Strona 27 z 74

: 22 kwie 2014, 18:44
autor: MarqSz
Sądząc po tym nieprzełożonym przewodzie hamulcowym, maszyna pokazywała się na naszym forum http://xt660.pl/viewtopic.php?p=53729#53729

: 22 kwie 2014, 20:01
autor: BarteQ
SayTen pisze:
Phantom pisze:Moźe ktoś rzucić okiem na tego http://allegro.pl/yamaha-xt660x-2005-xt ... 78050.html

Wg mojej wiedzy i pooradnika w/w chyba ok. Reszta wyjdzie w praniu, albo?
1) fajne lusterka
2) strasznie narwana osoba musiała odkręcać górną nakrętkę przy rozrządzie, bo wygląda gorzej niż moja (silnik po lewej stronie)
3) Mi Michelin Pilot Power 2ct z 2011 (przedni) już w zeszłym roku wyglądał na umęczonego czasem, a nie kilometrami.
4) sprawdź gumy zabieraka i łańcuch, bo to taki przebieg, że już się powinny kończyć.

I nie daj się zwieść, XTki produkowane są we Francji :-)
fajne lusterka? najtansze z allegro za 10 zł kpl.

: 22 kwie 2014, 21:16
autor: alf
Motocykl został sprowadzony z Niemiec, wyprodukowany faktycznie mógł być we Francji, mój błąd :-)
Z rzeczy których nie ma w ogłoszeniu - został niedawno zrobiony przegląd i OC na przyszły rok, niestety wczoraj doszło też parę rys na prawym plastiku :-?
Gdyby były jeszcze jakieś pytania to można śmiało pisać

: 22 kwie 2014, 21:30
autor: Phantom
Alf myślę że na dniach będę się kontaktować :)

: 22 kwie 2014, 22:13
autor: tomci0
Witam
Jestem nowym użytkownikiem tego forum i przymierzam sie do zakupu XT660Z tenere.
Mieszkam w okolicy Łodzi i jeździłem do tej pory na TDM 850 brakowało mi w niej możliwości off-roadowych, więc jestem skłonny zamienić zalety tedzi na prostej na możliwość polatania w terenie tenerą.
Szukam sprzęta w przedziale cenowym pomiędzy 15-18tys.
a to moje propozycje:

http://olx.pl/oferta/yamaha-xt660z-2009 ... 5372dc8925

http://otomoto.pl/yamaha-xtz-xt-660-z-t ... 77260.html

Chętnie dołączę do waszego grona :lol:
Będę wdzięczny za wasze opinie

XT600, prośba o obiektywną ocenę.

: 23 kwie 2014, 10:39
autor: GrzesFo
Proszę o opinie stanu wizualnego. Czy to w pełni oryginał?
A może ktoś miał już styczność z tą sztuką, coś wie?
Mam kawał drogi.



link do oferty


A tu duże zdjęcia.

1
2
3
4

: 23 kwie 2014, 14:00
autor: czarnuch
GrzesFo, to głównie forum właścicieli XT po 2004r, więc trudno będzie nam ocenić jego kompletność itd. owszem trafia się na forum kilku właścicieli starszych XTeków , więc może oni pomogą...

: 23 kwie 2014, 18:24
autor: Phantom
Panowie i Panie,
Dziś oglądałem tą zabaweczkę. Wygląda na żywo bardzo fajnie- aż za fajnie jak na 10 lat(podejrzliwy typ jestem).
http://motofrajda.otomoto.pl/yamaha-xt- ... 84880.html

W sbt.mam się zjawić na jeździe próbnej bo dziś tylko przelotem.

Ktoś coś niepokojącego zauważa? Prócz przebiegu który jest mega niski.

: 24 kwie 2014, 0:22
autor: lukasz2511
mam z tego rocznika też szaraczka :D w tamtym roku w czerwcu dałem 10500 na polskich blachach . U mnie na elementach trzymających tarcze hamulcowe zaczyna pojawiać się rdza.... hmmmm...??? wilgoć w garażu??

mam przebieg 30 tyś.

