Przymiarka do kupna XT660X

Pytania dotyczące zakupu motocykla, akcesoriów itp. ( w tym miejscu można wklejać aukcje Allegro)
Spidi460
Posty: 4
Rejestracja: 25 sie 2017, 18:12
Lokalizacja: Wlkp

Witam wszystkich. Na przyszły sezon zamierzam kupić XTX660X. Dlatego też znalazłem się na tym forum by użytkownicy tego sprzętu pomogli mi w wyborze. A więc tak obecnie śmigam na Honda XR400R jest to moto do terenu ale mam tez drugi zestaw kół SM. Drugie moto to CBR 600 F4i przerobiona do stuntu ulicznego. Ostatnio latam dużo cbr w trasy i zwiedzam nowe miejsca. I tutaj brakuje mi bardziej uniwersalnego moto, którym będę mógł zjechać z drogi na bezdroża, wiadomo polna droga, dróżka przez las itp. Potrzebuje moto które będzie wygodne, da się nim przejechać 200km na raz i nie odleci mi d**a. Prędkość przelotowa min 110km/h bez meczenia silnika. Po prostu moto na trasy i miasta by postrzelać z tłumika :D Co myślicie XT660X się nada ?
Awatar użytkownika
bonzo
Posty: 3181
Rejestracja: 23 lut 2009, 0:34
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Myślę że bedzie pan zadowolony. Do tego odwdzięczy się bezawaryjnością i znikomym serwisem.
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Spidi460
Posty: 4
Rejestracja: 25 sie 2017, 18:12
Lokalizacja: Wlkp

A coś więcej o tym moto jakieś minusy ? Z tego co wiem to waga.
Awatar użytkownika
Goral
Posty: 489
Rejestracja: 14 sie 2014, 16:10
Lokalizacja: Bielsko/Żywiec

Waga tylko przy podnoszeniu, ale są cięższe sprzęty jak tenerka:P odchodzący lakier od silnika, ogólnie lubią się pojawić ogniska korozji, szarpie na niskich obrotach a tak poza tym to zajebiste moto:) Zrobiłem na nim trasę ok 600km w jeden dzień z 2 przerwami na tankowanie i dupa mi nie odpadła:) Ogólnie moto super jednak jak bym teraz miał kupować to bym wybrał małą tenerę, bardziej mnie się podoba, ale to kwesta gustu:)
Spidi460
Posty: 4
Rejestracja: 25 sie 2017, 18:12
Lokalizacja: Wlkp

Ok, w trasę wiem już ze się nada. A jak jest z mocą i wariacjami, moto kusi do latania na kole, przednim i tylnym? Często trzeba machać biegam by to miało odejście, czy raczej jest elastyczne. Trochę się obawiam że nie wystarczy mi mocy gdyż jestem przyzwyczajony do swojej f4i
pawel
Posty: 248
Rejestracja: 21 paź 2015, 7:04
Lokalizacja: Kraków

Moto ma jeden cylinder. Bardzo dobrze bierze od dołu obrotów. Staje na tylnym kole (widziałem przy swoim egzemplarzu, jak poprzedni właściciel prezentował moto).

Biegi w mieście głównie między 2 a 4. Trochę machania jest, gdyż przy niskich obrotach (między 2 a 3 krpm) praca jest toporna.. :) tak więc zbijanie biegów wchodzi w grę. Silnik lubi, gdy przyspiesza.

Równa jazda jest możliwa, ale przy pewnych warunkach, czyli odpowiedni pęd, nachylenie (w dół lub w górę) nawierzchni. Lubi trząść w przód/tył, gdy się próbuje jechać równo, np. na 3 przy 45~50 km/h (tzw. eco mode). Głównie trzęsie (przód/tył) przy niskich obrotach (między 2.5 a 3.5) oraz przy braku obciążenia, czyli gdy moto się toczy, a silnik tylko podtrzymuje prędkość.

Ogólnie moto się trzęsie :D taki urok. Mocy nie ma za wiele, ale przy tzw. "szybkim zbieraniu się", daje radę.

Takie moje obserwacje od 1.25 roku używania.
marider
Posty: 339
Rejestracja: 22 paź 2012, 13:40
Lokalizacja: Bialystok

Spidi460 pisze:Ok, w trasę wiem już ze się nada. A jak jest z mocą i wariacjami, moto kusi do latania na kole, przednim i tylnym? Często trzeba machać biegam by to miało odejście, czy raczej jest elastyczne. Trochę się obawiam że nie wystarczy mi mocy gdyż jestem przyzwyczajony do swojej f4i
Jak chcesz lekkie sprytne moto do pajacowania m.in. na gumie i do stopali to kup drz400sm albo wr250x. W trasie poleca 110-120 (optymalnie 100ka) bez problemu przy czym to zupelnie inna jazda niz na sporcie i daje duzo wiecej mozliwosci typu zjazd w las czy na zielone. Niestety przy mniejszych pojemnosciach biegami mieszac bedziesz tak jak w 600tkach a nawet lepiej. Natomiast siedzenie w piździkach mozna poszerzyc i tez jest wygodnie. Jeszcze jedna zaleta to spalanie rzedu 3-4l/100km ;)
Spidi460
Posty: 4
Rejestracja: 25 sie 2017, 18:12
Lokalizacja: Wlkp

Drz 400 wrx 250 zastępuje mi xr 400r mam drugi zestaw kół do SM. Xt660x musi dać radę tam gdzie już cbr nie wjedzie. Być wygodniejsze, zwinneiejsze w mieście. Dawać więcej funu. Xt660x na codzień miasto, trasa, zabawa. Cbr do zapierdalania na niedzielę. A po sezonie przelatanym na xt660x gdy podejdzie może zrezygnowanie z cbr.
ODPOWIEDZ