Witam,
Czy ktoś z kolegów zna tego sprzedawcę?
Proszę również o opinię co do samego sprzętu chodzi o cenę i ogólnie czy coś na podstawie zdjęć da się wywnioskować ?
XT 660 R 2010r.
Serdecznie pozdrawiam
Prośba o radę XT660R 2010r.
jak to od handlarza nigdy nic nie wiadomo.
zawsze wszystko jest ok, ale o historii sprzętu nie wiadomo nic.
Moto na zdjęciu wygląda na zadbane, ew. dopucowane. Bez oględzin ciężko powiedzieć coś więcej.
jest solidna płyta to plus
cena 15k za moto z tego rocznika i z takim przebiegiem (o ile jest prawdziwy)wydaje mi się ok
ja dałem tyle za 2008r i przebieg około 10kkm.
zawsze wszystko jest ok, ale o historii sprzętu nie wiadomo nic.
Moto na zdjęciu wygląda na zadbane, ew. dopucowane. Bez oględzin ciężko powiedzieć coś więcej.
jest solidna płyta to plus
cena 15k za moto z tego rocznika i z takim przebiegiem (o ile jest prawdziwy)wydaje mi się ok
ja dałem tyle za 2008r i przebieg około 10kkm.
DR60rs / CB50x / xt660r
@Pejas, dziękuję wiem, że bez oględzin i na odległość nie da się kupić, na moje nieszczęście mam 621km do sprzedawcy.
Jednak nie wykluczam wycieczki, dla tego proszę o dalsze wypowiedzi, może ktoś zauważy coś co mnie zniechęci lub odwrotnie spowoduje, że zdecyduję się na wyjazd.
Kolejna sprawa to nie brałem tego koloru pod uwagę ale cóż
Jednak nie wykluczam wycieczki, dla tego proszę o dalsze wypowiedzi, może ktoś zauważy coś co mnie zniechęci lub odwrotnie spowoduje, że zdecyduję się na wyjazd.
Kolejna sprawa to nie brałem tego koloru pod uwagę ale cóż
Opinie ten handlarz ma dobre. Weź pod uwagę że motor oprócz płyty nie ma żadnych dodatków. Więc wszystko co chciałbyś zmodzić jest dodatkowym kosztem.
Tutaj drożej ale zdecydowanie lepiej doposażone:
https://www.olx.pl/oferta/yamaha-xt660r ... n=1&page=1
XTek nie jest motocyklem w którym psuje się wiele rzeczy albo ma niewielką trwałość, więc może warto rozważyć starszego egzemplarza od kolegi Jarosy. Jego temat jest w dziale sprzedam.
Tutaj drożej ale zdecydowanie lepiej doposażone:
https://www.olx.pl/oferta/yamaha-xt660r ... n=1&page=1
XTek nie jest motocyklem w którym psuje się wiele rzeczy albo ma niewielką trwałość, więc może warto rozważyć starszego egzemplarza od kolegi Jarosy. Jego temat jest w dziale sprzedam.
Loud pipes, saves lives.
@maciokrk, Brałem tą ofertę pod uwagę ale patrząc realnie doszedłem do wniosku, że na początek nie potrzebuję tak dużych modyfikacji.
A opis modyfikacji silnika mnie nawet przeraża bom kompletny neofita
Kolejna sprawa to cena, jak za 2008r. jest sporo większa niż inne oferty choćby te archiwalne od kolegów z tego forum.
Z kolegą @Jarosy już się kontaktowałem.
Tu chciałbym skupić się na tym konkretnym ogłoszeniu, ciągle wacham się czy jechać
A opis modyfikacji silnika mnie nawet przeraża bom kompletny neofita
Kolejna sprawa to cena, jak za 2008r. jest sporo większa niż inne oferty choćby te archiwalne od kolegów z tego forum.
Z kolegą @Jarosy już się kontaktowałem.
Tu chciałbym skupić się na tym konkretnym ogłoszeniu, ciągle wacham się czy jechać
To ja bym nie jechał. Jak szukałem moto, to właśnie założeniem było żeby było jak najwięcej dodatków w nim aby zminimalizować koszt doposażenia. Egzemplarz z 2006 roku (X nie R) wyszedł mnie 12000 wraz z przywozem z UK. A gadżetów do niego było bardzo dużo. Może popatrz też zagranicą? Bo ten egzemplarz jest ładny, zadbany ale biedny i troszkę moim zdaniem za dużo pieniędzy. Chyba że udało by się coś urwać z ceny.Mr.Mr. pisze:@maciokrk, Brałem tą ofertę pod uwagę ale patrząc realnie doszedłem do wniosku, że na początek nie potrzebuję tak dużych modyfikacji.
A opis modyfikacji silnika mnie nawet przeraża bom kompletny neofita
Kolejna sprawa to cena, jak za 2008r. jest sporo większa niż inne oferty choćby te archiwalne od kolegów z tego forum.
Z kolegą @Jarosy już się kontaktowałem.
