Ja właśnie sprawdziłem zawory i łańcuszek rozrządu. Po 8tyś przebiegu od ostatniego ustawiania - minimalnie powiększyły się luzy, ale i tak w normie
Łańcuszek 8 ząbek na 18 możliwych
Nowe tłumiki IXIL, nowe opony przód TKC80 90/90/21 i tył Mitas E10 150/70/17.
Testowałem też dopalacz spalin- różnica głównie jest taka, że jak zatkasz wężyk dopływowy powietrza to znika całkowicie strzelanie z tłumików.
Zostawiłem więc ustrojstwo, ale na co dzień będę chyba zatykał.
Co zrobiłem w swoim moto??
Moja Yadźka zdeczka rozebrana, w ostatnich dniach zdjąłem koła (czekam na nowe opony), odkręciłem tarczę hamulcową z przodu (daję do wymiany tulejki w tarczy, bo się wyrobiły) i założyłem podnóżki metalowe. W kolejnej wolnej chwili montuję chłodnicę, bo miała dospawane uchwyty bo były urwane.
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
ja dzisiaj z okazji urodzin zmieniłem olej i filterki oleju i powietrza, po czym sie wywaliłem (myslałem, że będzie się ciężej podnosić moto z gleby :P ) i jeszcze przez przypadek ruszając postawiłem ją na koło
::BIKEPICS:: | XT660X -> BMW F800GS
trochę pojeździsz i zobaczysz, ze takie przypadki będą się pojawiać łatwo i chętnieŁasica pisze:przez przypadek ruszając postawiłem ją na koło
jeśli o mnie chodzi to ostatnie co robiłem to wymiana zimmeringu przy zębatce napędowej bo stwardniała i przepuszczała olej (nie mogłem dojść czemu tak szybko ubywa oleju)
to było w zasadzie zimą już, ale może ktoś będzie miał podobny problem i łatwiej będzie zlokalizować przyczynę
przebieg przy wymianie 28 tys. km
Czasami na drodze spotykam wielu wariatów, którzy jadą bardzo niebezpiecznie... Aż ciężko ich wyprzedzić
http://starostek.fotosik.pl/zdjecia
http://starostek.fotosik.pl/zdjecia
Szukałeś idealnej jeden nie fart, gleba i już nie jest idealna.Łasica pisze:ja dzisiaj z okazji urodzin zmieniłem olej i filterki oleju i powietrza, po czym sie wywaliłem (myslałem, że będzie się ciężej podnosić moto z gleby :P ) i jeszcze przez przypadek ruszając postawiłem ją na koło
XT660R-->DRZ400E
,,Nie lekceważ potęgi Mocy" - Darth Vader
,,Nie lekceważ potęgi Mocy" - Darth Vader
nie była i nie jest idealna, dopiero będzie! (sorki za ot)
::BIKEPICS:: | XT660X -> BMW F800GS
właśnie skończyłem małe przeróbki nowości:
- mam teraz xenona, który nie oślepia a daje mnóstwo światła,
- przerobiłem zasilanie obrotomierza, tak że nie rozładowuje mi akumulatora,
- wpakowałem gumowe przekładki między siedzenie a rury ramy,
- wyciszyłem gmole givi (wypełnienie pianką + silikon uszczelkowy) - jest cisza
- zamontowałem skróconą dźwignię sprzęgła, na 2 palce
to na razie tyle a zostały mi jeszcze ;
- osłona pod silnik od darkaxxl. chce ją nieco poprzycinać, żeby mi lepiej leżała. problem tylko w tym, ze to nierdzewka i nieco trudno się obrabia.....
- zasilanie do GPS
- obrotomierz na ledach (bo ten obrotowy mi się nie podoba)
- mam teraz xenona, który nie oślepia a daje mnóstwo światła,
- przerobiłem zasilanie obrotomierza, tak że nie rozładowuje mi akumulatora,
- wpakowałem gumowe przekładki między siedzenie a rury ramy,
- wyciszyłem gmole givi (wypełnienie pianką + silikon uszczelkowy) - jest cisza
- zamontowałem skróconą dźwignię sprzęgła, na 2 palce
to na razie tyle a zostały mi jeszcze ;
- osłona pod silnik od darkaxxl. chce ją nieco poprzycinać, żeby mi lepiej leżała. problem tylko w tym, ze to nierdzewka i nieco trudno się obrabia.....
