ALLRAD URAL
dobre, napęd 2WD i wstek xD
::BIKEPICS:: | XT660X -> BMW F800GS
Yamaha tez ma w swojej stajni motocykle z napędem na przód a dokładniej oba koła - AWD
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]
Łasica, nie 2WD tylko 3WD
h e d o n i z m
Racja, wychodziły chyba wr450f 2trackraczek_ pisze:Yamaha tez ma w swojej stajni motocykle z napędem na przód a dokładniej oba koła - AWD
Na youtubie można oglądnąć min.
KTM ADV AWD
Honda AWD
ah rzeczywiście All Wheel Drive skupiłem się na tym kole z wózka i zapomniałem że przednie też jest napędzane
::BIKEPICS:: | XT660X -> BMW F800GS
przypadkowo znaleziona WR 450 2 TRACK
http://otomoto.pl/yamaha-wr-2-track-sal ... 85597.html
http://otomoto.pl/yamaha-wr-2-track-sal ... 85597.html
ciekawa sprawa, ale jakoś nie wykorzystywana przez producentów, czyli pewnie prowadzenie nie jest rewolucyjne.
Yamaha DT 125 X > Husqvarna SM 125 RR > Yamaha XT 660 X > Aprilia Dorsoduro 750 > Suzuki DRZ 400 SM > KTM 690 SM > KTM 690 SMC > Husqvarna 701 SM + Aprilia SRV 850 > Husqvarna Norden 901
Nie tyle chodzi o prowadzenie co o wagę, a korzyść i tak niewielka - główne obciążenie idzie na tylne koło.BarteQ pisze:ciekawa sprawa, ale jakoś nie wykorzystywana przez producentów, czyli pewnie prowadzenie nie jest rewolucyjne.
To jest napęd hydrauliczny- pompa olejowa jest napędzana z zębatki napędowej i wężami do silnika hydraulicznego w piaście.
Za ciężkie pewnie to to nie jest w przeciwieństwie do tego Urala
Ja słyszałem opinie, że główny problem leży w prowadzeniu takiego moto.
A z doświadczenia z hydrauliką siłową a zwłaszcza z napędami hydraulicznymi wiem, że na 100% będzie problem z przegrzewaniem się oleju a co za tym idzie zmiana charakterystyki.
Jak olej będzie gorący, spadnie prędkość przedniego koła i tylne będzie musiało je pchać.
Za ciężkie pewnie to to nie jest w przeciwieństwie do tego Urala
Ja słyszałem opinie, że główny problem leży w prowadzeniu takiego moto.
A z doświadczenia z hydrauliką siłową a zwłaszcza z napędami hydraulicznymi wiem, że na 100% będzie problem z przegrzewaniem się oleju a co za tym idzie zmiana charakterystyki.
Jak olej będzie gorący, spadnie prędkość przedniego koła i tylne będzie musiało je pchać.