Tu chciałbym skupić się na tym konkretnym ogłoszeniu, ciągle wacham się czy jechać
@KrisWRP, kupuj WRke a nie będziesz X-a sprzedawał.
Taki kawał też bym nie jechał , osobiście uważam że ten co zapodał maciokrk wyżej - jak na tak zmodzony sprzęt jak z tak niewielkim przebiegiem cena jest spoko. Pojeździsz chwilę na serii i zaraz będziesz kombinował co tu zmienić. Tu masz wszystko podane na tacy, naprawdę konkretnie zrobiony sprzęt.
A to nie zwróciłem uwagi na to. Ale z opisu wynika że porobione są takie rzeczy , które potem robisz sam - i wyjdzie Ci to drożej jeśli się na nie zdecydujesz. Więc kalkulując lepiej dołożyć trochę na początku do lepszego sprzęta.
- daniel-intruz
- Posty: 87
- Rejestracja: 10 cze 2018, 3:00
- Lokalizacja: Lębork
Cena wspomnianego motocykla jest wysoce zaniżona do poniesionych kosztów. Najprawdopodobniej nie zdajesz sobie sprawy ile kosztowały te wszystkie modyfikacje, więc porównywanie do innych egzemplarzy w podobnym roczniku jest po prostu pozbawione sensu. Kiedy policzyłem tylko te grubsze rzeczy wyszło mi ok 15 tys, koszt gołego motocykla to było 14 tys. Nie liczymy tutaj robocizny i innych drobniejszych kosztów. Modyfikacji absolutnie nie trzeba się obawiać, tam jest tylko rozsądnie poprawiona fabryka. Kto przerabiał i trochę orientuje się w cenach może tylko potwierdzić.Mr.Mr. pisze:@maciokrk, Brałem tą ofertę pod uwagę ale patrząc realnie doszedłem do wniosku, że na początek nie potrzebuję tak dużych modyfikacji.
A opis modyfikacji silnika mnie nawet przeraża bom kompletny neofita
Kolejna sprawa to cena, jak za 2008r. jest sporo większa niż inne oferty choćby te archiwalne od kolegów z tego forum.
Z kolegą @Jarosy już się kontaktowałem.
Tu chciałbym skupić się na tym konkretnym ogłoszeniu, ciągle wacham się czy jechać
Zgadzam się z Tobą w kwestii mojej nie wiedzy, zauważ jednak czym się kierowałem.
Jasno napisałem, że w temacie XTR jestem zielony jak trawa na wiosnę i pewnie nie wykorzystam tych modyfikacji w 30%
Uznałem zatem, że nie potrzebuję ich na początku, być może błędnie i to też biorę pod uwagę.
Porównałem ofertę Twojego kolegi do oferty z forum doposażonego egzemplarza z 2010r. z przebiegiem 21tyś/km który wystawiony był za 14,5tyś.
Na tej podstawie uznałem, że 2008 za 19tyś. jest dla mnie zbyt drogi na dodatek oddalony o 620km co generuje kolejne koszty.
Jasno napisałem, że w temacie XTR jestem zielony jak trawa na wiosnę i pewnie nie wykorzystam tych modyfikacji w 30%
Uznałem zatem, że nie potrzebuję ich na początku, być może błędnie i to też biorę pod uwagę.
Porównałem ofertę Twojego kolegi do oferty z forum doposażonego egzemplarza z 2010r. z przebiegiem 21tyś/km który wystawiony był za 14,5tyś.
Na tej podstawie uznałem, że 2008 za 19tyś. jest dla mnie zbyt drogi na dodatek oddalony o 620km co generuje kolejne koszty.
Nie da się nie zgodzić. Xtek byl udanym sprzętem i takie modyfikacje są tylko wartością dodaną i nie ma się co ich obawiać. A samemu bardzo ciężko i żal tyle dokładać.daniel-intruz pisze:Cena wspomnianego motocykla jest wysoce zaniżona do poniesionych kosztów. Najprawdopodobniej nie zdajesz sobie sprawy ile kosztowały te wszystkie modyfikacje, więc porównywanie do innych egzemplarzy w podobnym roczniku jest po prostu pozbawione sensu. Kiedy policzyłem tylko te grubsze rzeczy wyszło mi ok 15 tys, koszt gołego motocykla to było 14 tys. Nie liczymy tutaj robocizny i innych drobniejszych kosztów. Modyfikacji absolutnie nie trzeba się obawiać, tam jest tylko rozsądnie poprawiona fabryka. Kto przerabiał i trochę orientuje się w cenach może tylko potwierdzić.Mr.Mr. pisze:@maciokrk, Brałem tą ofertę pod uwagę ale patrząc realnie doszedłem do wniosku, że na początek nie potrzebuję tak dużych modyfikacji.
A opis modyfikacji silnika mnie nawet przeraża bom kompletny neofita
Kolejna sprawa to cena, jak za 2008r. jest sporo większa niż inne oferty choćby te archiwalne od kolegów z tego forum.
Z kolegą @Jarosy już się kontaktowałem.
Tu chciałbym skupić się na tym konkretnym ogłoszeniu, ciągle wacham się czy jechać