XXXI Zlot XT660.PL! Kaszuby 19-21.04.2024 / Zapisy -> viewtopic.php?f=22&t=18583

XT660 Z Tenere

Awatar użytkownika
robas
Posty: 340
Rejestracja: 20 lis 2012, 8:13
Lokalizacja: dolnośląskie

Cześć,
Przyszedł czas na zmianę i po 7 latach sprzedaję swoją Yamahę XT660Z Tenere. Jest to mój pierwszy motocykl, z racji tego dbałem o nią lepiej niż o żonę i samochód razem wzięte ;)

Od początku prowadziłem bardzo szczegółowy wykaz tego co robiłem, jak modyfikowałem, co gdzie i za ile tankowałem. Wszystko prowadzone za pośrednictwem portalu motostat.pl (111 tankowań zawsze do pełna + 46 wpisów kosztowych - dla chętnego konto do przekazania w przypadku zakupu).

Rok produkcji 2008, pierwsza rejestracja 2009. Motocykl nie był sprowadzany z zagranicy.

Średnie spalanie 4,63 l/100 km

Przebieg przy zakupie: 27.500 km

Przebieg obecny: 60.650 km

Ubezpieczenie ważne do 04.10.2021 r.

Badanie techniczne ważne do 27.03.2022 r.

Roczne przebiegi (między badaniami technicznymi): 2014/2015 – 5705 km; 2015/2016 – 5185 km; 2016/2017 – 6290 km; 2017/2018 – 4367 km; 2018/2019 – 5207 km; 2019/2020 – 4733 km; 2020/2021 – 1648 km.

Dodatki/modyfikacje:

1. Uniwersalny błotnik Polisport pomalowany w kolorze motocykla, fabryczny dodaję w zestawie.
2. Osłona reflektora Motomerta, posiadam również inny akcesoryjny z plexi Touratech'a do polerki - dodaję w zestawie.
3. Handbary Touratech.
4. Gmole Motomerta wraz ze zintegrowaną aluminiową płytą pod silnik o gr. 4 mam - fabryczną osłonę dodaję w zestawie.
5. Grzane manetki Oxford v.8.
6. Podwyższenie kierownicy 30mm, bodajże Sw-Motech, oryginalne dołączam w zestawie.
7. Osłony boczne tłumików Yamaha (stelaż pod kufry + aluminiowe podparcia bez gum, bo zgubione).
8. Poszerzone podnóżki. Oryginalne turystyczne z gumami dołączam w zestawie.
9. Przewody w stalowym oplocie HEL przód i tył - fabryczne oddaję w zestawie.
10. Modyfikowany tłumik seryjny u Edhaust.
11. Stopka centralna Sw-Motech.
12. Alarm Patrolline.
13. 3 kluczyki wraz z czerwoną 'matką'.
14. Dodatkowe 2xUSB zasilane z kostki pod zegarami na trójniku (złącze Superseal), więc jeszcze jedno urządzenie zewnętrzne można podpiąć.
15. Płyta bagażnika Touratech.
16. Dodaję używaną linkę sprzęgła. Profilaktycznie wymieniłem na nową.
17. Na zaś kupiłem w renomowanym sklepie olej silnikowy i dodaję do zestawu (4 litry Bel Ray 10w40 + filtr oleju K&N).
18. Dodaję dodatkowo narzędziówkę Canyon - idealnie profiluje się z tylnym bagażnikiem Touratech.
19. + używana dętka tylna - na zapas.


Ważniejsze sprawy serwisowe chronologicznie:

1. Wymiana zestawu napędowego – 27 500 km;
2. Serwis olejowy, wymiana klocków hamulcowych i świecy – 28 600 km;
3. Regulacja zaworów – 31 650 km;
4. Wymiana akumulatora – 33 050 km;
5. Serwis olejowy – 36 880 km;
6. Wymiana łożyska główki ramy – 37 845 km;
7. Wymiana gum zabieraka – 38 300 km
8. Serwis olejowy - 43 501 km;
9. Modyfikacja wydechu u Edhast – 44 050 km;
10. Wymiana akumulatora – 44 650 km;
11. Wymiana: świeca, łożyska przód, wymiany napędu, wymiana oleju w lagach – 46 545 km;
12. Wymiana przewodów hamulcowych na oplot stalowy HEL, wymiana klocków hamulcowych tylnych, wymiana płynu hamulcowego - 47 614 km;
13. Wymiana gum zabieraka, profilaktyczna wymiana linki sprzęgła – 50 343 km;
14. Wymiana łożysk tylnego koła, regulacja zaworów – 50 610 km;
15. Serwis olejowy – 50 784 km;
16. Wymiana uszczelniacza pompy wody, łożyska i simeringu + króćca krótkiego gumowego, wymiana płynu chłodzącego – 54 745 km;
17. Wymiana akumulatora – 56 305 km;
18. Wymiana łożysk przedniego koła – 56 400 km;
19.Serwis olejowy, wymiana gum zabieraka – 56 616 km;
20. Wymiana prawego łożyska tylnego koła – 59 185 km;
21. Wymiana świecy zapłonowej – 59 770 km.
22. Świeżo po wymiana wszystkich łożysk z oprzyrządowaniem łącznika wahacza tzw. kiwaczki (OEM - nie ma zamienników, więc koszty spore); przesmarowane łożyska wahacza, wymiana klocków hamulcowych tylnych; wymiana kompletnego zestawu napędowego DID + Sunstar – 60 650 km...

… i wiele innych mniej istotnych czynności/wymian/modyfikacji a wynikających z normalnej eksploatacji…

Tereska stoi na Mitasach: C-21 oraz C-02 – zużyte może w 40%.

Z racji peselu posiada oczywiste ślady eksploatacyjne w postaci drobnych rys, otarć na gmolach, więc malkontentom, estetom i narzekaczom bardzo dziękuję. Motocykl służył bardzo dzielnie do tego do czego został stworzony, dużo wybaczał, nie przyniósł mi ujmy na honorze więc nigdy „nie wróciłem na tarczy”.

Z turystyki… 1x Ukraina, 1x Rumunia + RP (zloty, krótkie wycieczki i wietrzenie wkoło komina).

Cena 20.500 pln

Kontakt: 601 637 pięćset czterdzieści pięć lub PW.

Fotki: https://photos.app.goo.gl/oPkwaPGT28V9ze8d9
Awatar użytkownika
robas
Posty: 340
Rejestracja: 20 lis 2012, 8:13
Lokalizacja: dolnośląskie

Sprzedana.
Awatar użytkownika
Marcin_B
Posty: 498
Rejestracja: 03 lip 2014, 17:47
Lokalizacja: Wielowieś, Śląsk

To teraz T 7
ODPOWIEDZ