XXXI Zlot XT660.PL! Kaszuby 19-21.04.2024 / Zapisy -> viewtopic.php?f=22&t=18583

Odwyk Tenerki :)

Alternatywa dla ShoutBox'a
Chcesz napisać o czymś co całkowicie nie pasuje do innego działu - Pisz tutaj!
rysiu_89
Posty: 105
Rejestracja: 29 mar 2012, 22:14
Lokalizacja: wlkp

Kurde dopiero trafiłem na ten temat. Wg mnie 60 tyś przebiegu tego cylindra jest mocno naciągane. Mam na stole obecnie cylinder z XTX 2006 po 31 tys i jest fabryczne honowanie jeszcze( mogę podesłać foty). Mam cały silnik na części poza koła zębatego 3 biegu. Kurde w zeszłym roku otwierałem silnik z XTR po 98 tys nalotu i był w dużo lepszym stanie niż twój. Obecnie ten silnik śmiga po swapie w ramie Husqvarny w terenie.

PS. jaki koszt zakupu kompletnej "góry" w serwisie?
Awatar użytkownika
turas
Posty: 73
Rejestracja: 27 paź 2015, 10:50
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

rysiu_89 pisze:Kurde dopiero trafiłem na ten temat. Wg mnie 60 tyś przebiegu tego cylindra jest mocno naciągane. Mam na stole obecnie cylinder z XTX 2006 po 31 tys i jest fabryczne honowanie jeszcze( mogę podesłać foty). Mam cały silnik na części poza koła zębatego 3 biegu. Kurde w zeszłym roku otwierałem silnik z XTR po 98 tys nalotu i był w dużo lepszym stanie niż twój. Obecnie ten silnik śmiga po swapie w ramie Husqvarny w terenie.

PS. jaki koszt zakupu kompletnej "góry" w serwisie?
No bo właśnie w XTR/XTX jest całkiem inny airbox.
Tam masz płaski filtr powietrza. Nie słyszałem o problemach z nim związanych.
Silnik jest ogólnie pancerny, ale w zestawieniu z piaskiem i pyłem w oleju/ na gładzi nic nie da rady...
rysiu_89
Posty: 105
Rejestracja: 29 mar 2012, 22:14
Lokalizacja: wlkp

kurde planowałem w przyszłości zakup małej tenerki i widzę, że chyba muszę sobie te moje części zostawić bo mogą się przydać :D
Awatar użytkownika
Flaw
Administrator
Posty: 3614
Rejestracja: 07 wrz 2008, 20:19
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

turas pisze:No bo właśnie w XTR/XTX jest całkiem inny airbox.
Rozumiem, że pomyliłeś się z Z-etką?
h e d o n i z m
Awatar użytkownika
turas
Posty: 73
Rejestracja: 27 paź 2015, 10:50
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Flaw pisze:
turas pisze:No bo właśnie w XTR/XTX jest całkiem inny airbox.
Rozumiem, że pomyliłeś się z Z-etką?
W sensie XTR/XTX kontra XT660Z :)
W R i X są takie same.
Awatar użytkownika
Flaw
Administrator
Posty: 3614
Rejestracja: 07 wrz 2008, 20:19
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Teraz zrozumiałem co miałeś na myśli ;)
h e d o n i z m
Awatar użytkownika
Dobry Chłopak
Posty: 115
Rejestracja: 08 wrz 2015, 19:11
Lokalizacja: Pruszków

rysiu_89, wychodzi tak:

CYLINDER - 1813
TŁOK - 395
PIERŚCIENIE - 159
SWORZEŃ - 90
USZCZELNIACZ - 45
USZCZELKA CYLINDRA - 121
USZCZELKA GŁOWICY - 247

przy dużych zakupach dają 10% rabatu bez zbędnych negocjacji.
Awatar użytkownika
robas
Posty: 340
Rejestracja: 20 lis 2012, 8:13
Lokalizacja: dolnośląskie

OMG :shock:
rysiu_89
Posty: 105
Rejestracja: 29 mar 2012, 22:14
Lokalizacja: wlkp

eee no słodko :D małe 3 tyś :D ale to same części a gdzie remont głowicy

Jutro z samego rana nasmaruje ładnie oliwką moje części i zafoliuje przed wilgocią i niech leżą:D
Awatar użytkownika
Mateusz93
Posty: 458
Rejestracja: 02 mar 2015, 17:30
Lokalizacja: Andrychów/Kraków

Wybaczcie offtop, ale tak zapytam. Da radę tulejować taki cylinder do XTka?
1813zł to przecież zbrodnia!

Co prawdaDobry Chłopak ma teraz praktycznie nowe moto, ale cena bardzo wygórowana.
Awatar użytkownika
Dobry Chłopak
Posty: 115
Rejestracja: 08 wrz 2015, 19:11
Lokalizacja: Pruszków

Całe szczęście w moim przypadku, kompletny remont głowicy i złożenie silnika przez fachowca to kwestia dobrej flachy :)

Mateusz93, Można było tulejować cena to okolice 200zł ale słyszałem różne historie o tulejowaniu cylindrów aluminiowych.
rysiu_89
Posty: 105
Rejestracja: 29 mar 2012, 22:14
Lokalizacja: wlkp

no ok, 3 tyś zł. Mimo wszystko jeśli o mnie chodzi chyba wymieniłbym raczej silnik cały. Sam wymieniałem niedawno i kosztował mnie 1300 zł bez sprzęgła i lewego dekla.
Awatar użytkownika
Lotek
Posty: 474
Rejestracja: 19 lut 2014, 12:29
Lokalizacja: łódzkie
Kontakt:

eeee przecież są tenerki na necie co bez żadnych przeróbek robią po 100k. Nie jest tak źle, raczej przebiegi robią swoje.
lepiej niech pada jak ma być błoto
pawulon182
Posty: 207
Rejestracja: 29 maja 2014, 13:27
Lokalizacja: Łódź

Kwestia warunków eksploatacyjnych. Jazda w piachu, pyle ogólnie zwany off powoduje szybkie zużycie z racji nieszczelności filtra. Jeżdżąc po asfalcie można i pewnie grubo ponad 100k km zrobić.
you could argue "why not buy a 690 enduro?"...but the XT is bomb proof and can be treated like shit and still runs like a peach.
Awatar użytkownika
Dobry Chłopak
Posty: 115
Rejestracja: 08 wrz 2015, 19:11
Lokalizacja: Pruszków

Wszytko złożone do kupy. Działa! Oleju nie bierze trwa nudne i męczące docieranie w Kampinosie :) pierwsze 200km nic nie wybuchło, jestem z siebie dumny :D

Obrazek
ODPOWIEDZ