Co zrobiłem w swoim moto??
-
- Posty: 221
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:19
- Lokalizacja: Dęblin
Miałem podobne też DIY ale się wkurzałem jak coś było robić i i zdjalem gdzieś leżą wystarczy kółka od fiszki włożyć i spoko jest a fiszka kosztuje 20/30zl
Może zacznę od tego co zrobiłem jesienią ( jestem tutaj nowy ) żeby nie pomieszać z tym co robię obecnie. Od początku... późnym październikiem spakowałem na przyczepkę stuntową Cebrę F4i i pojechałem zamienić się za XTXa.
Dużo można by powiedzieć ale tak w skrócie to XTX potrzebował trochę pracy, czasu i serca. No ale, że chciałem się "stunt psa" pozbyć a XT ogólnie trzymał się kupy a wszystko było do ogarnięcia więc doszło do transakcji.
Zacząłem od wymiany uszczelniaczy w przednim zawieszeniu wraz z olejem
Następnie trzeba było ogarnąć tylną lampę, mocowanie tablicy ( chciałęm mieć oblask żeby było legalnie ) i kierunki , więc było trochę dłubania, wiercenia, lutowania itp.
Wywaliłem grzane manetki Oxforda, i założyłem nowe DOMINO, zamontowałem krótkie klamki, stelaż z płytą z tyłu oraz założyłem nowe opony Pirelli MT60. Do tego chyba jeszcze wymieniłem płyn hamulcowy i pewnie kilka pierdółek, których już nie pamiętam. I tak sobie pojeździłem ze 2 tygodnie do końca sezonu Najbardziej brakowało mi kufra i centralki więc od razu były plany na poprawki.
W zimie kupiłem sporo części i trochę mnie nosiło więc nie mogłem wytrzymać i załozyłem centralną podnóżkę SW-Motech
Następnie założyłem szybę PUIG 1648N
Oczywiście oryginalne śruby spieprzyłem, znaczy się dwie były już wyrobione a ja dałem radę kolejnym dwóm - strasznie miękkie... Więc kupiłem nowe pod kolor na ebay
I kupiłem też gąbkę na crossbar (też z ebay)
Pierwsza przejażdżka w 2019
Druga przejażdżka była do "warsztatu" gdzie dłubię moto i już sporo poczyniłem i do weekendu jest plan żeby skończyć. Wiele zmian... w końcu kufer, filtry DNA, karbonowe części, gmole, crash pady itp... Ale pochwale się w osobnym poście jak już skończę
BTW. Chętnie kupię osłonę łańcucha ( jeśli nie to zrobię z aluminium). I czy ma ktoś pojęcie co to za wydechy ???? Brzmią świetnie ale brak znajomości producenta nie daje mi spokoju
Dużo można by powiedzieć ale tak w skrócie to XTX potrzebował trochę pracy, czasu i serca. No ale, że chciałem się "stunt psa" pozbyć a XT ogólnie trzymał się kupy a wszystko było do ogarnięcia więc doszło do transakcji.
Zacząłem od wymiany uszczelniaczy w przednim zawieszeniu wraz z olejem
Następnie trzeba było ogarnąć tylną lampę, mocowanie tablicy ( chciałęm mieć oblask żeby było legalnie ) i kierunki , więc było trochę dłubania, wiercenia, lutowania itp.
Wywaliłem grzane manetki Oxforda, i założyłem nowe DOMINO, zamontowałem krótkie klamki, stelaż z płytą z tyłu oraz założyłem nowe opony Pirelli MT60. Do tego chyba jeszcze wymieniłem płyn hamulcowy i pewnie kilka pierdółek, których już nie pamiętam. I tak sobie pojeździłem ze 2 tygodnie do końca sezonu Najbardziej brakowało mi kufra i centralki więc od razu były plany na poprawki.
W zimie kupiłem sporo części i trochę mnie nosiło więc nie mogłem wytrzymać i załozyłem centralną podnóżkę SW-Motech
Następnie założyłem szybę PUIG 1648N
Oczywiście oryginalne śruby spieprzyłem, znaczy się dwie były już wyrobione a ja dałem radę kolejnym dwóm - strasznie miękkie... Więc kupiłem nowe pod kolor na ebay
I kupiłem też gąbkę na crossbar (też z ebay)
Pierwsza przejażdżka w 2019
Druga przejażdżka była do "warsztatu" gdzie dłubię moto i już sporo poczyniłem i do weekendu jest plan żeby skończyć. Wiele zmian... w końcu kufer, filtry DNA, karbonowe części, gmole, crash pady itp... Ale pochwale się w osobnym poście jak już skończę
BTW. Chętnie kupię osłonę łańcucha ( jeśli nie to zrobię z aluminium). I czy ma ktoś pojęcie co to za wydechy ???? Brzmią świetnie ale brak znajomości producenta nie daje mi spokoju
Kominy wyglądają na Leo.
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
TexaS Robię moto w warsztacie u kumpla, więc nie pamiętam czy on to już miał czy ja to przywiozłem czy było już na moto. Działa i to się liczy
bonzo Tak, optycznie najbliżej im do LeoVince x3 ale właśnie nie mam pewności bo czasem jak patrzę to może są jakieś minimalne różnice... Są tam nabite jakieś numerki, może ułatwi identyfikację.
bonzo Tak, optycznie najbliżej im do LeoVince x3 ale właśnie nie mam pewności bo czasem jak patrzę to może są jakieś minimalne różnice... Są tam nabite jakieś numerki, może ułatwi identyfikację.
No no fajne przeróbki, na pewno na plus
"Zakładasz przeloty i cieszysz się dźwiękiem, wyższą mocą w dolnym zakresie obrotów i mniejszą prędkością maksymalną i olewasz wpływ na zawory i inne pierdoły jednym słowem cieszysz się życiem" by Bonzo
Program XT660+? :D :D :D
Ja dziś założyłem silikonowe opaski na tłumik i wymieniłem tylną oponę na feldze SuMo (Battlax S20 EVO).
Może ktoś chce odkupić prawie nowego Mitasa e10 z grubą terenową dętką w komplecie? DOT zdaje się połowa 2018 a rozmiar 140/80/17 więc do XTka też podejdzie.
Ja dziś założyłem silikonowe opaski na tłumik i wymieniłem tylną oponę na feldze SuMo (Battlax S20 EVO).
Może ktoś chce odkupić prawie nowego Mitasa e10 z grubą terenową dętką w komplecie? DOT zdaje się połowa 2018 a rozmiar 140/80/17 więc do XTka też podejdzie.
https://tinyurl.com/y3tr49re
I do tego 2 duże obejmy ślimakowe po 3zl/sztuka (odpowiednie do obwodu tłumika).
I do tego 2 duże obejmy ślimakowe po 3zl/sztuka (odpowiednie do obwodu tłumika).
Przeserwisowałem używany amortyzator skrętu Scotts który niedawno kupiłem wrce do offu, chyba nikt do niego wcześniej nie zaglądał - olej był gęsty, czarny i śmierdzący. Od dziś śmiga jak nowy. Teraz muszę wymodzić mocowanie, nowe kosztuje "jedyne" $280