Bonzo - Husaberg to firma utworzona przez ekipę Husqvarny, która nie chciała przejść do Cagivy , więc oni byli poniekąd już razem
Potem Huskę kupiła bmw i bawarskie spaślaki zniszczyły najlepszy produkt huski i zaczęli robić wynalazki typu TE449 (Tajwan), którym żaden zawodnik nie chce jeździć.
Nie wspomnę o Stradzie i Terra TR650 z silnikiem Rotaxa (po drodze był stosowany w GS650) i przerobionym do ww. wynalazków robionych w Tajlandii.
No Nuda w miarę wyszła, ale to klon z silnikiem GS800.
Reszta modeli robiona jest nadal z małymi modyfikacjami a to oznacza brak rozwoju.
Całe szczęście, że tymi brudnymi bawarskimi łapskami nie dotknęli TE310R i jest nadal rewelacją na równi z KTM EXC350 tyle że 10tyś. tańszą i z dwu letnią gwarancją (KTM 2 miesiące)
To cały wkład bmw- myśleli, że na plecach Husqvarny wjadą do świata off road a samą huskę skierują na asfalt i to Tajlandzki
Reasumując to będzie ponowny ślub po rozwodzie i miejmy nadzieję powrót do świetności Husqvarny
Husaberg pod skrzydłami KTM zrobił to cudo techniki i może połączenie cylindra położonego 70 stopni i reszty huski da wymarzony motocykl
Husaberg ponownie w Husqvarnie
Wszystko fajnie jak w parze z fajnymi motocyklami pójdzie dostępność części bo z tym z tego co słyszałem nie jest najlepiej.
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Nie mam tego problemu- 150mth i Herflick wziął 450-kę jak z fabryki- to nie KTM żeby co kilka mth się coś urywało
Wszystkie podstawowe części eksploatacyjne typu, korba, tłoki, sprzęgła, zawory są już produkowane przez większość firm i to w normalnych cenach.
No i wszystkie modele oprócz wynalazków bmw produkowane są we Włoszech.
Jak Husqvarna produkowała motocykle 1903 rok- to inżynierowie KTM jeszcze się nie urodzili- faktyczna data to 1953 rok, 10 lat wcześniej to był zwykły zakład ślusarski.
Pytanie dlaczego dają tak "długą" gwarancję - dwa miesiące- ja nie będę sprawdzał
KTM ma świetny marketing i tylko tego brakuje Husqvarnie
Za to nie brakuje im Mistrzostw Świata- 14 motocross, 24 enduro
Wszystkie podstawowe części eksploatacyjne typu, korba, tłoki, sprzęgła, zawory są już produkowane przez większość firm i to w normalnych cenach.
No i wszystkie modele oprócz wynalazków bmw produkowane są we Włoszech.
Jak Husqvarna produkowała motocykle 1903 rok- to inżynierowie KTM jeszcze się nie urodzili- faktyczna data to 1953 rok, 10 lat wcześniej to był zwykły zakład ślusarski.
Pytanie dlaczego dają tak "długą" gwarancję - dwa miesiące- ja nie będę sprawdzał
KTM ma świetny marketing i tylko tego brakuje Husqvarnie
Za to nie brakuje im Mistrzostw Świata- 14 motocross, 24 enduro
Panowie nie na temat. Daje wam możliwość przeniesienia dyskusji do OFF TOPIC lub kasuję posty
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]
no to jak off top to off top ... Więc ja też włoszke chcę :D Tyle, że aprilie :D Oglądałem shiver i jest piękna ... szkoda że nie działała :D A co do enduro ... to gs800 ale jak mówiłem nie stać mnie :D
DR 750 ---> XT660R ---> XT660R ---> APRILIA SHIVER 750 ---> WR450
Informatyk Śląsk
Informatyk Śląsk
tato tu się z Tobą nie zgodzę. W moim prawie nic się nie urywa, to "prawie" dlatego że urwałem dźwignię zmiany biegów ale to w coś uderzyłem w terenie. Oczywiście dostępna na miejscu koszt 80zł. Co do części to zamawiałem rozrząd i parę pierdół z KTMa w piątek u mnie w larsonie i w poniedziałek przed południem miałem części na miejscu. Tego inne marki mogą się uczyć od pomarańczowych. Nie wspomnę o tarnowskim salonie yamaha gdzie biorą zaliczkę a potem czekasz i czekasz, już się nauczyłem żeby zamawiać w Krakowie wtedy jest szybciej ale i tak dłużej niż w KTM.Wojtek pisze:to nie KTM żeby co kilka mth się coś urywało
Rozmawiałem z chłopakami z supermoto co śmigają w zawodach i mieli nowe husqvarny, to na gwarancji wymieniali im całe silniki i to chyba po 2 razy. Sprzedali i większość śmiga na KTM i na Husabergu. Dodam że te ich motory to mają naprawdę bardzo pod górkę. Bajros zna Jacka Dębińskiego to wie jak użytkuje sprzęt ja też widziałem na żywo co robi z tym motocyklem i KTM jakoś to znosi.
