Te które ja kupiłem wyglądają podobnie ,wziąłem krótkie i jest o.k.
Razem z adapterem wychodzi że są tylko o 2-3 cm. krótsze mniej podatne na uszkodzenie.
łapie wszystkimi palcami.
Oryginalne po 100 wciśnięciach bolały , teraz wożę je tylko jako zapas.
Co zrobiłem w swoim moto??
Wit, w oryginałach jest gniazdo na sprężynkę. Jak to wygląda w tych Twoich?
Żeby nie było OT - zrobiłem: smarowanie łańcucha i tankowanie. I mimo temperatur niewiele ponad 0 jest fun i pomykanie codzienne do i z pracy
Żeby nie było OT - zrobiłem: smarowanie łańcucha i tankowanie. I mimo temperatur niewiele ponad 0 jest fun i pomykanie codzienne do i z pracy
Tylko motocyklista wie, dlaczego pies wystawia łeb przez okno z samochodu...
Wszystko jak w oryginalnych tylko za ładne do xteka
Działają rewelacyjnie.
Działają rewelacyjnie.
Co zrobiłem w swoim moto? Zamontowałem Witowe klamki Wit, dzięki za tipa. Krótkie pasują idealnie do handguardów acerbisa. Dla poszukujących na allegro (bo aukcja wyekspirowała): sprzedawca MOTO-RECAMP.
Aha, no i nasmarowałem łańcuch. Sezon w toku!
Aha, no i nasmarowałem łańcuch. Sezon w toku!
Tylko motocyklista wie, dlaczego pies wystawia łeb przez okno z samochodu...
Hmmm... sezon powoli się kończy więc Czarna Mamba zapada w sen.... Wypucowana zalana po korek, wtyczki instalacji zabezpieczone, aku wyjęty ładuje się w domku... Powoli zaczynam gromadzić fanty na nowy sezon ( modyfikacja lampy+stelaż już jest klamki zamówię jutro, naklejki forumowe dotarły ) Na tą chwilę to tyle
Odnośnie Witowych klamek.
Jeśli ominiecie polskiego sprzedawcę i zamówicie bezpośrednio w aliexpress.com to zapłacicie jakieś 85zł
Jeśli ominiecie polskiego sprzedawcę i zamówicie bezpośrednio w aliexpress.com to zapłacicie jakieś 85zł
h e d o n i z m
Ale to jest temat co zrobiłeś w swoim moto... zrobiłeś czy nie?
Jestem "nieumi" i o tym wiem, o tym wiem, że jestem "nieumiem"
Zrobiłem (:
h e d o n i z m
a to już cena z przesyłkąFlaw pisze:Odnośnie Witowych klamek.
Jeśli ominiecie polskiego sprzedawcę i zamówicie bezpośrednio w aliexpress.com to zapłacicie jakieś 85zł
Żeby nie było off to wymieniłem tylny zacisk na czarny
Rodman, przesyłka za free.
h e d o n i z m
Witajcie,
Chciałbym podzielić się z Wami wiedzą zdobytą w temacie podwyższenia motocykla/zawieszenia na przykładzie mojego XT 660 R z 2006 roku.
Oryginalne "kości" zawieszenia mają rozstaw otworów 9 cm. Pomiar między środkami otworów (--I--)----9 cm----(--I--)
Od kolegi Herflicka-a zakupiłem kości od XTX o rozstawie ok. 8,4 cm.
Niby tylko 0,6 cm różnicy, ale przekłada się to na około 3 cm wyższego zawieszenia !!!
Wymiana była prosta, aczkolwiek nie obyło się bez asekuracji drugiej osoby.
Po wyjęciu kości motocykl kucnął na glebę, a do ponownego założenia kości należy wcisnąć amor centralny tak aby otwory zbliżyły się do siebie na rozstaw kości.
Super sprawdził się lewarek samochodowy !!!
Oto efekt :
https://drive.google.com/folderview?id= ... nlyS3Q1T3M
Chciałbym podzielić się z Wami wiedzą zdobytą w temacie podwyższenia motocykla/zawieszenia na przykładzie mojego XT 660 R z 2006 roku.
Oryginalne "kości" zawieszenia mają rozstaw otworów 9 cm. Pomiar między środkami otworów (--I--)----9 cm----(--I--)
Od kolegi Herflicka-a zakupiłem kości od XTX o rozstawie ok. 8,4 cm.
Niby tylko 0,6 cm różnicy, ale przekłada się to na około 3 cm wyższego zawieszenia !!!
Wymiana była prosta, aczkolwiek nie obyło się bez asekuracji drugiej osoby.
Po wyjęciu kości motocykl kucnął na glebę, a do ponownego założenia kości należy wcisnąć amor centralny tak aby otwory zbliżyły się do siebie na rozstaw kości.
Super sprawdził się lewarek samochodowy !!!
Oto efekt :
https://drive.google.com/folderview?id= ... nlyS3Q1T3M
"Idę wciąż wyprostowany, wśród tych co na kolanach."
Najlepiej podeprzeć moto pod silnikiem, wówczas nie musisz się siłować z podnoszeniem go po odkręceniu łączników. Zresztą łatwiej odkręcić i wyjąć śruby.
Czas - 10min
ilość osób - 1
Ja u siebie wydłużyłem jeszcze kosę boczną o 3,5 cm, bo motór stał niepewnie przechylony. W terenie musiałem szukać jakiegoś kamienia, górki lub koleiny.
Należałoby jeszcze pamiętać, aby łańcucha nie naciągać do minimalnej. przewidzianej przez serwisówkę odległości 45mm. Wstawiając krótszą kość, zmienił się kąt wahacza, a wraz z nim zmniejszyła się odległość osi kół zębatych i trzeba dać mu więcej luzu. Ja przyjąłem 50mm za wystarczające.
Czas - 10min
ilość osób - 1
Ja u siebie wydłużyłem jeszcze kosę boczną o 3,5 cm, bo motór stał niepewnie przechylony. W terenie musiałem szukać jakiegoś kamienia, górki lub koleiny.
Należałoby jeszcze pamiętać, aby łańcucha nie naciągać do minimalnej. przewidzianej przez serwisówkę odległości 45mm. Wstawiając krótszą kość, zmienił się kąt wahacza, a wraz z nim zmniejszyła się odległość osi kół zębatych i trzeba dać mu więcej luzu. Ja przyjąłem 50mm za wystarczające.
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
Jadźka wróciła do domu z serwisu po serwisie lag ( wymiana golenia prawego kolor czarny uszkodzonego przez serwis , malowanie golenia lewego na kolor czarny aby było pod kolor, wymiana uszczelniaczy i oleju ) regulacja zaworów bo 20830 na liczniku ( zawory minimalnie się zacieśniały ) wymiana zestawu napędowego na CZ 520 ORMX Gold + zębatki ESJOT regulacja tylnego amora na drugi ząbek.
To na razie tyle zostaje jeszcze wymiana oleju na wiosnę.
To na razie tyle zostaje jeszcze wymiana oleju na wiosnę.
Dobrze, że już wróciła. Wyczekałeś się Zibi. Według mnie Twój wypasiony sprzęt będzie wyglądał jeszcze lepiej z czarnym widelcem na przodzie
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"