Temat dobry niech zostanie .wrzucajcie tu swoje pomysły i uwagi na temat zrzucenia wagi
Ciekawi mnie o ile jest lżejszy tylny nowy aluminiowy wahacz od starego typu ?
Sety pasażera stare a nowe alu ?
Uchwyty pasażera ?
itp.
Ja po zmianie tłumików myślę że odzyskałem ok 7-8 kg ale chciałbym to kiedyś zweryfikować na wadze .
Pozbycie się zbednych KG w moto
dziekuje Barteq ze pochwaliłes sie moja wagą :D!!!
co miałam nie dać rady ! jak sie ma miekkie serce to trzeba miec twarda du*e
co miałam nie dać rady ! jak sie ma miekkie serce to trzeba miec twarda du*e
Ostatnio zmieniony 01 mar 2011, 12:17 przez annia, łącznie zmieniany 1 raz.
"Jeśli chcesz rozśmieszyć Boga opowiedz o swoich planach..."
- sistermoto
- Posty: 183
- Rejestracja: 08 lip 2010, 19:51
- Lokalizacja: DPL/DW/ONA
żebyś nie była sama to się podczepię pod temat
ważę 55 kg i podnoszenie Yadźki to czysta przyjemność a jak go z własnej głupoty zakopię gdzieś w lesie to dopiero się zaczyna FUN
temat dobry... też się zastanawiam co by tu zrobić, aby odchudzić troszkę moto...
ważę 55 kg i podnoszenie Yadźki to czysta przyjemność a jak go z własnej głupoty zakopię gdzieś w lesie to dopiero się zaczyna FUN
temat dobry... też się zastanawiam co by tu zrobić, aby odchudzić troszkę moto...
Hm może do lasu , bajora itd miec po prostu inny lżejszy motor. Wtedy i większa frajda z latania , a i podnoszenie po glebie jak człek zziajany jest bardziej lightowe.
Ja testowałem to na XT600 i na WR250 . Różnica niestamowita w terenie......
Ja testowałem to na XT600 i na WR250 . Różnica niestamowita w terenie......
...nie umiem jeździć... ale lubię !!!
wydechy na małe i przelotowe i dużo lżejszesistermoto pisze: temat dobry... też się zastanawiam co by tu zrobić, aby odchudzić troszkę moto...
Kando
Tankowanie 1/3 baku
h e d o n i z m
to jak idziemy w tym kierunku to można jeszcze:
- powycinać bieżnik
- wykręcić kilka szprych
- zmienić bak na mniejszy np z kompozytów
- zdemontować błotniki, oświetlenie, podnóżki pasażera,
itd....
a najlepiej silnik z XT zamontować do ramy od rometa nakleić napis XT i wtedy będzie lekko i z powerem ...
.
- powycinać bieżnik
- wykręcić kilka szprych
- zmienić bak na mniejszy np z kompozytów
- zdemontować błotniki, oświetlenie, podnóżki pasażera,
itd....
a najlepiej silnik z XT zamontować do ramy od rometa nakleić napis XT i wtedy będzie lekko i z powerem ...
.
to już lepiej azotem pompować albo iść na całość i helem nabićceem pisze:no i połowa powietrza w kołach :D
h e d o n i z m
i zaczepić paręnaście baloników z helem, powinno być jeszcze lżejFlaw pisze:to już lepiej azotem pompować albo iść na całość i helem nabićceem pisze:no i połowa powietrza w kołach :D
Kando