Mateusz93 pisze:Nie zwróciłem na to nigdy uwagi, czy połówki silnika są składane z uszczelką czy na uszczelnieniu? Wydaje mi się, że była ładna uszczelka, przynajmniej u mnie. Nie mam pod ręką moto żeby sprawdzić.
Oba ograniczniki mocno wybite, wgnieciony bak (komputer wypluł błąd 30), uszczelnienie wypływa na łączeniu i mocno wyjechany ślizgacz łańcucha. 7 ząbek na napinaczu. Moto bez filtra powietrza.
Łożyska główki ramy nie stukały. plastiki trzeszczały i koło baku były dziwnie spasowane (te czarne elementy wrzynały się w bak).
:
-połówki silnika (kartery) fabrycznie składane są na silikonie,
-przy takim przebiegu zmieniałem ślizg łańcucha, (szybsze zużycie może być przez źle naciągnięty łańcuch-za luźny)
-ograniczniki miałem troszkę rozklepane od paciaków terenowych,
-plastiki też dostały w d..e w terenie.
-błąd 30
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
dowód dobrej zabawy w terenie, mam go notorycznie i nawet nie kasuje
![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-no ale wgnieść baku jeszcze mi się nie udało.
Wygląda na to że ktoś traktował moto zgodnie z przeznaczeniem
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)