- zasilanie do GPS
- obrotomierz na ledach (bo ten obrotowy mi się nie podoba)
ja przez zime-
- tył lampa LED ( oryginal poleciałem piła )
- tablica przymocowany do lampy a do tablicy kierunki ( z tylu bardzo agresywnie wyglada )
- zesgtaw naklejek na wahacze D.I.D + naklejki na owiewki boczne MAgneti Marelli + cos tam jescze nie pamietam
- nazwe opony pomalowalem specjalnym markerem do opon ( allegro )
- Wydechy wymienione na ZORSTEC razem z rurami ( zostal tylko kolektor do wymiany )
- ALarm PATRO LINE ( ktory rozkodowałem i wydaje tylko przypomnienie dzwiekowe przy wlaczonym kierunku ) :(
- wszystkie płyny jakie tylko mozemy sobie w moto wyobrazic zostaly wymienione
- swieca oryginal ale nowa
- wszystkie filtry
- zawiszenie przod utwardzone
to chyba tyle z tego co pamietam
[ Dodano: 2011-03-30, 22:32 ]
- serki tkz. Gumy zebatki
- łożysko wraz z uszczelniaczem Zebtaki
- kasowanie błedow kompem w Yamaha Rzeszów
- tył lampa LED ( oryginal poleciałem piła )
- tablica przymocowany do lampy a do tablicy kierunki ( z tylu bardzo agresywnie wyglada )
- zesgtaw naklejek na wahacze D.I.D + naklejki na owiewki boczne MAgneti Marelli + cos tam jescze nie pamietam
- nazwe opony pomalowalem specjalnym markerem do opon ( allegro )
- Wydechy wymienione na ZORSTEC razem z rurami ( zostal tylko kolektor do wymiany )
- ALarm PATRO LINE ( ktory rozkodowałem i wydaje tylko przypomnienie dzwiekowe przy wlaczonym kierunku ) :(
- wszystkie płyny jakie tylko mozemy sobie w moto wyobrazic zostaly wymienione
- swieca oryginal ale nowa
- wszystkie filtry
- zawiszenie przod utwardzone
to chyba tyle z tego co pamietam
[ Dodano: 2011-03-30, 22:32 ]
- serki tkz. Gumy zebatki
- łożysko wraz z uszczelniaczem Zebtaki
- kasowanie błedow kompem w Yamaha Rzeszów
Łukasz
I ja się pochwale
- pod koniec zeszłego sezonu wydechy "Leosie" x3
-zimą olej świece filtry(K&N)
-szyba Puig krótka
-oponka przód Avon distanzia
-nawigacja lark 35AT
obecnie przerabiam "kulfona" na Barracuda design jak na razie czekam na części
jeszcze przymierzam się do stelaża z bagażnikiem własnej roboty
- pod koniec zeszłego sezonu wydechy "Leosie" x3
-zimą olej świece filtry(K&N)
-szyba Puig krótka
-oponka przód Avon distanzia
-nawigacja lark 35AT
obecnie przerabiam "kulfona" na Barracuda design jak na razie czekam na części
jeszcze przymierzam się do stelaża z bagażnikiem własnej roboty
"świece" ? :D to ile ty ich tam masz ? xD Barracuda fajna lampka oglądałem takową u Milo, dobrze wykonana i ładnie świeci. Dorzuć do tego stelaż pod tablicę i malina
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
Jak już wszyscy się chwalicie to i ja się pochwalę
Na "dzień dobry" przedni zawias: lewa laga lała, prawa się pociła-standard,uszczelniacze+olej do wymiany.
Hamulce: wymiana płynu+czyszczenie i smarowanie zacisków
Jak na R-kę przystało "Czeszka" dostała nowe gumy:
-przód TKC 80
-tył Mitas E09 Dakar-o 10 zł droższa od standardowej E 09
-grubsiejsze dętki
-skarpetki neoprenowe na lagi
-handbary
-hotgripy Oxford sport
-podwyższenie kierownicy
-gmole SW Motech
-płyta pod silnik made by Darekxxl
-obrotomierz od Dabtuner
-wskaźnik temperatury oleju/wody
-olejarka łańcucha Motooiler
-korek magnetyczny spustu oleju z silnika
-zmieniony olej,świeca filtry,płyn chłodniczy
-nowe serki-stare na zapas bo całkiem dobre się okazały
-sprawdzone zaworki+ łańcuszek
-sprawdzone łożyska kół,główki ramy
-psiknięte elektrosolem wszystkie złączki elektryczne
to tyle na razie
W kolejce na montaż czekają kuferki od PanaCernika ADV-łobuz stelaży i mocowań jeszcze nie dosłał
i czekam na stalowe podnóżki
Na "dzień dobry" przedni zawias: lewa laga lała, prawa się pociła-standard,uszczelniacze+olej do wymiany.
Hamulce: wymiana płynu+czyszczenie i smarowanie zacisków
Jak na R-kę przystało "Czeszka" dostała nowe gumy:
-przód TKC 80
-tył Mitas E09 Dakar-o 10 zł droższa od standardowej E 09
-grubsiejsze dętki
-skarpetki neoprenowe na lagi
-handbary
-hotgripy Oxford sport
-podwyższenie kierownicy
-gmole SW Motech
-płyta pod silnik made by Darekxxl
-obrotomierz od Dabtuner
-wskaźnik temperatury oleju/wody
-olejarka łańcucha Motooiler
-korek magnetyczny spustu oleju z silnika
-zmieniony olej,świeca filtry,płyn chłodniczy
-nowe serki-stare na zapas bo całkiem dobre się okazały
-sprawdzone zaworki+ łańcuszek
-sprawdzone łożyska kół,główki ramy
-psiknięte elektrosolem wszystkie złączki elektryczne
to tyle na razie
W kolejce na montaż czekają kuferki od PanaCernika ADV-łobuz stelaży i mocowań jeszcze nie dosłał
i czekam na stalowe podnóżki
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
dziś była zmiana płynu hamulcowego na MOTUL RBF600 oraz nowe klocki SBS Street Excel Sinter ...
Zmiana oleju, filtrów, wszystkich płynów.
Bedzie zmiana serków.
A'propos płynu hamulcowego - można bezpiecznie lać DOT 5.1?
W instrukcji napisane ze tylko DOT 4.
Słyszałem, że DOT 5.1 tylko do hamulców w oplocie, a z tyłu nie mam w oplocie.
Czytam, że wiekszość leje DOT 5.1. Czy coś złego się dzieje?
Bedzie zmiana serków.
A'propos płynu hamulcowego - można bezpiecznie lać DOT 5.1?
W instrukcji napisane ze tylko DOT 4.
Słyszałem, że DOT 5.1 tylko do hamulców w oplocie, a z tyłu nie mam w oplocie.
Czytam, że wiekszość leje DOT 5.1. Czy coś złego się dzieje?