XT 660 R na sprzedaż (chyba)
Ha! Zagadałem do żony i mogę wpaść na zlot w sobotę, jak wszystko się uda to przyjadę na pałę w sobotę :D
Łukasz zawny Tośkiem
https://gruuf.com/
https://gruuf.com/
Jeszcze nie, ale na 90% będzie po 18 października. Wystawię osobne ogłoszenie na grupie.
Łukasz zawny Tośkiem
https://gruuf.com/
https://gruuf.com/
Spox
Łukasz zawny Tośkiem
https://gruuf.com/
https://gruuf.com/
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 gru 2016, 20:50
- Lokalizacja: Śląsk
Tosiek Ty lepiej powiedz ile trzeba wydecybelować PLN-ów za Twoją Sztukę.....Twoją
Chciałbym dostać 12 500 PLN (do negocjacji) co może wydawać się dużo ale
- w zestawie jest powiększony bak, którego prawie nie można dostać w Europie - nie zamontowałem bo na razie nie mam w planach dalekich wypadów.
- do tego tylne zawieszenie to YSS ze wzmocnioną sprężyną oraz z zasobnikiem - w komplecie druga miększa sprężyna oraz oryginalny amor.
- z przodu założone sprężyny progresywne Wirth Federn oraz olej 50% 10W i 15W Motorex, plus napinacze sprężyn.
- przerobione podnóżki, cofnięte o 2cm tak aby było łatwiej stać - drugi oryginalny komplet w zestawie. Podnóżki z XTZ, super trzymają
- w komplecie są handguardy Zeta, porządne aluminiowe, które wytrzymały już nie jedną glebę.
- nowa szyba MGG, ciut niższa niż to co mają na stronie i bez uszów.
- drugi airbox, ten założony ma "podcięty" dół aby kolektor wydechowy lepiej pasował oraz przeniesioną odmę - oczywiście filtr K&N.
- druga kiwaczka z kompletem nowych łożysk (przy jeździe w terenie średnio co roku są do wymiany).
- do tego poszerzony bagażnik i jak ktoś chce to dorzucę płytę alu.
- osłona pod silnik od Górala - najlepsza jaka może być :D - mam drugą, którą założył poprzedni właściciel, dorzucę do całości.
- gmole, choć już kilka razy je spawałem i prostowałem - niestety nie ma innych, które by pasowały pod wydech 2w1.
- wydech 2w1 z OTR
- tylne gmole pod sakwy/kufry
I pewnie coś jeszcze ale piszę z głowy, w sobotę chcę porobić trochę zdjęć to pewnie coś sobie jeszcze przypomnę.
Na dniach założę nową tarczę hamulcową i klocki z przodu bo stara już zeszła poniżej 3,5 mm. Plus do tego wymienione łożyska w kołach, uszczelniacze, nowe gumy zabieraka, etc ... moto serwisowane na bieżąco. Obecny przebieg to prawie 40kkm i rośnie
- w zestawie jest powiększony bak, którego prawie nie można dostać w Europie - nie zamontowałem bo na razie nie mam w planach dalekich wypadów.
- do tego tylne zawieszenie to YSS ze wzmocnioną sprężyną oraz z zasobnikiem - w komplecie druga miększa sprężyna oraz oryginalny amor.
- z przodu założone sprężyny progresywne Wirth Federn oraz olej 50% 10W i 15W Motorex, plus napinacze sprężyn.
- przerobione podnóżki, cofnięte o 2cm tak aby było łatwiej stać - drugi oryginalny komplet w zestawie. Podnóżki z XTZ, super trzymają

- w komplecie są handguardy Zeta, porządne aluminiowe, które wytrzymały już nie jedną glebę.
- nowa szyba MGG, ciut niższa niż to co mają na stronie i bez uszów.
- drugi airbox, ten założony ma "podcięty" dół aby kolektor wydechowy lepiej pasował oraz przeniesioną odmę - oczywiście filtr K&N.
