Strona 2 z 3

: 21 mar 2013, 23:10
autor: wit

: 21 mar 2013, 23:37
autor: Szpadyzor
a w komentarzu pisze ze ma juz 132 000 zrobione :shock:

: 14 sty 2014, 21:03
autor: jeivi
http://www.motocykl-online.pl/testy/Yam ... z-2,4329,1
Tu test po 25 tyś ;-) Jak narazie xt 660 w moich oczach to moto idealne ;-)

: 31 lip 2014, 16:19
autor: yeuop
Niebardzo rozumiem, po co sa testy po 25 tys. km. One absolutnie nic nie wnosza.
Przeciez nawet mi sie zdarzalo robic w sezonie po 18-20 tys. km XTkiem, wiec..............?

Moj XTek ma obecnie 166tys. km, z czego jest 75tys. km po remoncie.
Pali na pyk, lyka 0,2 oleju na 1000km i ma sie dobrze.

http://mototour.pl/wyprawy/55/170

: 01 sie 2014, 13:16
autor: Arturros
Sens rozgrzebywania silnika dla testu w przypadku wtryskowego XTka pojawia się nie wcześniej niż po 100-150tys.km Stare XTki tak lekko nie miały - brak płaszcza wodnego, żeliwna tuleja, gaźnik. O popsucie 660-tki trzeba się dobrze postarać, albo mieć wyjątkowego pecha.

: 01 sie 2014, 17:56
autor: bonzo
Arturros pisze:O popsucie 660-tki trzeba się dobrze postarać
a Pancia znasz?

: 01 sie 2014, 22:26
autor: Arturros
Nie znam, Popsuł? :lol:

: 01 sie 2014, 23:27
autor: crazyrider12
Obecnie silniki XT produkowane są we Włoszech i trafiają się buble.

: 01 sie 2014, 23:44
autor: pancio
Jeżdziłem jak zawsze i się popsuł, a w zasadzie bardzo dużo wytrzymał :mrgreen:

: 02 sie 2014, 9:23
autor: grzegorz
Moje moto dobiega 80tyś i jeździ tak samo jak wtedy gdy miało 10tyś. ja nie czuję różnicy.

: 22 wrz 2015, 20:38
autor: jeivi
http://www.motocykl-online.pl/nowy_numer/szczegoly,30
Jadę do pracy jak typowy Janusz spóźniony i na rezerwie, więc stacja benzynowa tankuje a przy okazji szybki przegląd prasy motocyklowej a tam test xt....no kur... odżałuje 8zł ;-)
Czytam że wszystko spoko i cud miód malina, ale po 50 tys zawory do wymiany i gniazda zaworowe tragedia kosztorys 4tys i ze to choroba tego modelu..... To przyznać się kto już wywalił 4 tys na remont xt po 50 tys nalotu :-) :-) :-) :-) Dane techniczne też super dokładne max moc przy 10000 obrotów ;-)))

: 23 wrz 2015, 7:50
autor: bonzo
Też zainwestowałem te 8zł, ale tekst nierzetelny. Chłopaki mają po 80-90tyś i nic nie ruszali no poza Panciem :mrgreen:

: 23 wrz 2015, 8:12
autor: Flaw
Wrzucicie skan artykułu na forum.

: 23 wrz 2015, 10:33
autor: Neno
Arturros pisze:Sens rozgrzebywania silnika dla testu w przypadku wtryskowego XTka pojawia się nie wcześniej niż po 100-150tys.km Stare XTki tak lekko nie miały - brak płaszcza wodnego, żeliwna tuleja, gaźnik. O popsucie 660-tki trzeba się dobrze postarać, albo mieć wyjątkowego pecha.
Jestem tego samego zdania.
Do 150-200kkm ten motocykl będzie zasuwał jak dziki. Byle dbać.

: 23 wrz 2015, 16:20
autor: wit
...