Ostatnio udało mi się:
-urwać kinola wraz z lampą i błotnikiem,
-puscił spaw na ramie w okolicach górnego mocowania chłodnicy co spowodowało wyciek oleju ze zbiornika.
Resztka błotnika i lampy zamocowana do moto trytkami.
Szkło lampy: zrobione ze szkła kierunkowskazu (które ktos zgubił) od Afryki albo Trampka, przymocowane powertape'm i oklejone czerwoną tasmą izolacyjną co by swieciło na czerwono. Białe szkło lampy do podswietlenia tablicy zastąpione kawałkiem plastikowej butelki po wodzie mineralnej
Rama: spaw zaklejony dwuskładnikowym klejem epoksydowym (płynny metal) przeterminowanym o jakis rok-póki co trzyma i oleju nie puszcza.... i pewnie tak zostanie do kolejnego wycieku
MAC'GYVER rulles
Co zrobiłem w swoim moto??
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
crazyrider12, fakt faktem udała Ci się demolka:D Ale dobrze, że udało się skończyć i wrócić do domu.
Ja po tukanie mam pomiętą owiewkę i urwaną stopkę boczną
Ja po tukanie mam pomiętą owiewkę i urwaną stopkę boczną
Wczoraj założyłem Zety zamiast Polisportów z domowej roboty rdzeniami i dzisiaj przydały się idealnie w czasie upalania na zaporze Świnnej :D Przeszły test upadania na każdą stronę
Łukasz zawny Tośkiem
https://gruuf.com/
https://gruuf.com/
U mnie też kilka zmian w Teresie:
1) nowe łożyska w kołach przód, tył
2) sprawdznie łożysk główki ramy, są ok
3) wymiania płynu hamulcowego
4) wymiania kierownicy na 28mm FATBAR
5) powyższenie kierownicy (teraz pozycja stojąca dla mnie git, muszę zmierzyć ile cm)
6) wkońcu navi wylądaowała w jedynym słusznym miejscu czyli optycznie trochę "rally"
Muszę jeszcze zmeinić szybę więc jak by komuś jakaś zalegała, proszę o kontakt
A tak to wygląda:
1) nowe łożyska w kołach przód, tył
2) sprawdznie łożysk główki ramy, są ok
3) wymiania płynu hamulcowego
4) wymiania kierownicy na 28mm FATBAR
5) powyższenie kierownicy (teraz pozycja stojąca dla mnie git, muszę zmierzyć ile cm)
6) wkońcu navi wylądaowała w jedynym słusznym miejscu czyli optycznie trochę "rally"
Muszę jeszcze zmeinić szybę więc jak by komuś jakaś zalegała, proszę o kontakt
A tak to wygląda:
Dziś trzecia wymiana oleju ( motul 300V 10w40 ) + filtr i nowe uszczelki filtra tym razem bez wykręcania śruby spustu oleju a to dlatego bo zamontowany jest zawór spustu oleju Stahlbus , wymiana poszła bardzo prosto bez problemów.
Czołem, ja również rozpocząłem serwis, za dwa tygodnie mała wyprawa, więc sprzęt musi być przejrzany Na ten moment udało się zrobić, wymianę oleju z filtrem(po 5300km), wymiana zestawu napędowego. Wymiana przedniego przewodu hamulcowego w stalowym oplocie.
