
18tys przebieg
podobno oryginał, normalne ślady użytkowania
jedynie silnik mocno podniszczony - jak widać farba cała schodzi.
Moja prośba o opinię na ile jest to możliwe z samych zdjęć.
wiecie, moto jest daleko, zakup praktycznie na podstawię zdjęć i opini znajomego handlarza
motocykl z Belgii
http://1drv.ms/1p9tp8w
jaka cena byłaby adekwatna do stanu ?
XT 660R - co sądzicie o silinku (farba) itd.
Wszystko zależy od tego jak dobrze i jak długo znasz tego handlarza, bo jeżeli jest to znajomość typu że ty wiesz jak on a on wie jak ty się nazywasz i nic więcej was nie łączy to należy traktować tak jak każdego innego handlarza, czyli ściemnia gdzie może i jak może aby tylko sprzedać
Na tej podstawie napisałem posta, silnik wygląda jak to silnik w tego typu motocyklach.diablo pisze:cześć,
mam ofertę na takiego XTka:
2005rok
18tys przebieg
podobno oryginał, normalne ślady użytkowania
jedynie silnik mocno podniszczony - jak widać farba cała schodzi.
Moja prośba o opinię na ile jest to możliwe z samych zdjęć.
wiecie, moto jest daleko, zakup praktycznie na podstawię zdjęć i opini znajomego handlarza
motocykl z Belgii
http://1drv.ms/1p9tp8w
jaka cena byłaby adekwatna do stanu ?
Jeżdżony po błocie bez osłony silnika i myty na myjce ciśnieniowej to nic dziwnego że farba zeszła.
Nic też dziwnego, że w europie zachodniej tak obwicie drogi solą.
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie
Ładny XTR i ogumienie odpowiednie na panujący sezon, teraz musisz ją ładnie obłocić.