Co zrobiłem w swoim moto??
- berserkers
- Posty: 965
- Rejestracja: 25 mar 2009, 12:22
- Lokalizacja: Szczecin/ Bezrzecze
Powrót do korzeni czyli montaż oryginalnej płyty pod silnik YAMAHA, ale chyba będę musiał ją pomalować tak jak miałem na początku ( czarny ) bo ten srebny coś nie za bardzo mi podchodzi:/
Wymieniony napęd - Zestaw EK 520 SRX + zębatki JR 14/45.
No i na nowo okleiłem moto (naklejki zrobiłem w www.grafnet.eu - trochę zmodyfikowałem kolorystycznie ich projekt, który mają na stronie dla Rki 2007).
A dla tych co zastanawiali się czy naklejki na 2007 podejdą do 2004-2006 - to potwierdzam, że tak bo mój to 2006:)
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/1466/8beb6986d7076db5mc.jpg)
No i na nowo okleiłem moto (naklejki zrobiłem w www.grafnet.eu - trochę zmodyfikowałem kolorystycznie ich projekt, który mają na stronie dla Rki 2007).
A dla tych co zastanawiali się czy naklejki na 2007 podejdą do 2004-2006 - to potwierdzam, że tak bo mój to 2006:)
![Obrazek](http://images37.fotosik.pl/1475/57bd16f4ce44c308mc.jpg)
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/1466/8beb6986d7076db5mc.jpg)
"Głupcy są genialni w niedorzecznościach. Żaden mędrzec nie przewidzi swym rozumem, co ich głupota wymyśli." ![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Berserkers... jakoś ten twój pług mi się nie widział. Osłona lepiej.
Jestem "nieumi" i o tym wiem, o tym wiem, że jestem "nieumiem"
- berserkers
- Posty: 965
- Rejestracja: 25 mar 2009, 12:22
- Lokalizacja: Szczecin/ Bezrzecze
Mi tez już nie dlatego zmienilem..![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Po kolei:
-wymiana wydechów z fabrycznych na Mivv Oval Carbon + filtr K&N + PC V
-alarm SPY z powiadomieniem
- wyswietlacz biegów
- gniazdo zapalniczki
- stelaż kufra centralnego GIVI
- nóżka biegów Touratech
- podnóżki od Hondy CR
- płyta pod silnik Yamahy(od @czarnucha)
- handbary
- podgrzewane manetki Daytona ( z 4 stopniowa regulacją)
W planach kufer centralny , risery pod kierownice 30 mm i szyba turystyczna.
-wymiana wydechów z fabrycznych na Mivv Oval Carbon + filtr K&N + PC V
-alarm SPY z powiadomieniem
- wyswietlacz biegów
- gniazdo zapalniczki
- stelaż kufra centralnego GIVI
- nóżka biegów Touratech
- podnóżki od Hondy CR
- płyta pod silnik Yamahy(od @czarnucha)
- handbary
- podgrzewane manetki Daytona ( z 4 stopniowa regulacją)
W planach kufer centralny , risery pod kierownice 30 mm i szyba turystyczna.
XT 660 R 2011r PC V, M I V V Oval Carbon ; ZZR 1100 1994r
Myślę o tym, jeszcze nie wiem kiedy. Na ten moment robię rozpoznanie co, gdzie, jak i za ile w Warszawie lub w okolicach można zrobić w tej sprawie.
Jedzie Jadzia Dziadzie
Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
- berserkers
- Posty: 965
- Rejestracja: 25 mar 2009, 12:22
- Lokalizacja: Szczecin/ Bezrzecze
Dziś założyłem handbary ZETA
Już kidys o tym wspomnalem ![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie ![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
Przed Maroko wymieniłem:
-olej Motul 5100 ester 10W40
-filtr oleju HiFlo
-filtr powietrza HiFlo
-zestaw napędowy DID 520 + zębatki JT
-tarcze sprzęgła+sprężyny+przekładki EBC
-wydech Creptus 2w1
-przerobiłem płytę pod silnik+mocowania
-zapasowa linka sprzęgła puszczona równolegle
-opony: przód Motoz Tractionator Desert 90/100/21
tył Mitas E09 130/80/17
już zajeżdżone
-sprawdzenie luzów zaworowych
-wymiana łożyska i uszczelniacza w zabieraku zębatki
-wymiana zabieraka zębatki (pęknięte gniazdo łożyska)
-kontrola wszystkich złączy elektrycznych i popsikanie KONTAKT sprayem
-gniazdo zapalniczki hermetyczne
-uchwyt pod GPS Lark'a
-skompletowanie "apteczki motocyklowej": łatki,kleje , silikony, śruby, regulator napięcia, pompa paliwa itd. itp![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-sprawdzenie łożysk i uszczelniaczy kół
-sprawdzenie naciągu szprych i centrowania kół
-wymiana świecy
Po powrocie spłodziłem narzędziówkę na niezbędne części i klucze, ale o tym już w innym temacie![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-olej Motul 5100 ester 10W40
-filtr oleju HiFlo
-filtr powietrza HiFlo
-zestaw napędowy DID 520 + zębatki JT
-tarcze sprzęgła+sprężyny+przekładki EBC
-wydech Creptus 2w1
-przerobiłem płytę pod silnik+mocowania
-zapasowa linka sprzęgła puszczona równolegle
-opony: przód Motoz Tractionator Desert 90/100/21
tył Mitas E09 130/80/17
już zajeżdżone
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
-sprawdzenie luzów zaworowych
-wymiana łożyska i uszczelniacza w zabieraku zębatki
-wymiana zabieraka zębatki (pęknięte gniazdo łożyska)
-kontrola wszystkich złączy elektrycznych i popsikanie KONTAKT sprayem
-gniazdo zapalniczki hermetyczne
-uchwyt pod GPS Lark'a
-skompletowanie "apteczki motocyklowej": łatki,kleje , silikony, śruby, regulator napięcia, pompa paliwa itd. itp
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-sprawdzenie łożysk i uszczelniaczy kół
-sprawdzenie naciągu szprych i centrowania kół
-wymiana świecy
Po powrocie spłodziłem narzędziówkę na niezbędne części i klucze, ale o tym już w innym temacie
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej ![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Panowie, jak macie zamontowane gniazdo 12V? Ja podłączyłem bezpośrednio pod aku, na krótkim kablu tak, że zawsze będzie schowane pod siedzeniem (mam wystarczająco długie kable od ładowarek). Mam jednak problem z tym podłączeniem pod akumulator, bo zrobiłem to na takich dość mocarnych wtykach (przewód wlutowany do mosiężnego wtyku z widełkami) i nie wiem, czy wymieniać je na takie "oczka" jak mają pozostałe podłączone do aku kable.
Pozdro.
Pozdro.
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
Widełki mogą się wysunąć, będzie kiepski styk i coś może się usmażyć np. regulator napięcia który raczej nie lubi pracy bez obciążenia. Jak styku nie będzie, i zacznie iskrzyć to może klemy wytopić i kable popalić. Ja mam założone oczka i polecał bym Ci założyć pomiędzy gniazdem a aku bezpiecznik. Zwarcie w najgorszym wypadku może doprowadzić do eksplozji aku .
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej ![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)