Strona 38 z 48

: 08 wrz 2016, 13:13
autor: tosiek
W dokumentacji pisze że "check bearing play and steering for roughness" co 10k, co 20k nasmarować. Na stronie 3-44 masz całą procedurę z jakimi momentami należy dokręcać. Jest to czynność serwisowa o której nikt nie pamięta :(

: 08 wrz 2016, 13:15
autor: tosiek
I ogólnie zalecam zapoznać się z "Periodic maintenance and lubrication chart" ze strony 3-1 i nie dotyczy to tylko XTka ale każdego nowszego motocykla. Odkryłem to przy okazji swojego XVSa a potem przy Caponordzie było tak samo.

Co chciałbym zrobić

: 15 paź 2016, 14:56
autor: robas
Cześć, planowałem zmienić swoje grzane manetki, bo te które mam (Oxford na sterowniku v.7) działają wtedy kiedy im się widzi, a same manetki już styrane są. Wpadając na ten pomysł pomyślałem o zmianie paru rzeczy i tu proszę szanowne grono o opinię ewentualnie o wskazówki. Pomyślałem o zmianie kierownicy na grubszą, ale w związku z tymi planami, nie wiem, czy mój budżet to uciągnie. I tu moje pytania:
1. Czy są grzane manetki na grubsze kierownice? bo nie za bardzo znalazłem.
2. Czy rolgaz też muszę wymienić?
3. Czy mocowanie handbarów styknie (mam touratecha)?
4. Co z mocowaniem osprzętu: mocowanie lusterek, elementów sterujących plastki z (rozrusznik, światła, kierunkowskazy, lusterka, klamki) w końcu teraz zamontowan są na standardowej 22mm-ej kierownicy?
5. Podwyższenie kiery jakoś ogarnę (np. accel-a na grubszą kierownicę - linki chyba stykną).
6. Klamki jakieś krótsze chyba montuje się w miejsce standardowych, beż żadnych przeróbek?
Ewentualne zmiany szykuję na grudzień styczeń o ile finansowo mnie to nie zabije. Jeżeli będzie się na to szykować, to kiera dostanie tylko nowe grzane manetki :)
BTW. Jeżeli linki gazu/sprzęgłą są ok. (tj. nie kwalifikują się do wymiany) to czym przesmarować?
Jak mielibyście jakieś uwagi, propozycje lub co gdzie kupić niekoniecznie z górnej półki to będzie miło :)

: 18 paź 2016, 11:51
autor: tosiek
Kilka dni temu przrobiłem bagażnik aby móc zamontować płytę i zamontowałem samą płytę

Obrazek

https://web.facebook.com/lukasz.lenart/ ... nref=story

: 18 paź 2016, 17:03
autor: bonzo
Wygląda jak spojler a nie płyta :mrgreen:

: 19 paź 2016, 8:26
autor: tosiek
Worek się mieści a to najważniejsze :) Teraz pracuje na podwyższeniem stopki hamulca aby było bardziej wyczuwalne w butach no i wyższe bo regulacja już się skończyła :D
Jak testy wypadną poprawnie to dam na laser do wycięcia żeby to wyglądało profesjonalnie ;-)

Obrazek

https://web.facebook.com/lukasz.lenart/ ... nref=story

: 31 paź 2016, 20:54
autor: tosiek
Now łożyska i nowe uszczelniacze w tylnym kole. Przy okazji wymieniłem klocki w tylnym hamulcu, a tym samym wyczyściłem cały zacisk, wypolerowałem tłoczek aby ładnie pracował :) Wymieniłem płyn hamulcowy i odpowietrzyłem cały układ i teraz hamulec żyleta :D

