: 06 lis 2013, 19:02
Zapraszam na forum HVA
http://cafehusky.pl/index.php?sid=08293 ... 492dc662d8
A tak na szybko- 450TE to mocne, szybkie i bardzo żywotne enduro.
Na koło wchodzi do 5-ki z gazu, na 6-ce trzeba poderwać
TE jest bardziej przewidywalną wersją CE- ma inne wałki rozrządu a przez to inną charakterystykę momentu-pełny od samego dołu.
Ja w mojej zmieniałem olej, regulowałem zawory -zmieniłem luz tylko raz na każdym wydechowym o 0,05mm na 150mth
Łożyska tylnego koła, kilka przednich zębatek napędowych, jeden raz tylna, klocki, raz uszczelniacz lagi, trzy ogony no i niezliczona ilość opon
Herflicku coś pominąłem
Wszystkie części dostępne w normalnych cenach- firmowe oczywiście tak samo drogie jak firmowe do KTM.
Części takie jak tłoki, wały, korby, zawory, łańcuchy itp. robią do Husqvarny ci sami producenci co do KTM, więc i takie same ceny.
Kumpel zrobił na takiej jak moja 280mth i po rozbiórce "na siłę" do wymiany nadawał się tłok.
Jedyne ALE to czy masz na tyle opanowane moto żeby okiełznać tego potwora
Oczywiście nie mówię tutaj o lataniu po szutrach, przelotówkach tylko o torze cross, podjazdach lub innym technicznym lataniu
W miniony weekend miałem okazję latać na KTM 450EXC , był w kiepskim stanie technicznym, źle ustawione zawieszenie, skopane sprzęgło, więc nie miałem porównania.
Wcześniej latałem na takim samym KTM-ie Tomiego- zadbane serwisowane moto - teren ekstremalny i porównanie wypadło - 1:1
Oczywiście oprócz wyglądu, koloru i blisko 10tyś zł różnicy w cenie
http://cafehusky.pl/index.php?sid=08293 ... 492dc662d8
A tak na szybko- 450TE to mocne, szybkie i bardzo żywotne enduro.
Na koło wchodzi do 5-ki z gazu, na 6-ce trzeba poderwać
TE jest bardziej przewidywalną wersją CE- ma inne wałki rozrządu a przez to inną charakterystykę momentu-pełny od samego dołu.
Ja w mojej zmieniałem olej, regulowałem zawory -zmieniłem luz tylko raz na każdym wydechowym o 0,05mm na 150mth
Łożyska tylnego koła, kilka przednich zębatek napędowych, jeden raz tylna, klocki, raz uszczelniacz lagi, trzy ogony no i niezliczona ilość opon
Herflicku coś pominąłem
Wszystkie części dostępne w normalnych cenach- firmowe oczywiście tak samo drogie jak firmowe do KTM.
Części takie jak tłoki, wały, korby, zawory, łańcuchy itp. robią do Husqvarny ci sami producenci co do KTM, więc i takie same ceny.
Kumpel zrobił na takiej jak moja 280mth i po rozbiórce "na siłę" do wymiany nadawał się tłok.
Jedyne ALE to czy masz na tyle opanowane moto żeby okiełznać tego potwora
Oczywiście nie mówię tutaj o lataniu po szutrach, przelotówkach tylko o torze cross, podjazdach lub innym technicznym lataniu
W miniony weekend miałem okazję latać na KTM 450EXC , był w kiepskim stanie technicznym, źle ustawione zawieszenie, skopane sprzęgło, więc nie miałem porównania.
Wcześniej latałem na takim samym KTM-ie Tomiego- zadbane serwisowane moto - teren ekstremalny i porównanie wypadło - 1:1
Oczywiście oprócz wyglądu, koloru i blisko 10tyś zł różnicy w cenie