Czytałem Tomku Twoją relację. Straszny i niewiarygodny pech. Fajnie, że moto poskładane, i że wszystko już z nim OK.
A oto aktualny opis mojego motocykla:
Moją XT R jeżdżę trzeci sezon. Rok produkcji 2008 r. Kupiłem ją prawie nową i do tej pory zdążyłem już dokonać w niej kilku drobnych modyfikacji:
- gąbkowy filtr powietrza made in OTR.
- power commander III
- wymiana sprężyn przedniego zawieszenia na HYPERPRO (twardsze i bardziej progresywne)
- wymiana oleju w przednim zawieszeniu (15 zamiast 10)
- regulacja napięcia wstępnego w przednim zawieszeniu (made in OTR)
-wymiana tylnego amortyzatora na amorek Wilbers o zwiększonym skoku oraz ze zbiorniczkiem wyrównawczym i sprężyną pod moją wagę (skok zawieszenia 240 mm)
- 18-to calowe tylne koło (felga EXCEL, piasta OTR ze wzmocnionymi tłumikami)
- hydrauliczne sterowanie sprzęgła + regulowana klamka (MAGURA)
- Wydechy ARROW (pięknie strzelają bez db killerów:) )
- tylny błotnik przerobiony metodą własną
- zdjęty mały błotniczek nad przednim kolem (zaklejał się błotem i unieruchamiał przednie koło)
- gniazdo zapalniczki pod siedzeniem
- uchwyt do GPS Garmin 62st
- tylny bagażnik zrobiony przez OTR
- handbary
- osłona pod silnik
- metalowe podnóżki (nogi się na nich nie ślizgają w błocie)
- obecnie testuję opony MOTOZ TRACTIONATOR DESERT przód i tył
- powymieniane zębatki (krótsze przełożenia) oraz łańcuch (DiD), tylna zębatka ze wzmacnianego alumninium.
- podwyższenie kierownicy
- wymiana kierownicy na inaczej profilowaną (nie pamiętam producenta)
- diodowe migacze z przodu i z tyłu
- diodowe tylne oświetlenie
No to chyba z grubsza byłoby tyle.
Aha, o wymianie oleju, filtrach itp nie piszę bo to oczywiste. Olej wymieniam co 5 tys. lub raz w sezonie. Filtr powietrza czyszczę kilka razy w sezonie.
W planach na przyszły sezon mam jeszcze kilka przeróbek ale wszystko zależy od czasu i od finansów.
Pozdrawiam
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)