- druga kiwaczka z kompletem nowych łożysk (przy jeździe w terenie średnio co roku są do wymiany).
- do tego poszerzony bagażnik i jak ktoś chce to dorzucę płytę alu.
- osłona pod silnik od Górala - najlepsza jaka może być :D - mam drugą, którą założył poprzedni właściciel, dorzucę do całości.
- gmole, choć już kilka razy je spawałem i prostowałem - niestety nie ma innych, które by pasowały pod wydech 2w1.
- wydech 2w1 z OTR
- tylne gmole pod sakwy/kufry
I pewnie coś jeszcze ale piszę z głowy, w sobotę chcę porobić trochę zdjęć to pewnie coś sobie jeszcze przypomnę.
Na dniach założę nową tarczę hamulcową i klocki z przodu bo stara już zeszła poniżej 3,5 mm. Plus do tego wymienione łożyska w kołach, uszczelniacze, nowe gumy zabieraka, etc ... moto serwisowane na bieżąco. Obecny przebieg to prawie 40kkm i rośnie

Łukasz zawny Tośkiem
https://gruuf.com/
https://gruuf.com/
Czyli dałem ciała i powinienem wołać więcej :( Ale ma też kilka wad, zwłaszcza wizualnych ale to nigdy nie był dla mnie priorytet, to moto miało być sprawne i zapierd.... :D
Łukasz zawny Tośkiem
https://gruuf.com/
https://gruuf.com/
W końcu dodałem możliwość wyświetlenia historii sprzęta
https://app.gruuf.com/bike/web-report?b ... 5U3ROLZQUN
https://app.gruuf.com/bike/web-report?b ... 5U3ROLZQUN
Łukasz zawny Tośkiem
https://gruuf.com/
https://gruuf.com/
Zrobiłem trochę zdjęć jak kogoś interesuje. Dodatkowo założyłem nową tarczę NG + klocki z przodu. W komplecie jest jeszcze drugi kiwak + plus 3 komplety kości, do podnoszenia/obniżenia moto - w zależności od zastosowanej gumy z tyłu i potrzeb kierownika.
https://www.icloud.com/sharedalbum/#B195n8hH4G7U02N
https://www.icloud.com/sharedalbum/#B195n8hH4G7U02N
Łukasz zawny Tośkiem
https://gruuf.com/
https://gruuf.com/
Nie pamiętam, dobierałem eksperymentalnie - kupujesz płaskownik, tniesz, wiercisz dziury, zakładasz i sprawdzasz czy Ci pasuje, jak coś to ucinasz dłuższy/krótszy i znowu to samo. Kości zamawiałem tutaj -> https://advalp.pl/ zrobią jakie będziesz chciał. Ogólnie możesz założyć że 5 mm dłuższa kość obniża kanapę jakieś 12-15 mm.
I mogę sprzedać te najkrótsze, którą podnoszą mocno moto - tak jak pisałem, różne kości się przydają w zależności jaką oponę zastosujesz. Ja przez dłuższy czas jeździłem na 140/90 i musiałem obniżyć moto. Teraz mam 130/80 i znowu zmieniałem kości.
Nie wiem o jakim szorowaniu łańcucha o wahacz piszesz, łańcuch normalnie szoruje o wahacz stąd ta plastikowa osłona na przodzie wahacza.
I mogę sprzedać te najkrótsze, którą podnoszą mocno moto - tak jak pisałem, różne kości się przydają w zależności jaką oponę zastosujesz. Ja przez dłuższy czas jeździłem na 140/90 i musiałem obniżyć moto. Teraz mam 130/80 i znowu zmieniałem kości.
Nie wiem o jakim szorowaniu łańcucha o wahacz piszesz, łańcuch normalnie szoruje o wahacz stąd ta plastikowa osłona na przodzie wahacza.
Łukasz zawny Tośkiem
https://gruuf.com/
https://gruuf.com/