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
W sobotę wybebeszyłem całą customową elektrykę, wszystkie kable i złączaki, pozakładałem koszulki termokurczliwe na uszkodzone fragmenty kabli lub zaizolowałem taśmą. Aż dziw że nie miał żadnego spęcia po ostatnich kąpielach błotnych
Do tego wymieniłem połamane zatrzaski plus śruby mocujące owiewki baku - wszystko można kupić tutaj https://czesci-do-motocykli.pl/
I do tego wszelkie zardzewiałe śruby na imbusy z nierdzewki, polecam zaopatrzyć się w pełen zestaw np. tutaj http://art-inox.com.pl/ - i wymieniać jak tylko coś zacznie rdzewieć
Do tego wymieniłem połamane zatrzaski plus śruby mocujące owiewki baku - wszystko można kupić tutaj https://czesci-do-motocykli.pl/
I do tego wszelkie zardzewiałe śruby na imbusy z nierdzewki, polecam zaopatrzyć się w pełen zestaw np. tutaj http://art-inox.com.pl/ - i wymieniać jak tylko coś zacznie rdzewieć
Łukasz zawny Tośkiem
https://gruuf.com/
https://gruuf.com/
Wczoraj znowu zamiana obrotomierz z Runleader na STAGE6 R/T (koszt takiego niemieckiego sprzętu to 440 zł) bo chińczyk znacząco miną się z prawdą co do wodoodporności obrotomierza i dwa razy załapał wody, po prostu szybka się odklejała.
Za to stage6 fajnie wykonany i do tego można podłączyć dwa czujniki temperatury w planach podłączenie czujnika do węża chłodnicy a drugi do śruby olejowej w ramie.
Przy okazji zdjęcia plastików czyszczenie zbiorniczka płynu chłodniczego bo mułu na dnie było sporo i wężyk był trochę zatkany więc pewnie nie zasysało płynu do chłodnicy bo tam też brakowało i musiałem uzupełnić ok 1/2 litra.
A tu zdjęcie STAGE6 R/T
Za to stage6 fajnie wykonany i do tego można podłączyć dwa czujniki temperatury w planach podłączenie czujnika do węża chłodnicy a drugi do śruby olejowej w ramie.
Przy okazji zdjęcia plastików czyszczenie zbiorniczka płynu chłodniczego bo mułu na dnie było sporo i wężyk był trochę zatkany więc pewnie nie zasysało płynu do chłodnicy bo tam też brakowało i musiałem uzupełnić ok 1/2 litra.
A tu zdjęcie STAGE6 R/T
Wczoraj własnoręcznie wyminiłem oponę z tyłu na Mitas C-02 Opona wygląda boska no i zrobiłem test czy jestem w stanie załatać dedtkę będąc samemu w terenie - i dam radę ale męczyłem się prawie 2h ze ściągnięciem i założeniem opony :D I druga rzecz to dobrze, że kupiłem sobie długi łyżki do opon, bo te krótkie to o kant tyłka potłuc, nie da się tym nic zrobić.
Tak więc polecam wszystkim posiadaczą łyżek do opon w któreś popłudnie ścignąć oponę aby dostać się do dętki, lepiej przkonać się koło domu, że to niewykonalne zadanie niż w trasie :D
Tak więc polecam wszystkim posiadaczą łyżek do opon w któreś popłudnie ścignąć oponę aby dostać się do dętki, lepiej przkonać się koło domu, że to niewykonalne zadanie niż w trasie :D
Łukasz zawny Tośkiem
https://gruuf.com/
https://gruuf.com/
Jakie masz łyżki? Po ostatniej historii własnie zanabyłem dwie 24 cm i nie wiem, czy w podróży wystarczy...I druga rzecz to dobrze, że kupiłem sobie długi łyżki do opon, bo te krótkie to o kant tyłka potłuc, nie da się tym nic zrobić.
Takie zanabyłem, mieszczą się pod kanapę i do tankbaga
http://allegro.pl/show_item.php?item=5914856539
http://allegro.pl/show_item.php?item=5914856539
Łukasz zawny Tośkiem
https://gruuf.com/
https://gruuf.com/
Po ostatniej historii z przebitą dętką z przodu i powrocie na kapciu przez 90 km pod przednim błotnikiem wylądowała nowa guma - Heidenau K60 wraz z nową dętką. Btw. Mitas e09 na przód to nieporozumienie... Po 3,5 kkm wyząbkowana praktycznie do zera. Do tego doszło wyposażenie: kompresorek, łyżki i dodatkowe dętki.
LWG.
LWG.