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Bonzo przez te lata BMW huskę totalnie blokowało, jeżeli chodzi o 4T to jeszcze pół biedy, ale 2T to już całkowicie zaniedbali i zostali z tyłu
Ja oryginały biorę od Demczuka- okres oczekiwania 2 tyg.
Trudno to nazwać częściami-raz urwali mi osłonę lagi na Cross Country w Dłutowie i raz akcja serwisowa kolektora ssącego
Te silniki to może brali u Zych'a- to temat rzeka na naszym forum huski -gość wyciąga z nowych silników części i wkłada stare ogólnie masakra
No i najważniejsze - może Ci twoi znajomi jeździli na TE449 a to produkt bmw robiony w Tajlandii
Pod panowaniem bmw poprawił się marketing i większa dostępność zamienników
Co do KTM'a to może i mają szybko, bo jest ich dużo, ale cena nowego moto jest w moim wypadku 10tyś większa TE310R/EXC350
Husaberg od czasu przejęcia zaczął wypuszczać klony KTM opakowane w żółto-niebieskie barwy
Pomysł z pochyleniem cylka 70 stopni jest rewolucyjny choć to już ponad 20 lat temu Jawa pochyliła podobnie cylinder w żużlowych moto
Oni są cholernie nowatorscy to co robili po odłączeniu od huski przerastało inne marki o dekady, ale miało to też swoje wady- awaryjność
Niektóre modele 4T nie miały nawet pompy oleju, zatarte wałki rozrządu to był standard.
Ja mam nadzieję, że z tego ponownego połączenia będą tylko zyski
Ja oryginały biorę od Demczuka- okres oczekiwania 2 tyg.
Trudno to nazwać częściami-raz urwali mi osłonę lagi na Cross Country w Dłutowie i raz akcja serwisowa kolektora ssącego
Te silniki to może brali u Zych'a- to temat rzeka na naszym forum huski -gość wyciąga z nowych silników części i wkłada stare ogólnie masakra
No i najważniejsze - może Ci twoi znajomi jeździli na TE449 a to produkt bmw robiony w Tajlandii
Pod panowaniem bmw poprawił się marketing i większa dostępność zamienników
Co do KTM'a to może i mają szybko, bo jest ich dużo, ale cena nowego moto jest w moim wypadku 10tyś większa TE310R/EXC350
Husaberg od czasu przejęcia zaczął wypuszczać klony KTM opakowane w żółto-niebieskie barwy
Pomysł z pochyleniem cylka 70 stopni jest rewolucyjny choć to już ponad 20 lat temu Jawa pochyliła podobnie cylinder w żużlowych moto
Oni są cholernie nowatorscy to co robili po odłączeniu od huski przerastało inne marki o dekady, ale miało to też swoje wady- awaryjność
Niektóre modele 4T nie miały nawet pompy oleju, zatarte wałki rozrządu to był standard.
Ja mam nadzieję, że z tego ponownego połączenia będą tylko zyski
Jak bym się z nimi widział to zapytam co to mieli dokładnie za husqvarny. O tych "wałach" w silnikach nic mi nie wiadomo Fajnie ruszyć temat bo się człowiek trochę dowie.
Tak w sumie to te nowe huski są niczego sobie! Pamiętam jak lataliśmy z Tomim po tej kuwecie koło Łodzi jak miałem jeszcze DRZ to twoją husqvarną lepiej się latało od DRZ ale KTM był jeszcze fajniejszy. To było fajne spotkanie bo można było zasiąść na różnych sprzętach i porównać jak co się zachowuje na tym samym torze.