Obrazek

: 24 kwie 2014, 7:53
autor: ZIBI
Phantom pisze:Ktoś coś niepokojącego zauważa? Prócz przebiegu który jest mega niski.
Przebiegiem bym się nie martwił tylko cieszył ja swój kupiłem z przebiegiem 9700 z 2005 roku.
Miał jeszcze oryginalne opony (idzie to zweryfikować po dacie na oponach) i oryginalny zestaw napędowy.
Przebieg w przybliżeniu można też zweryfikować po naciągu łańcuszka rozrządu, link do tematu :
http://xt660.pl/viewtopic.php?t=3814&hi ... rozrz%B1du

: 24 kwie 2014, 8:00
autor: Phantom
Tak jak pisałem wcześniej, na moto się nie znam. Większe pojęcie mam o autach ale:
- osobiście gdy robiłem autem przebiegi rzędu 2000km rocznie to po 5 latach i tak opony zmieniłem. Bieżnik to jedno, własności gumy to drugie :)
Jak się okaże, że ten z 2004 ma seryjne opony z DOT 04 to też nie świadczy za dobrze o właścicielu.

Ale o łańcuszku to może być cenna uwaga. Najpierw jadę się przejechać i pooglądać. Jak będzie w miarę ok to poproszę usera FLAW (po sąsiedzku) o sprawdzenie.

: 25 kwie 2014, 7:01
autor: arrasq
ZIBI, oryginalne opony to niezbyt dobry punkt weryfikacji. Można je zdjąć, zjechać 2 komplety innych i znów je założyć.

: 25 kwie 2014, 9:06
autor: ZIBI
arrasq pisze:ZIBI, oryginalne opony to niezbyt dobry punkt weryfikacji. Można je zdjąć, zjechać 2 komplety innych i znów je założyć.
Niby racja ale coś pod weryfikację musisz wziąć przed zakupem ja jeszcze brałem (napęd oryginalny i brak śladów odkręcania śrub z przodu zębatki i z tyłu, śruby przy zaciskach hamulcowych też nie były odkręcane i jak u mnie przy zakupie z przebiegiem 9700 rok 2005 po przejechaniu 200 km i wstawieniu na zimę jak jest w serwis manuale (10000) puściły uszczelniacze na lagach czego nie zauważyłem przy zakupie.

: 01 maja 2014, 9:26
autor: Phantom
Rzuci ktoś okiem na zdjęcia?
Piekary są obok mnie i chcę się umówić z gościem w jakiś dzień ale najpierw prosiłbym o rzut okiem.
Te plastiki coś mi nie leżą ... Kolor, bez naklejek- albo się mylę?

P.S
Czy to prawda ze plastiki w XTkach są tak samo jak w KTM- barwione, a nie lakierowane?

http://allegro.pl/yamaha-xt-660-x-super ... 46769.html

: 01 maja 2014, 10:49
autor: rysiu_89
Phantom pisze:Rzuci ktoś okiem na zdjęcia?
Piekary są obok mnie i chcę się umówić z gościem w jakiś dzień ale najpierw prosiłbym o rzut okiem.
Te plastiki coś mi nie leżą ... Kolor, bez naklejek- albo się mylę?

P.S
Czy to prawda ze plastiki w XTkach są tak samo jak w KTM- barwione, a nie lakierowane?

http://allegro.pl/yamaha-xt-660-x-super ... 46769.html
czerwone malowanie było w 2005 roku, fakt jest taki, że naklejek brak

masz racje, plastiki nie są malowane fabrycznie

wydaje mi się, że kiera jest nie oryginalna, siedzenie trochę podjechane ale z drugiej strony te czerwone poszycie szybko blaknie w nich. Napędu już też chyba niewiele zostało. Ogólnie pełna seria, bez żadnych dodatków

twoja decyzja, zależy czego oczekujesz od moto
najlepiej obejrzeć na żywo bo na tych fotach za dużo nie widać