Strona 32 z 60
: 27 kwie 2013, 1:07
autor: PG
Flaw pisze:Piszesz o wersji wild?
pisałem o tych pierwszych
: 29 maja 2013, 12:26
autor: Flaw
No i skończyły się moje avon distanzia....
Wystarczyło dodatkowe 1500km na zlot aby przód totalnie się zeschodkował. Powyżej 10km/h miałem takie objawy jakby zatarło się łożysko główki ramy i moto nie chciało skręcać - głupie uczucie.
Co do nowego kompletu to chodzą mi po głowie mutanty.
Ewentualnie tył distanzia, a przód coś bardziej miękkiego
Ps. Średnio dbam o opony i nie chce wydawać kupę $$ na oponę która z tyłu wytrzyma 5tys.
: 29 maja 2013, 14:35
autor: franek89
Ja kupiłem X'a z łysą Pirelii Diablo i wymieniłem ją na Mutanta. Różnica ogromna, Mutant jest świetny, ale po 3tys kilometrów niewiele z niej zostało na środku.... wątpię żeby wytrzymała 5tys
Też mam dylemat co kupić na tył, chciałbym coś dualsport'owego ale o większej trwałości/wytrzymałości....
Flaw a ile wytrzymał twój komplet avon? i jak się jeździło?
: 29 maja 2013, 15:52
autor: Flaw
Tył wytrzymał trochę ponad 10tys. (w tym wyprawa + załadowane moto)
Przód pewnie coś ok 15tys. Niestety nie zanotowałem kiedy zakładałem.
Distanzia fajna na tył. Twarda i taka dualowa właśnie.
Ogólnie na deszczu są dość śliskie - twarda mieszanka...
: 29 maja 2013, 22:06
autor: wit
polecam -
FULLBORE M-40 ADVENTURTE 150/70R17
jako tańszą alternatywę dla k-60 choć nie wiem jak będzie z trwałością.
oczywiście dla tych którzy lubią zjechać Xem w las.
mam wrażenie że 150 lepiej się zachowuje w ciasnych winklach niż 160 ale mam ją dopiero 3 tygodnie.
: 29 cze 2013, 0:00
autor: raczek_
Zgadza się nie jest to opona torowa, tylko jak nazwa wskazuje opona drogowa
ale, żeby bezpiecznie pozamykać to proponuję Ci wybrać się gdzieś na tor, ewentualnie jakieś górskie winkle...
powiadasz, że nie da się domknąć ;> a poprzycierałęś już podnóżki? następna przyciera się kosa i to też da się zrobić na tych oponach
Jednak pewniejsze w zakrętach będą Pilot Power 2CT
: 29 cze 2013, 0:26
autor: wit
Zamykanie opon na szosie - nie polecam .
Jedź na tor.
: 30 cze 2013, 10:19
autor: KorpOOz
Hej. Zauważ, że różne opony mają różne profile - niektóre są bardziej "płaskie" a niektóre bardziej "okrągłe, wypukłe" tak samo niektóre są trochę szersze, niż podana szerokość (niektóre 160 przycierają o osłonę w naszych X a niektóre nie...
To niekoniecznie jest kwestia mieszanki, tylko profilu opony.
Pozdro, KorpOOz.
: 30 cze 2013, 10:26
autor: Wojtkuuu
Dziwne, bez problemu domykam tylną oponę na bieszczadzkich serpentynach. Dźwignia hamulca i skrzyni biegów poprzycierane
: 30 cze 2013, 10:33
autor: Wojtkuuu
Identyczna jak Twoja, poszła na smietnik tydzien temu po ostatnim pałowaniu po serpentynach.
: 16 lip 2013, 18:35
autor: titto
Czy ktoś ma doświadczenia z tą oponą:
150/70 R17 69V Full Bore M-40 Adventure Sport
http://www.ityre.com/pl/tyres/catalog/f ... ze/152109/
Pozdrawiam,
titto
: 16 lip 2013, 20:28
autor: wit
Ja.
Opisałem kilka postów wcześniej na tej samej stronie.
Nadal jestem zadowolony.
polecam
ale nie oczekuj zbyt wiele
: 17 lip 2013, 9:10
autor: Flaw
Wit a możesz napisać jak z trwałością opony?
Ile km przejechałeś na niej?
: 17 lip 2013, 15:21
autor: wit
niewiele -ok 1500 i nie widać nic niepokojącego.
: 17 lip 2013, 18:04
autor: titto
Musiałem przeoczyć Twój wpis.
A gdzie kupowałeś tą oponę, 1500 km tzn że świeży nabytek
Zastawiam się jeszcze nad:
Pireli MT60
Shinko 705
TKC 80
Mitas E09
Pozdrawiam,
titto