Co zrobiłem w swoim moto??
- berserkers
- Posty: 965
- Rejestracja: 25 mar 2009, 12:22
- Lokalizacja: Szczecin/ Bezrzecze
Powrót do korzeni czyli montaż oryginalnej płyty pod silnik YAMAHA, ale chyba będę musiał ją pomalować tak jak miałem na początku ( czarny ) bo ten srebny coś nie za bardzo mi podchodzi:/
Wymieniony napęd - Zestaw EK 520 SRX + zębatki JR 14/45.
No i na nowo okleiłem moto (naklejki zrobiłem w www.grafnet.eu - trochę zmodyfikowałem kolorystycznie ich projekt, który mają na stronie dla Rki 2007).
A dla tych co zastanawiali się czy naklejki na 2007 podejdą do 2004-2006 - to potwierdzam, że tak bo mój to 2006:)
No i na nowo okleiłem moto (naklejki zrobiłem w www.grafnet.eu - trochę zmodyfikowałem kolorystycznie ich projekt, który mają na stronie dla Rki 2007).
A dla tych co zastanawiali się czy naklejki na 2007 podejdą do 2004-2006 - to potwierdzam, że tak bo mój to 2006:)
"Głupcy są genialni w niedorzecznościach. Żaden mędrzec nie przewidzi swym rozumem, co ich głupota wymyśli."
Berserkers... jakoś ten twój pług mi się nie widział. Osłona lepiej.
Jestem "nieumi" i o tym wiem, o tym wiem, że jestem "nieumiem"
- berserkers
- Posty: 965
- Rejestracja: 25 mar 2009, 12:22
- Lokalizacja: Szczecin/ Bezrzecze
Mi tez już nie dlatego zmienilem..
Po kolei:
-wymiana wydechów z fabrycznych na Mivv Oval Carbon + filtr K&N + PC V
-alarm SPY z powiadomieniem
- wyswietlacz biegów
- gniazdo zapalniczki
- stelaż kufra centralnego GIVI
- nóżka biegów Touratech
- podnóżki od Hondy CR
- płyta pod silnik Yamahy(od @czarnucha)
- handbary
- podgrzewane manetki Daytona ( z 4 stopniowa regulacją)
W planach kufer centralny , risery pod kierownice 30 mm i szyba turystyczna.
-wymiana wydechów z fabrycznych na Mivv Oval Carbon + filtr K&N + PC V
-alarm SPY z powiadomieniem
- wyswietlacz biegów
- gniazdo zapalniczki
- stelaż kufra centralnego GIVI
- nóżka biegów Touratech
- podnóżki od Hondy CR
- płyta pod silnik Yamahy(od @czarnucha)
- handbary
- podgrzewane manetki Daytona ( z 4 stopniowa regulacją)
W planach kufer centralny , risery pod kierownice 30 mm i szyba turystyczna.
XT 660 R 2011r PC V, M I V V Oval Carbon ; ZZR 1100 1994r
Myślę o tym, jeszcze nie wiem kiedy. Na ten moment robię rozpoznanie co, gdzie, jak i za ile w Warszawie lub w okolicach można zrobić w tej sprawie.
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
- berserkers
- Posty: 965
- Rejestracja: 25 mar 2009, 12:22
- Lokalizacja: Szczecin/ Bezrzecze
Dziś założyłem handbary ZETA
Już kidys o tym wspomnalem
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
Przed Maroko wymieniłem:
-olej Motul 5100 ester 10W40
-filtr oleju HiFlo
-filtr powietrza HiFlo
-zestaw napędowy DID 520 + zębatki JT
-tarcze sprzęgła+sprężyny+przekładki EBC
-wydech Creptus 2w1
-przerobiłem płytę pod silnik+mocowania
-zapasowa linka sprzęgła puszczona równolegle
-opony: przód Motoz Tractionator Desert 90/100/21
tył Mitas E09 130/80/17
już zajeżdżone
-sprawdzenie luzów zaworowych
-wymiana łożyska i uszczelniacza w zabieraku zębatki
-wymiana zabieraka zębatki (pęknięte gniazdo łożyska)
-kontrola wszystkich złączy elektrycznych i popsikanie KONTAKT sprayem
-gniazdo zapalniczki hermetyczne
-uchwyt pod GPS Lark'a
-skompletowanie "apteczki motocyklowej": łatki,kleje , silikony, śruby, regulator napięcia, pompa paliwa itd. itp
-sprawdzenie łożysk i uszczelniaczy kół
-sprawdzenie naciągu szprych i centrowania kół
-wymiana świecy
Po powrocie spłodziłem narzędziówkę na niezbędne części i klucze, ale o tym już w innym temacie
-olej Motul 5100 ester 10W40
-filtr oleju HiFlo
-filtr powietrza HiFlo
-zestaw napędowy DID 520 + zębatki JT
-tarcze sprzęgła+sprężyny+przekładki EBC
-wydech Creptus 2w1
-przerobiłem płytę pod silnik+mocowania
-zapasowa linka sprzęgła puszczona równolegle
-opony: przód Motoz Tractionator Desert 90/100/21
tył Mitas E09 130/80/17
już zajeżdżone
-sprawdzenie luzów zaworowych
-wymiana łożyska i uszczelniacza w zabieraku zębatki
-wymiana zabieraka zębatki (pęknięte gniazdo łożyska)
-kontrola wszystkich złączy elektrycznych i popsikanie KONTAKT sprayem
-gniazdo zapalniczki hermetyczne
-uchwyt pod GPS Lark'a
-skompletowanie "apteczki motocyklowej": łatki,kleje , silikony, śruby, regulator napięcia, pompa paliwa itd. itp
-sprawdzenie łożysk i uszczelniaczy kół
-sprawdzenie naciągu szprych i centrowania kół
-wymiana świecy
Po powrocie spłodziłem narzędziówkę na niezbędne części i klucze, ale o tym już w innym temacie
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
Panowie, jak macie zamontowane gniazdo 12V? Ja podłączyłem bezpośrednio pod aku, na krótkim kablu tak, że zawsze będzie schowane pod siedzeniem (mam wystarczająco długie kable od ładowarek). Mam jednak problem z tym podłączeniem pod akumulator, bo zrobiłem to na takich dość mocarnych wtykach (przewód wlutowany do mosiężnego wtyku z widełkami) i nie wiem, czy wymieniać je na takie "oczka" jak mają pozostałe podłączone do aku kable.
Pozdro.
Pozdro.
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
Widełki mogą się wysunąć, będzie kiepski styk i coś może się usmażyć np. regulator napięcia który raczej nie lubi pracy bez obciążenia. Jak styku nie będzie, i zacznie iskrzyć to może klemy wytopić i kable popalić. Ja mam założone oczka i polecał bym Ci założyć pomiędzy gniazdem a aku bezpiecznik. Zwarcie w najgorszym wypadku może doprowadzić do eksplozji aku .
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej