Cześć wszystkim.
A ma ktoś doświadczenia z z Bridgestone TW152?
Zaskoczyliście mnie informacjami o Karoo3, i jako jedna z niewielu występuje w rozmiarze 170/60R17 - ale to chyba za duży rozmiar do XTX-a?
Pozdrawiam,
titto
Opony XTX/XTR
http://www.motocykl-online.pl/testy/Tes ... uro,3899,2franek89 pisze:Krótka piłka Michelin Pilot Road 2 czy może Continental Conti Road Attack 2? Cena podobna....
co prawda troszkę bardziej agresywne opony i test z 2008r, ale proponję poszukać jakichś nowych testów tych dwóch opon które rozważasz.
Zarówno Continental i Michelin to dobre firmy,
w samochodzie od kilku lat używam Michelinów i jestem bardzo zadowolony,
ostatnio kupiłem do małego gs'a na przód anakee 2 bo słyszałem dobre opinie o tej oponie
ogólnie to jeśli nie jeździsz wyczynowo, nie zamykasz opon na każdym zakręcie i te opony są Ci np. potrzebne bardziej do turystyki to najprawdopodobniej w ogóle nie zauważysz róznicy
::BIKEPICS:: | XT660X -> BMW F800GS
Zamówiłem wczoraj Conti Trail Attack 2. Nikt z forum nie pisał nic na temat tej opony ale postanowiłem jej spróbować. Opiszę doświadczenia jak trochę polatam. Joł
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Witam,
Zakupiłem parę dni temu XT-ka w wersji R
Musze wymienić opony
Zastanawiam się pomiędzy:
1. Metzeler Tourance (producent podaje 80% szosa, 20% drogi szutrowe i delikatny teren)
2. Metzeler Tourance EXP ((producent podaje 90% szosa, 10% drogi szutrowe)
Aby oblatać moto w tym sezonie zamierzam jeździć po szosie i delikatnie po drogach szutrowych. W przyszłości może więcej po nieutwardzonych, ale typowy OFF myślę, że nie.
Zastanawiam się czy nie wziąć podstawowego Tourance. Może na początek dawałby mi większe poczucie bezpieczeństwa na drogach szutrowych, a na szosie za dużo bym nie stracił (10%). Nie wiem na ile to 10% (z przejścia z enduro na szosę) tak naprawdę wygląda w praktyce.
Będę wdzięczny za poradę
Zakupiłem parę dni temu XT-ka w wersji R
Musze wymienić opony
Zastanawiam się pomiędzy:
1. Metzeler Tourance (producent podaje 80% szosa, 20% drogi szutrowe i delikatny teren)
2. Metzeler Tourance EXP ((producent podaje 90% szosa, 10% drogi szutrowe)
Aby oblatać moto w tym sezonie zamierzam jeździć po szosie i delikatnie po drogach szutrowych. W przyszłości może więcej po nieutwardzonych, ale typowy OFF myślę, że nie.
Zastanawiam się czy nie wziąć podstawowego Tourance. Może na początek dawałby mi większe poczucie bezpieczeństwa na drogach szutrowych, a na szosie za dużo bym nie stracił (10%). Nie wiem na ile to 10% (z przejścia z enduro na szosę) tak naprawdę wygląda w praktyce.
Będę wdzięczny za poradę
Co do conti ktore założyłem to asfalt rewelacja, deszcz rewelacja, teren tragedia. Na zlocie ciężko po deszczu bylo wyjechać pod górkę jak zbieraliśmy sie z toru. Na torze po deszczu motor jechał tak jak chciał, nie miałem nad nim wiekszej kontroli. Ogólnie polecam 98% asfalt 2% teren. Dziekuje za uwagę.
Deerr jak zamierzasz jeździć w terenie w przyszłości to zainwestuj w karoo tkc albo e09. Tourance sie nie nadaje na teren tak jak opona którą opisałem wyżej.
Deerr jak zamierzasz jeździć w terenie w przyszłości to zainwestuj w karoo tkc albo e09. Tourance sie nie nadaje na teren tak jak opona którą opisałem wyżej.
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Bonzo ale na tym torze była mokra glina, mało która opona dawała radę.
Jestem "nieumi" i o tym wiem, o tym wiem, że jestem "nieumiem"
E09 dawała radę
...nie umiem jeździć... ale lubię !!!
nooo Uziel super dawała radę jesteś tego najlepszym przykładem....
Jestem "nieumi" i o tym wiem, o tym wiem, że jestem "nieumiem"
Opowiadaj !Herflick pisze:nooo Uziel super dawała radę jesteś tego najlepszym przykładem....
ciekawy patent !
https://www.youtube.com/watch?v=EJvQYB--CME
https://www.youtube.com/watch?v=EJvQYB--CME
TKC80 na przednią może być, aczkolwiek na jazdę 90% asfalt to bez sensu. Rut, jak te 10% OFFu to są szutry, to zostań przy oponach bardziej szosowych. W 90-cu % Twojej jazdy będziesz miał lepsze prowadzenie i lepsze hamowanie na czarnym.
Co do tyłu, to samo. Szkoda E09 i na mokrej nawierzchni wymaga dużo większego wyczucia w prawym nadgarstku i przy hamowaniu.
Na zlocie w Mikoszewie, pojechaliśmy na plażę. Miałem z przodu Dunlopa Trialmaxa i na tyle zajechanego Heidenaua K60 i dało radę po plaży się karnąć.
Co do tyłu, to samo. Szkoda E09 i na mokrej nawierzchni wymaga dużo większego wyczucia w prawym nadgarstku i przy hamowaniu.
Na zlocie w Mikoszewie, pojechaliśmy na plażę. Miałem z przodu Dunlopa Trialmaxa i na tyle zajechanego Heidenaua K60 i dało radę po plaży się karnąć.
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
Sęk w tym, że teraz mam założone TKC 80 na obu kołach, tył się kończy i muszę przed zlotem zmienić. W związku, z tym, że kieszeń pusta to chce zostawić z przodu TKC (bo całkiem dobra) i wymienić sam tył stąd też moje pytanie czy lepiej ją sparować z E07 czy E09 przy 90% na szosie ?
Rut, Arek dobrze Ci radzi. Ale skoro masz taką sytuację, że wolałbyś zostawić tkc na przodzie i zmienić tylko tył, to może rozważ zakup Haidenau K60 lub po prostu namierz Tourance/Sirac lekką używkę w dobrym stanie.
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"