nie mam czasu na pierdoły, to świadczy właśnie o twoim braku doświadczenia, w każdym motocyklu szyba ma pewną ruchliwość w miejscu mocowania, zwłaszcza w takim dualu jak XT,widać że szyba jest sztywna, masz coś nie tak z uchwytami, szkoda mi czasu na dalszą bezproduktywną dyskusję.
PS. Włąsnie wracam od motocykla, u mnie luz mocno ruszajac wynosi około 5-10mm, czyli to zakres elastyczności szyby nie mający wpływu na działanie szyby, Wymień sobie gumy mocujące z gwintami, bo na nich masz luzy albo gdzie indziej tkwi przyczyna w Twoim motocyklu
Wysoka szyba turystyczna.
gajowy - po co ciśniesz Rutowi ? Jesteś wszystkowiedzący ?
Problem uginającej się podwyższonej szyby jest na forum powszechnie znany od dawna ! (choć nie u każdego występował w tym samym stopniu).
Ugina się również owiewka do której jest zamocowana szyba !
Wsporniki pomagały i tyle.
Problem uginającej się podwyższonej szyby jest na forum powszechnie znany od dawna ! (choć nie u każdego występował w tym samym stopniu).
Ugina się również owiewka do której jest zamocowana szyba !
Wsporniki pomagały i tyle.
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
Z ciekawostek dla wszystkowiedzących z duuuuużym doświadczeniem:
-w FJ1200 krótka, bardziej położona szyba zapewniała większy komfort aerodynamiczny i opływ nad kaskiem niż wysoka akcesoryjna szyba-ot takie czary
Myślę że duży wpływ na to miały krawędzie boczne szyby na których to następuje oderwanie strugi i zmiana przepływu z laminarnego na turbulentny a co za tym idzie zwiększenie także oporów. Sytuację mogło by poprawić zastosowanie turbulizatorów ale producent akcesoryjnej szyby o tym nie pomyślał.
P.S. Prawo do swojej opinii/zdania ma każdy, prawa do narzucania swojej opinii nie ma tu NIKT.
-w FJ1200 krótka, bardziej położona szyba zapewniała większy komfort aerodynamiczny i opływ nad kaskiem niż wysoka akcesoryjna szyba-ot takie czary
Myślę że duży wpływ na to miały krawędzie boczne szyby na których to następuje oderwanie strugi i zmiana przepływu z laminarnego na turbulentny a co za tym idzie zwiększenie także oporów. Sytuację mogło by poprawić zastosowanie turbulizatorów ale producent akcesoryjnej szyby o tym nie pomyślał.
P.S. Prawo do swojej opinii/zdania ma każdy, prawa do narzucania swojej opinii nie ma tu NIKT.
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej