Szyba turystyczna
Witam,
moje osobiste odczucie to to że nie uciska klatki piersiowej powyżej 120 tak bardzo...powiem że tak naprawdę dużą różnicę da się odczuć po zdjęciu tej turystycznej najwyższej szyby i założeniu standardowej... ...no i oczywiście to że lubi się połamać przy leśnych glebach
pozdrawiam
moje osobiste odczucie to to że nie uciska klatki piersiowej powyżej 120 tak bardzo...powiem że tak naprawdę dużą różnicę da się odczuć po zdjęciu tej turystycznej najwyższej szyby i założeniu standardowej... ...no i oczywiście to że lubi się połamać przy leśnych glebach
pozdrawiam
Ja mam orginalną i nie narzekam , widziałeś może jak motocykl się prezentuje z taką szybą .?.?.? jak odkurzacz (skuter) . I żadna męczarnia kwestia przyzwyczajenia , ale jak założysz to będziesz wiedział o czym mówię . Sławek a ile masz wzrostu że się tak męczysz za standardową szybką ???
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie
Początkowo wysoka szyba mi też się nie podobała. Ale teraz jak patrzę na xt-ki z kuframi, wysoką szybą i pakunkami to stwierdzam że jest OK. Opory powietrza na pewno są mniejsze niż przy standardowej bo jej to tak jakby nie było. No i wiadomo, po lesie nie można z nią śmigać.
Co do wzrostu to mam 180
Pozdrawiam
[ Dodano: 2009-02-17, 22:31 ]
Dzisiaj mnie zaskoczyli w salonie yamahy w Bydgoszczy. Pojechałem do salonu żeby kupić szybę. Wiedziałem że jej nie mają na stanie, domyślałem się że cena poszła w górę (bo euro drogie) ale nie brałem pod uwagę faktu że jest nieosiągalna. Podobno stare zapasy się wyczerpały a nie wiadomo kiedy będą nowe. Proszę pytać za miesiąc, może będzie.
Czy ktoś wie gdzie jeszcze mogę zamówić to cudo?
Co do wzrostu to mam 180
Pozdrawiam
[ Dodano: 2009-02-17, 22:31 ]
Dzisiaj mnie zaskoczyli w salonie yamahy w Bydgoszczy. Pojechałem do salonu żeby kupić szybę. Wiedziałem że jej nie mają na stanie, domyślałem się że cena poszła w górę (bo euro drogie) ale nie brałem pod uwagę faktu że jest nieosiągalna. Podobno stare zapasy się wyczerpały a nie wiadomo kiedy będą nowe. Proszę pytać za miesiąc, może będzie.
Czy ktoś wie gdzie jeszcze mogę zamówić to cudo?
A udez do MOTO-SEVEN do Toronto 56 6599088 albo do Suzuki Wilmat tam na Gdanskiej... oni tez maja dostep do niektorych czesci yamahy ale numeru nie znam, sprawdz w Googleslawek pisze:Czy ktoś wie gdzie jeszcze mogę zamówić to cudo?
Witam szybę turystyczną MGG możesz sokojnie zamówić w Moto Motion, ja taką mam i jest super, choć moja XTX jest właściwie przerobiona na R i jeżdżę głównie w terenie.
Podam Ci bezpośredni numer do Tomka z MM 609222062 , powołaj się na Wojtka z Tuszyna!
Podam Ci bezpośredni numer do Tomka z MM 609222062 , powołaj się na Wojtka z Tuszyna!
Mógłbyś opisać ta modyfikacjęWojtekfir pisze:choć moja XTX jest właściwie przerobiona na R
Witam-przeróbka to tył opona enduro HEIDENAU K60 w rozmiarze 150/70 B17, na max usztywnione tylne zawieszenie , przód opona HEIDENAU model Super-Moto Super-Rain w rozmiarze: 120/70-17 (58H), zmieniony olej w amortyzotorach na 20W MOTUL(bardziej gęsty), max wysunięte lagi w dół, handbary plastik-alu, gmole Givi z dorabianą właśnie płytą. Przełożenie łańcucha z org. 15/45 na 14/48 zębów.
Przód to lekki kompromis bo latam też po asfalcie, najlepiej byłoby i pewnie to zrobię zamienić sprężyny na twardsze, lub całe lagi z kołem od R + też twardsze sprężyny ( R też ma za miękki przód).
Kolega się śmieje, że lepiej dokupiłbym WR 450 i zostawił XTX w oryginale . W przypadku zmiany przodu + opisana reszta, faktycznie cenowo bym niewiele dołożył ?
Pojeżdżę przez sezon i zobaczę ? Jeśli chodzi o szybę MGG to zamocuj ją przez miękkie gumowe podkładki, jest dość mocna ale zwiększysz przez to jej szanse przetrwania.
PS Ja jestem trochę starej daty i za mojej młodości lata 70/80 wszystko trzeba było dorabiać i przerabiać. Mój syn jeździ na DERBI DRD off-road, a więc większość części nie eksploatacyjnych też dorabiamy.
Przód to lekki kompromis bo latam też po asfalcie, najlepiej byłoby i pewnie to zrobię zamienić sprężyny na twardsze, lub całe lagi z kołem od R + też twardsze sprężyny ( R też ma za miękki przód).
Kolega się śmieje, że lepiej dokupiłbym WR 450 i zostawił XTX w oryginale . W przypadku zmiany przodu + opisana reszta, faktycznie cenowo bym niewiele dołożył ?
Pojeżdżę przez sezon i zobaczę ? Jeśli chodzi o szybę MGG to zamocuj ją przez miękkie gumowe podkładki, jest dość mocna ale zwiększysz przez to jej szanse przetrwania.
PS Ja jestem trochę starej daty i za mojej młodości lata 70/80 wszystko trzeba było dorabiać i przerabiać. Mój syn jeździ na DERBI DRD off-road, a więc większość części nie eksploatacyjnych też dorabiamy.
a jak ze złużywają Ci się te oponki??
Z plecaczkiem w świat...
już bez Yadwigi...
ale z DoctoR BIGiem
już bez Yadwigi...
ale z DoctoR BIGiem
sprawdzałeś filtr powietrza ?
jakieś błędy w trybie diagnostycznym wyskoczyły ?
jakieś błędy w trybie diagnostycznym wyskoczyły ?
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]