ja już zamontowałem ale narazie bez sprężyn i wyszło tak
Ciekawe oferty z Allegro / Otomoto
darekxxl skręciłeś podnóżek śrubą?
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Tak bo otwór w podnóżku jest fi 8 a nie 10 i małe tulejeczki wstawilem ale podnóżek jest wahliwy więc jest ok. Jak założę sprężynkę to będzie miodzio.
Wczoraj testowalem podnóżki, błotka tyle co dusza zapragnie, buciki cały czas na miejscu, 0 uślizgu zupełnie inna jazda niż na fabrycznych.
Wczoraj testowalem podnóżki, błotka tyle co dusza zapragnie, buciki cały czas na miejscu, 0 uślizgu zupełnie inna jazda niż na fabrycznych.
przenoszę na prośbę Wojtka tutaj:
dla mnie rzecz nieco kontrowersyjna, od razu na wstępnie mówię, że motocykla nie widziałem na oczy, jedynie zdjęcia! (czekam na ewentualne komentarze)
Tyczy się to motocykla dobrze znanego, bo chyba jedynego w PL z wydechami Devil Runner.
link do aukcji: http://allegro.pl/yamaha-xt-660-x-super ... 10673.html
rzecz, która pierwsza mnie zaintrygowała to to, że w 2006 roku nie było w XTX'ach montowanych srebrnych lag
po drugie poprosiłem o zdjęcia ograniczników i zauważyłem, że są one praktycznie nowe i nie noszą żadnych śladów dobicia do ramy. Mimo to na stalowej ramie widać wyraźne ślady po uderzeniu ograniczników (zarówno z lewej jak i prawej strony). Z tego co mi wiadomo z wytrzymałości materiałów to stal jest dużo twardsza niż aluminium z którego są wykonane ograniczniki, więc w jaki sposób mogły zostawić one aż takie ślady na ramie nie będąc jednocześnie choćby minimalnie wgniecone? Moja wizja jest taka, że zostały wymienione lagi razem z półką.
dodatkowo na jednym ze zdjęć widać, że śruba mocowania kierownicy była również (nieumiejętnie ) kręcona.
oczywiście nie musi to od razu dyskwalifikować motocykla, ale uważam, że warto by było się temu przyjrzeć bliżej podczas ewentualnych oględzin
zdjęcia:
dla mnie rzecz nieco kontrowersyjna, od razu na wstępnie mówię, że motocykla nie widziałem na oczy, jedynie zdjęcia! (czekam na ewentualne komentarze)
Tyczy się to motocykla dobrze znanego, bo chyba jedynego w PL z wydechami Devil Runner.
link do aukcji: http://allegro.pl/yamaha-xt-660-x-super ... 10673.html
rzecz, która pierwsza mnie zaintrygowała to to, że w 2006 roku nie było w XTX'ach montowanych srebrnych lag
po drugie poprosiłem o zdjęcia ograniczników i zauważyłem, że są one praktycznie nowe i nie noszą żadnych śladów dobicia do ramy. Mimo to na stalowej ramie widać wyraźne ślady po uderzeniu ograniczników (zarówno z lewej jak i prawej strony). Z tego co mi wiadomo z wytrzymałości materiałów to stal jest dużo twardsza niż aluminium z którego są wykonane ograniczniki, więc w jaki sposób mogły zostawić one aż takie ślady na ramie nie będąc jednocześnie choćby minimalnie wgniecone? Moja wizja jest taka, że zostały wymienione lagi razem z półką.
dodatkowo na jednym ze zdjęć widać, że śruba mocowania kierownicy była również (nieumiejętnie ) kręcona.
oczywiście nie musi to od razu dyskwalifikować motocykla, ale uważam, że warto by było się temu przyjrzeć bliżej podczas ewentualnych oględzin
zdjęcia:
::BIKEPICS:: | XT660X -> BMW F800GS
Napisałem do gościa pytanie
Treść wiadomości:
Witam mam pytanie czy przednie zawieszenie jest oryginalne czy było zmieniane?
Ten rocznik miał już czarne.
Czy to może data pierwszej rejestracji/kupna a faktyczna data produkcji 2005?
Czy jesteś pierwszym właścicielem?
i tak mi odpowiedział:
Nie orientuje się czy było zamieniane, przy okazji regulacji zaworów ( przy zdjętym baku) serwisant ogładał rame i wszystko było w 100% ok. rok produkcji to 2006, nie jestem pierwszym właścicielem. Moto oryginalnie pochodzi z Francji
Pozdrawiam .....
Skoro moto jest jednak z 2006 roku to faktycznie powinny być czarne.
Co do śladów po ogranicznikach to raczej popieram tu opinię Grzybka:
Ktoś oglądał to moto osobiście lub coś o nim wie
Treść wiadomości:
Witam mam pytanie czy przednie zawieszenie jest oryginalne czy było zmieniane?
Ten rocznik miał już czarne.
Czy to może data pierwszej rejestracji/kupna a faktyczna data produkcji 2005?
Czy jesteś pierwszym właścicielem?
i tak mi odpowiedział:
Nie orientuje się czy było zamieniane, przy okazji regulacji zaworów ( przy zdjętym baku) serwisant ogładał rame i wszystko było w 100% ok. rok produkcji to 2006, nie jestem pierwszym właścicielem. Moto oryginalnie pochodzi z Francji
Pozdrawiam .....
Skoro moto jest jednak z 2006 roku to faktycznie powinny być czarne.
Co do śladów po ogranicznikach to raczej popieram tu opinię Grzybka:
Ograniczniki w XT-ku bardzo szybko się wybijają i zostawiają ślady na ramie- przynajmniej u mnie.a ja tu się z tobą nie zgodzę zwykłym ruchem kierownicą w prawo w lewo ogranicznikiem farbę odbijesz z ramy bo to tylko farba
Ktoś oglądał to moto osobiście lub coś o nim wie
Wojtek, z tego co mi wiadomo to ten X juz w takim stanie został sprowadzony do PL i od 2007 roku nic sie w nim nie zmieniło, więc te zmiany musiały być we Francji jeszcze.
Inna sprawa też dziwna, że przez ten okres 3 lat ten motocykl miał 5 lub 6-ściu właścicieli w samej Polsce...
Inna sprawa też dziwna, że przez ten okres 3 lat ten motocykl miał 5 lub 6-ściu właścicieli w samej Polsce...
::BIKEPICS:: | XT660X -> BMW F800GS
Łasica pisze:przenoszę na prośbę Wojtka tutaj:
dla mnie rzecz nieco kontrowersyjna, od razu na wstępnie mówię, że motocykla nie widziałem na oczy, jedynie zdjęcia! (czekam na ewentualne komentarze)
Tyczy się to motocykla dobrze znanego, bo chyba jedynego w PL z wydechami Devil Runner.
link do aukcji: http://allegro.pl/yamaha-xt-660-x-super ... 10673.html
[url=http://img59.imageshack.us/img59/9786/devilaukcja.th.jpg]Obrazek[/URL]
rzecz, która pierwsza mnie zaintrygowała to to, że w 2006 roku nie było w XTX'ach montowanych srebrnych lag
po drugie poprosiłem o zdjęcia ograniczników i zauważyłem, że są one praktycznie nowe i nie noszą żadnych śladów dobicia do ramy. Mimo to na stalowej ramie widać wyraźne ślady po uderzeniu ograniczników (zarówno z lewej jak i prawej strony). Z tego co mi wiadomo z wytrzymałości materiałów to stal jest dużo twardsza niż aluminium z którego są wykonane ograniczniki, więc w jaki sposób mogły zostawić one aż takie ślady na ramie nie będąc jednocześnie choćby minimalnie wgniecone? Moja wizja jest taka, że zostały wymienione lagi razem z półką.
dodatkowo na jednym ze zdjęć widać, że śruba mocowania kierownicy była również (nieumiejętnie ) kręcona.
oczywiście nie musi to od razu dyskwalifikować motocykla, ale uważam, że warto by było się temu przyjrzeć bliżej podczas ewentualnych oględzin
zdjęcia:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
[url=http://img30.imageshack.us/img30/2790/rama1p.th.jpg]Obrazek[/URL]
Witam!!! Widze ,że zamieszczasz moje fotki na forum bez mojej zgody... Tak jak pisałem wcześniej z moto wszystko jest ok. Są to słowa serwisanta z Yamahy Kielce. Faktem jest ,ze moto zmienia czesto właściciela - napewno tego nie jest przyczyną stan techniczny. Mając do czynienia z takimi kupoującymi jak TY odechciewa sie sprzedaży.... Serio..
"..wciąż nie potrafimy dbać o ulice, a chcemy podbijać kosmos i dzielić się księżycem.."
I znalazł się właściciel kontrowersyjnej maszynki.
Kangal czemu nie sprzedajesz na forum mamy dział "sprzedam"
Ponieważ opisujemy tutaj XT-ki wystawione na sprzedaż w internecie a Łasica ma uwagi, co do stanu twojego moto- może odpowiedz na jego zarzuty i wszystko się wyjaśni
PS. Łasica może też zabierz w tej sprawie głos
Kangal czemu nie sprzedajesz na forum mamy dział "sprzedam"
Ponieważ opisujemy tutaj XT-ki wystawione na sprzedaż w internecie a Łasica ma uwagi, co do stanu twojego moto- może odpowiedz na jego zarzuty i wszystko się wyjaśni
PS. Łasica może też zabierz w tej sprawie głos
Ostatnio zmieniony 21 lut 2011, 10:55 przez Wojtek, łącznie zmieniany 1 raz.