Obrazek

https://web.facebook.com/lukasz.lenart/ ... nref=story

Re: Co chciałbym zrobić

: 01 lis 2016, 10:23
autor: Fuczak
robas pisze: 1. Czy są grzane manetki na grubsze kierownice? bo nie za bardzo znalazłem.
2. Czy rolgaz też muszę wymienić?
4. Co z mocowaniem osprzętu: mocowanie lusterek, elementów sterujących plastki z (rozrusznik, światła, kierunkowskazy, lusterka, klamki) w końcu teraz zamontowan są na standardowej 22mm-ej kierownicy?
Generalnie nie musisz nic zmieniać, fatbar zwęża się i można przenieść osprzęt. Jedyny problem zauważysz przy mocowaniu osprzętu, oryginalna kierownica ma nawiercenia pod kołki z osprzętu, by się nie przekręcały. Podłożyłem kawałki dętki by przy skręcaniu lepiej trzymało, jednak nie jestem pewien czy to był najlepszy pomysł, bo plastikowe kołki w osprzęcie ściąłem. Z drugiej strony nie nawiercałem nowej kierownicy.
robas pisze: 3. Czy mocowanie handbarów styknie (mam touratecha)?
Ja do swoich (nie touratech) dotoczyłem nowe mocowania. W swoim fatbarze nie miałem wewnętrznego gwintu i to też rozwiązałem dotoczeniem odpowiednich części.
robas pisze: 5. Podwyższenie kiery jakoś ogarnę (np. accel-a na grubszą kierownicę - linki chyba stykną).
Linki stykną, za to przewód hamulcowy od klamki mam na styk. To też zawsze można zmienić, lub dorobić na wymiar.


robas pisze: 6. Klamki jakieś krótsze chyba montuje się w miejsce standardowych, beż żadnych przeróbek?
Ewentualne zmiany szykuję na grudzień styczeń o ile finansowo mnie to nie zabije. Jeżeli będzie się na to szykować, to kiera dostanie tylko nowe grzane manetki :)
Mam oryginalne klamki, moim zdaniem zależy to tylko i wyłącznie od handbarów. Więc jeśli zostawiasz stare to nie sądzę by coś się zmieniło.

Zmieniłem kiere na Renthal Fatbar z przejściówką która podwyższa mocowanie kierownicy o 20mm. Handbary to Barkbusters które nie wiedzieć czemu zamówiłem pod standardową kierownicę :lol: i musiałem przerabiać mocowania.

: 01 lis 2016, 10:46
autor: robas
Fuczak, dzięki! Rozjaśniło mi się trochę 😁

: 12 lis 2016, 16:36
autor: tosiek
Dzisiaj skończyłem z lagami - nowy olej, nowe uszczelniacze, nowe przeciwpyłówki i nowe progresywne sprężyny :D

Obrazek

https://www.facebook.com/lukasz.lenart/ ... 9646961504

: 14 lis 2016, 21:22
autor: tosiek
Dzisiaj w końcu dokończyłem składać przednie zawieszenie, do tego nowe klocki i wymiana płyny plus nowe łożyska i uszczalniacze w przednim kole - jutro trzeba przetestować :D

Obrazek

https://www.facebook.com/lukasz.lenart/ ... 6473389488

: 05 gru 2016, 15:02
autor: lowatrim
U mnie :)

-zmiana oleju 10W40
-filtr powietrza ori
-filtr oleju ori
- klocki TRW przód i konserwacja zacisku
-zmiana płynu hamulcowego tył przód Motul 5.1
-czyszczenie/smarowanie łańcucha wymiana serków
-smarowanie łożysk

I wyruszam do Grecji na 4 miesiące, by pojeździć :)

: 06 gru 2016, 15:55
autor: Mateusz93
lowatrim, wrzuć jakieś foty sprzęta ;)

: 06 gru 2016, 16:14
autor: uziel2
A ja muszę na zimę zdemontować akumulator . . . ;-)

: 15 gru 2016, 9:46
autor: tosiek
Przedwczoraj zamontowałem nową płytę pod silnik od Górala (dzięki!) - jest wyższa z przodu niż to co miałem więc powinna lepiej chronić silnik przez błotem z pod przedniego koła :)

Obrazek

https://web.facebook.com/lukasz.lenart/ ... 6546319147