Mianowicie.
Na pełnym zbiorniku możesz zrobić 350 Km a nawet trochę więcej, przy jeździe 120-140 km/h.
Nie wiem czy nie jestem wymagający w tym stylu ale nie widzę minusów w nim jak na miasto, biorąc pod uwagę przeznaczenie i wielkość tego motocykla. Fajnie się zbiera.
Teren. Na chwilę obecną trochę zarzuca przodem ale to wina tylko i wyłącznie opon.
Prędkość maksymalna ? Nie wiem dokładnie, dopiero udało mi się nią wytargać 220, ale pójdzie jeszcze z tego co czułem. Jak przetestuje do końca to dam znać.
A ile się zmieni ze sportem pod dupą to przekaże na nowy rok ^^
Tendencje do szimy? Tutaj wielki plus dla teresy bo nawet przy 190 z wszystkimi kuframi nie łapie żadnych szim.
Pod 200 można spokojnie lecieć z kuframi. Ładnie powietrze przechodzi bokami
![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
, że tak to nazwę.
Regulacja twardości jest na tył. Przód z tego co wiem nie za bardzo, teresa jest zawieszona na up&down od nowego modelu R1.
Co do gumy to trudno powiedzieć mi obecnie udało się ją podnieść z 2 biegu, ale też nie chce robić z niej motoru do stuntu.
Ogromnym plusem jest to, że jest na wale !
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Co bardzo ułatwia życie z tym motocyklem.
Myślę, że wszystko CI przybliżyłem mniej więcej
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)