Co do różnicy w cenie to 10tyś piechotą nie chodzi. A tak na marginesie to nie mogę się doczekać przymiarki do twojego nowego cacka
Aha miałem okazję ostatnio dosiąść husaberga 570 na najsłabszej mapie zapłonu - masakra nie motor! Ale jedno rozwiązanie mają kozackie (no może dwa bo jeszcze ten leżący silnik). Rozwiązanie filtra powietrza, airbox jest zaraz za korkiem wlewu paliwa także bardzo wysoko. Większość tego typu sprzętów ma airboxa pod siedzeniem i przy głębszych brodach można utopić husaberg rozwiązał to na 5 z plusem! Co do reszty to jak w KTM tyle że jeszcze lepiej, kute półki i takie tam dodatki oczywiście z logiem KTM
Tak w sumie to te nowe huski są niczego sobie! Pamiętam jak lataliśmy z Tomim po tej kuwecie koło Łodzi jak miałem jeszcze DRZ to twoją husqvarną lepiej się latało od DRZ ale KTM był jeszcze fajniejszy. To było fajne spotkanie bo można było zasiąść na różnych sprzętach i porównać jak co się zachowuje na tym samym torze.
ja im gorąco kibicuję!Wojtek pisze:Ja mam nadzieję, że z tego ponownego połączenia będą tylko zyski
Co do różnicy w cenie to 10tyś piechotą nie chodzi. A tak na marginesie to nie mogę się doczekać przymiarki do twojego nowego cacka
Aha miałem okazję ostatnio dosiąść husaberga 570 na najsłabszej mapie zapłonu - masakra nie motor! Ale jedno rozwiązanie mają kozackie (no może dwa bo jeszcze ten leżący silnik). Rozwiązanie filtra powietrza, airbox jest zaraz za korkiem wlewu paliwa także bardzo wysoko. Większość tego typu sprzętów ma airboxa pod siedzeniem i przy głębszych brodach można utopić husaberg rozwiązał to na 5 z plusem! Co do reszty to jak w KTM tyle że jeszcze lepiej, kute półki i takie tam dodatki oczywiście z logiem KTM
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
następnym razem popatrzę jak to jest rozwiązane.Wojtek pisze:tył jest z jakiegoś super tworzywa
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Jeszcze jej nie mam- no znaczy jestem właścicielem, ale odbieram młodsza siostrę jutro w Katowicach.
Flaw ma wpaść do BOOSTER'a na oficjalny odbiór
Wszystkie pierdoły dzisiaj kupiłem, więc w piątek mały przegląd i w sobotę pałujemy z Herflickiem po okolicy.
Trzeba się znowu spotkać i będziemy wszystkie testować jak w Tadzinie
Herflick ma być już jutro luknąć na nowy nabytek- gorzej jak huska (450-ka) zobaczy, że ją zdradziłem dla młodszej
No nic ustalimy i chyba w końcu podjedziemy do tego Sulejówka
Bonzo może zdołasz się wyrwać
Flaw ma wpaść do BOOSTER'a na oficjalny odbiór
Wszystkie pierdoły dzisiaj kupiłem, więc w piątek mały przegląd i w sobotę pałujemy z Herflickiem po okolicy.
Trzeba się znowu spotkać i będziemy wszystkie testować jak w Tadzinie
Herflick ma być już jutro luknąć na nowy nabytek- gorzej jak huska (450-ka) zobaczy, że ją zdradziłem dla młodszej
No nic ustalimy i chyba w końcu podjedziemy do tego Sulejówka
Bonzo może zdołasz się wyrwać
Kurczę bardzo bym chciał bo już zapomniałem jak motor wygląda ale czy dam radę to ciężko na razie powiedzieć. Koniecznie to chce na zlot jesienny przyjechać!
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Taki lepszy niż shiver ?? :D Podobno też 200 poleci więc upgrade w porównaniu do jadzi ... tylko czy siedzenie między pośladki mi nie wpadnie ? :D
DR 750 ---> XT660R ---> XT660R ---> APRILIA SHIVER 750 ---> WR450
Informatyk Śląsk
Informatyk Śląsk