Panowie rozumiem że problem zanieczyszczeń w Airboxie wynika z nieszczelności bocznych pokryw?
Czyli wymiana na inny filtr np. gąbkowy nie załatwi sprawy.
Czy ktoś po za kosmal1098 w jakiś sposób uszczelniał pokrywy?
Odwyk Tenerki :)
Wydaje mi się, że najprostsze rozwiązanie to zakup filtra gąbkowego. Ja mam wywalony smok, a filtr OTR pięknie przylega do krawędzi airboxa.Dobry Chłopak pisze:Tymczasem przyszły graty
Zastanawiam się jeszcze nad patentem z uszczelką jaki opisał Chenko na XT660.COM
Problem polega na tym, jak zabezpieczyć pokrywy airboxa-jest jakiś silikon, który uszczelni pokrywy, ale jednocześnie da się je potem rozłączyć od puszki...?
pozdrawiam trolik
I jak?kosmal1098 pisze:Obrazek
Miałem podobnie na papierowym
Przy wymianie uszczelniłem boczne pokrywy na smar i obleciałem tak ukraine,albanie i parę krótkich wypadów
Idę sprawdzić do garażu czy zdało egzamin
Smar zadziałał?
pozdrawiam trolik
-
- Posty: 207
- Rejestracja: 29 maja 2014, 13:27
- Lokalizacja: Łódź
Boczne pokrywy uszczelnisz na lepki smar do łozysk ślizgowych (dobrze przywiera i przybiera forme "nitek"). Odkąd go zastosowałem zero syfu w airboksie bo zatrzymuje sie na nieszczelności gdzie smar działa jak klej.
you could argue "why not buy a 690 enduro?"...but the XT is bomb proof and can be treated like shit and still runs like a peach.
Możesz powiedzieć jakąś konkretną nazwę smaru? Ja jestem w tych spraw kompletnym lajkonikiem...pawulon182 pisze:Boczne pokrywy uszczelnisz na lepki smar do łozysk ślizgowych (dobrze przywiera i przybiera forme "nitek"). Odkąd go zastosowałem zero syfu w airboksie bo zatrzymuje sie na nieszczelności gdzie smar działa jak klej.
pozdrawiam trolik
-
- Posty: 207
- Rejestracja: 29 maja 2014, 13:27
- Lokalizacja: Łódź
Tego typu szuwaksy stosuje się w amortyzatorach np. rowerowych. Może być RSP (czerwona tuba), Manitou specjal grease, RS judy butter albo tzw Military grease. Generalnie jak rozsmarowany między palcami zostawia ciagnące sie nitki i nie złazi z palców przy tym to ten Pewnie jakikolwiek inny też ogarnie więc nie ma co drążyć za głeboko lecz akurat tego typu smar ma pożądane właściwości jak dla mnie.trolik pisze:Możesz powiedzieć jakąś konkretną nazwę smaru? Ja jestem w tych spraw kompletnym lajkonikiem...pawulon182 pisze:Boczne pokrywy uszczelnisz na lepki smar do łozysk ślizgowych (dobrze przywiera i przybiera forme "nitek"). Odkąd go zastosowałem zero syfu w airboksie bo zatrzymuje sie na nieszczelności gdzie smar działa jak klej.
pozdrawiam trolik
you could argue "why not buy a 690 enduro?"...but the XT is bomb proof and can be treated like shit and still runs like a peach.
-
- Posty: 207
- Rejestracja: 29 maja 2014, 13:27
- Lokalizacja: Łódź
Nie zauważyłem takich objawów.
you could argue "why not buy a 690 enduro?"...but the XT is bomb proof and can be treated like shit and still runs like a peach.
- Dobry Chłopak
- Posty: 115
- Rejestracja: 08 wrz 2015, 19:11
- Lokalizacja: Pruszków
Silnik złożony do kupy, jutro wraca w ramę a ja mam pierwszy patent na filtr powietrza. Chłopaki z Olek Motocykle znaleźli filtr od Quada Suzuki LTZ 400
Do aiboxa wchodzi pięknie, szczelnie wypełnia miejsce po standardowym, kosztował 50PLN. Zrobię jeszcze koszyczek i pochwalę się efektami.
Do aiboxa wchodzi pięknie, szczelnie wypełnia miejsce po standardowym, kosztował 50PLN. Zrobię jeszcze koszyczek i pochwalę się efektami.
Ostatnio zmieniony 30 sty 2017, 20:53 przez Dobry Chłopak, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 207
- Rejestracja: 29 maja 2014, 13:27
- Lokalizacja: Łódź
Koniecznie daj znać czy ten filtr gąbkowy wpłynął odczuwlanie na osiągi czy inne parametry pracy silnika mierzone organoleptycznie. To obiecujący temat
you could argue "why not buy a 690 enduro?"...but the XT is bomb proof and can be treated like shit and still runs like a peach.
Widzę mały problem z tym filtrem. Mianowicie mój filtr OTR ma kołnierz od góry, który pięknie przylega do górnej płaszczyzny airboxa dodatkowo zabezpieczając przed przedostawaniem się syfu do środka. Sugeruję przemyśleć zrobienie takiego kołnierza
pozdrawiam trolik
pozdrawiam trolik
- Dobry Chłopak
- Posty: 115
- Rejestracja: 08 wrz 2015, 19:11
- Lokalizacja: Pruszków
trolik, takiego "kołnierza" właśnie mi brakuje ale pracuje nad tym