Wojtek, ale co ja mam jeszcze dodawać, przeciez nie napisałem, że motocykl jest krzywy ani nic, tylko to, że według mnie miał wymieniane lagi i środkową półkę mylę się? raczej nie. dlaczego były wymieniane? tego nawet i KANGAL nie powie, bo w takim stanie już kupił motocykl i nawet nie ma pojęcia, że mogło być coś robione przy nim wcześniej.
@KANGAL - przykro mi, że odechciewa Ci się sprzedawania przeze mnie, Twoj moto, jeśli jest prosty, to nadal jest atrakcyjny, szczególnie cena zaczyna się robić bardziej przystępna (obniżka 1500zł nagle). co do fotek których nie ma na aukcji allegro, jeśli sobie nie zyczysz ich widzieć tutaj na forum to napisz to je zaraz usunę.
@KANGAL - przykro mi, że odechciewa Ci się sprzedawania przeze mnie, Twoj moto, jeśli jest prosty, to nadal jest atrakcyjny, szczególnie cena zaczyna się robić bardziej przystępna (obniżka 1500zł nagle). co do fotek których nie ma na aukcji allegro, jeśli sobie nie zyczysz ich widzieć tutaj na forum to napisz to je zaraz usunę.
::BIKEPICS:: | XT660X -> BMW F800GS
Masz jakiś dowód ,ze były wymieniane lagi czy półka???? Po co piszesz takie rzeczy... Przyjechałeś obejrzeć moto??? Jeśli nie oglądałeś go na żywo to nie wypowiadaj sie Gościu... Nie psuj innym pochopnie opinii.Łasica pisze:Wojtek, ale co ja mam jeszcze dodawać, przeciez nie napisałem, że motocykl jest krzywy ani nic, tylko to, że według mnie miał wymieniane lagi i środkową półkę mylę się? raczej nie. dlaczego były wymieniane? tego nawet i KANGAL nie powie, bo w takim stanie już kupił motocykl i nawet nie ma pojęcia, że mogło być coś robione przy nim wcześniej.
@KANGAL - przykro mi, że odechciewa Ci się sprzedawania przeze mnie, Twoj moto, jeśli jest prosty, to nadal jest atrakcyjny, szczególnie cena zaczyna się robić bardziej przystępna (obniżka 1500zł nagle). co do fotek których nie ma na aukcji allegro, jeśli sobie nie zyczysz ich widzieć tutaj na forum to napisz to je zaraz usunę.
"..wciąż nie potrafimy dbać o ulice, a chcemy podbijać kosmos i dzielić się księżycem.."
Dokładnie Wojtek, dzwoniłem do Yamahy i jest to możliwe, wiem w 100% , że moto jest bezwypadkowe. Każdemu kupującemu mogę zwrócić koszty przyjazdu jeśli okazałoby sie inaczej.Wojtek pisze:Jest na to jeszcze jedno wyłumaczenie. Moto jest z początku 2006 i ma lagi jeszcze w kolorze z 2005r.KANGAL pisze:Masz jakiś dowód ,ze były wymieniane lagi czy półka????
Co do półek to moim zdaniem są oryginalne
"..wciąż nie potrafimy dbać o ulice, a chcemy podbijać kosmos i dzielić się księżycem.."
a może dałoby się po numerze VIN sprawdzić w serwisie Yamahy w jakim pakiecie wychodził ten sprzęt
Ja co prawda sprzeta na własne oczy nie widziałem ale z tego co widzę na foto to jeszcze lampa troszkę nie pasuje do tego rocznika. Posadałem XTX z 2006 w tym samym malowaniu tez chyba z francji był import i zarówno lagi jak i lampa była w kolorze czarnym.
Ja co prawda sprzeta na własne oczy nie widziałem ale z tego co widzę na foto to jeszcze lampa troszkę nie pasuje do tego rocznika. Posadałem XTX z 2006 w tym samym malowaniu tez chyba z francji był import i zarówno lagi jak i lampa była w kolorze czarnym.
Faktycznie lampa też powinna być czarna- ja mam Kangal ten rocznik w identycznym malowaniu z Francji (oczywiście przed przeszczepem na R-kę )
Może Rodman ma rację i przez VIN w serwisie potwierdzisz, bo o to każdy kupiec będzie Cię i tak pytał
Może Rodman ma rację i przez VIN w serwisie potwierdzisz, bo o to każdy kupiec będzie Cię i tak pytał
Wlasnie po VIN'e dowiedziałem sie o co chodzi z tymi lagami, napewno z moto jest wszystko ok, tzw. inne kwestie wchodzą w gre:) ale to do wiadmości kupującego.Wojtek pisze:Faktycznie lampa też powinna być czarna- ja mam Kangal ten rocznik w identycznym malowaniu z Francji (oczywiście przed przeszczepem na R-kę )
Może Rodman ma rację i przez VIN w serwisie potwierdzisz, bo o to każdy kupiec będzie Cię i tak pytał
"..wciąż nie potrafimy dbać o ulice, a chcemy podbijać kosmos i dzielić się księżycem.."