Strona 3 z 4

: 31 sty 2017, 12:44
autor: rysiu_89
Kurde dopiero trafiłem na ten temat. Wg mnie 60 tyś przebiegu tego cylindra jest mocno naciągane. Mam na stole obecnie cylinder z XTX 2006 po 31 tys i jest fabryczne honowanie jeszcze( mogę podesłać foty). Mam cały silnik na części poza koła zębatego 3 biegu. Kurde w zeszłym roku otwierałem silnik z XTR po 98 tys nalotu i był w dużo lepszym stanie niż twój. Obecnie ten silnik śmiga po swapie w ramie Husqvarny w terenie.

PS. jaki koszt zakupu kompletnej "góry" w serwisie?

: 01 lut 2017, 9:38
autor: turas
rysiu_89 pisze:Kurde dopiero trafiłem na ten temat. Wg mnie 60 tyś przebiegu tego cylindra jest mocno naciągane. Mam na stole obecnie cylinder z XTX 2006 po 31 tys i jest fabryczne honowanie jeszcze( mogę podesłać foty). Mam cały silnik na części poza koła zębatego 3 biegu. Kurde w zeszłym roku otwierałem silnik z XTR po 98 tys nalotu i był w dużo lepszym stanie niż twój. Obecnie ten silnik śmiga po swapie w ramie Husqvarny w terenie.

PS. jaki koszt zakupu kompletnej "góry" w serwisie?
No bo właśnie w XTR/XTX jest całkiem inny airbox.
Tam masz płaski filtr powietrza. Nie słyszałem o problemach z nim związanych.
Silnik jest ogólnie pancerny, ale w zestawieniu z piaskiem i pyłem w oleju/ na gładzi nic nie da rady...

: 01 lut 2017, 9:54
autor: rysiu_89
kurde planowałem w przyszłości zakup małej tenerki i widzę, że chyba muszę sobie te moje części zostawić bo mogą się przydać :D

: 01 lut 2017, 14:11
autor: Flaw
turas pisze:No bo właśnie w XTR/XTX jest całkiem inny airbox.
Rozumiem, że pomyliłeś się z Z-etką?

: 01 lut 2017, 14:13
autor: turas
Flaw pisze:
turas pisze:No bo właśnie w XTR/XTX jest całkiem inny airbox.
Rozumiem, że pomyliłeś się z Z-etką?
W sensie XTR/XTX kontra XT660Z :)
W R i X są takie same.

: 01 lut 2017, 15:41
autor: Flaw
Teraz zrozumiałem co miałeś na myśli ;)

: 01 lut 2017, 19:05
autor: Dobry Chłopak
rysiu_89, wychodzi tak:

CYLINDER - 1813
TŁOK - 395
PIERŚCIENIE - 159
SWORZEŃ - 90
USZCZELNIACZ - 45
USZCZELKA CYLINDRA - 121
USZCZELKA GŁOWICY - 247

przy dużych zakupach dają 10% rabatu bez zbędnych negocjacji.

: 01 lut 2017, 20:33
autor: robas
OMG :shock:

: 01 lut 2017, 23:24
autor: rysiu_89
eee no słodko :D małe 3 tyś :D ale to same części a gdzie remont głowicy

Jutro z samego rana nasmaruje ładnie oliwką moje części i zafoliuje przed wilgocią i niech leżą:D

: 01 lut 2017, 23:25
autor: Mateusz93
Wybaczcie offtop, ale tak zapytam. Da radę tulejować taki cylinder do XTka?
1813zł to przecież zbrodnia!

Co prawdaDobry Chłopak ma teraz praktycznie nowe moto, ale cena bardzo wygórowana.

: 02 lut 2017, 7:08
autor: Dobry Chłopak
Całe szczęście w moim przypadku, kompletny remont głowicy i złożenie silnika przez fachowca to kwestia dobrej flachy :)

Mateusz93, Można było tulejować cena to okolice 200zł ale słyszałem różne historie o tulejowaniu cylindrów aluminiowych.

: 02 lut 2017, 8:53
autor: rysiu_89
no ok, 3 tyś zł. Mimo wszystko jeśli o mnie chodzi chyba wymieniłbym raczej silnik cały. Sam wymieniałem niedawno i kosztował mnie 1300 zł bez sprzęgła i lewego dekla.

: 02 lut 2017, 10:09
autor: Lotek
eeee przecież są tenerki na necie co bez żadnych przeróbek robią po 100k. Nie jest tak źle, raczej przebiegi robią swoje.

: 03 lut 2017, 15:21
autor: pawulon182
Kwestia warunków eksploatacyjnych. Jazda w piachu, pyle ogólnie zwany off powoduje szybkie zużycie z racji nieszczelności filtra. Jeżdżąc po asfalcie można i pewnie grubo ponad 100k km zrobić.

: 06 mar 2017, 5:36
autor: Dobry Chłopak
Wszytko złożone do kupy. Działa! Oleju nie bierze trwa nudne i męczące docieranie w Kampinosie :) pierwsze 200km nic nie wybuchło, jestem z siebie dumny :D

Obrazek