Strona 32 z 60

: 27 kwie 2013, 1:07
autor: PG
Flaw pisze:Piszesz o wersji wild?
pisałem o tych pierwszych ;-)

: 29 maja 2013, 12:26
autor: Flaw
No i skończyły się moje avon distanzia....
Wystarczyło dodatkowe 1500km na zlot aby przód totalnie się zeschodkował. Powyżej 10km/h miałem takie objawy jakby zatarło się łożysko główki ramy i moto nie chciało skręcać - głupie uczucie.

Co do nowego kompletu to chodzą mi po głowie mutanty.
Ewentualnie tył distanzia, a przód coś bardziej miękkiego

Ps. Średnio dbam o opony i nie chce wydawać kupę $$ na oponę która z tyłu wytrzyma 5tys.

: 29 maja 2013, 14:35
autor: franek89
Ja kupiłem X'a z łysą Pirelii Diablo i wymieniłem ją na Mutanta. Różnica ogromna, Mutant jest świetny, ale po 3tys kilometrów niewiele z niej zostało na środku.... wątpię żeby wytrzymała 5tys :-/
Też mam dylemat co kupić na tył, chciałbym coś dualsport'owego ale o większej trwałości/wytrzymałości....
Flaw a ile wytrzymał twój komplet avon? i jak się jeździło?

: 29 maja 2013, 15:52
autor: Flaw
Tył wytrzymał trochę ponad 10tys. (w tym wyprawa + załadowane moto)
Przód pewnie coś ok 15tys. Niestety nie zanotowałem kiedy zakładałem.

Distanzia fajna na tył. Twarda i taka dualowa właśnie.
Ogólnie na deszczu są dość śliskie - twarda mieszanka...

: 29 maja 2013, 22:06
autor: wit
polecam -
FULLBORE M-40 ADVENTURTE 150/70R17
jako tańszą alternatywę dla k-60 choć nie wiem jak będzie z trwałością.
oczywiście dla tych którzy lubią zjechać Xem w las.
mam wrażenie że 150 lepiej się zachowuje w ciasnych winklach niż 160 ale mam ją dopiero 3 tygodnie.

: 29 cze 2013, 0:00
autor: raczek_
Zgadza się nie jest to opona torowa, tylko jak nazwa wskazuje opona drogowa ;)
ale, żeby bezpiecznie pozamykać to proponuję Ci wybrać się gdzieś na tor, ewentualnie jakieś górskie winkle...
powiadasz, że nie da się domknąć ;> a poprzycierałęś już podnóżki? następna przyciera się kosa i to też da się zrobić na tych oponach :) Jednak pewniejsze w zakrętach będą Pilot Power 2CT

: 29 cze 2013, 0:26
autor: wit
Zamykanie opon na szosie - nie polecam .
Jedź na tor.

: 30 cze 2013, 10:19
autor: KorpOOz
Hej. Zauważ, że różne opony mają różne profile - niektóre są bardziej "płaskie" a niektóre bardziej "okrągłe, wypukłe" tak samo niektóre są trochę szersze, niż podana szerokość (niektóre 160 przycierają o osłonę w naszych X a niektóre nie...
To niekoniecznie jest kwestia mieszanki, tylko profilu opony.
Pozdro, KorpOOz.

: 30 cze 2013, 10:26
autor: Wojtkuuu
Dziwne, bez problemu domykam tylną oponę na bieszczadzkich serpentynach. Dźwignia hamulca i skrzyni biegów poprzycierane ;)

: 30 cze 2013, 10:33
autor: Wojtkuuu
Identyczna jak Twoja, poszła na smietnik tydzien temu po ostatnim pałowaniu po serpentynach.

: 16 lip 2013, 18:35
autor: titto
Czy ktoś ma doświadczenia z tą oponą:

150/70 R17 69V Full Bore M-40 Adventure Sport

http://www.ityre.com/pl/tyres/catalog/f ... ze/152109/

Pozdrawiam,
titto

: 16 lip 2013, 20:28
autor: wit
titto pisze:Czy ktoś ma doświadczenia z tą oponą:

150/70 R17 69V Full Bore M-40 Adventure Sport

http://www.ityre.com/pl/tyres/catalog/f ... ze/152109/

Pozdrawiam,
titto

Ja.
Opisałem kilka postów wcześniej na tej samej stronie.
Nadal jestem zadowolony.
polecam
Obrazek
ale nie oczekuj zbyt wiele ;-)

: 17 lip 2013, 9:10
autor: Flaw
Wit a możesz napisać jak z trwałością opony?
Ile km przejechałeś na niej?

: 17 lip 2013, 15:21
autor: wit
niewiele -ok 1500 i nie widać nic niepokojącego.

: 17 lip 2013, 18:04
autor: titto
Musiałem przeoczyć Twój wpis.
A gdzie kupowałeś tą oponę, 1500 km tzn że świeży nabytek ;-)

Zastawiam się jeszcze nad:
Pireli MT60
Shinko 705
TKC 80
Mitas E09

Pozdrawiam,
titto