Może faktycznie wezmę k60, tyle, że koszt tylnej równa się kompletowi e07.
Więc staję przed wyborem:
1) Komplet nowych E07
2) Obecna TKC przód + nowy k60
3) Komplet Touranców, który zalega u mnie w garażu - tego się trochę obawiam bo mają 7 lat, są to ori opony z mojego moto. Wzrokowo są w dobrym stanie, tylko jakieś takie twardawe...
Im więcej o tym myślę i czytam tym głupszy jestem...
Opony XTX/XTR
To już bym wolał założyć te stare tourance niż nowe E07.
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Załóż stare. Spalisz laczka na zlocie i będzie po kłopocie. Powoli do domu się doczłapiesz. A nowe/lową tył sobie sprawisz na nowy sezon.
Tak zrobiłem w Mikoszewie choś miałem prawie 500 do domy i już się starym laczkiem nie przejmowałem.
Lepiej dozbierać parę PLNów i kupić dobrą oponę na tył, aniżeli iść na kompromisy i kupować 2szt dużo słabszych E07.
Tak zrobiłem w Mikoszewie choś miałem prawie 500 do domy i już się starym laczkiem nie przejmowałem.
Lepiej dozbierać parę PLNów i kupić dobrą oponę na tył, aniżeli iść na kompromisy i kupować 2szt dużo słabszych E07.
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
Dojeździj te turance-ja w tym sezonie dojeździłem moje siraci 2005 i całkiem sympatycznie się na nich jeździło i na suchym i na mokrym
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
Rut ma kawałek drogi i to z plecaczkiem więc raczej powrót na łysej odpada.
Jak potrzebuję kapeć na chwilę to jadę do oponiarza motocyklisty i zawsze coś dobierze za 100 z wymianą.
Jak potrzebuję kapeć na chwilę to jadę do oponiarza motocyklisty i zawsze coś dobierze za 100 z wymianą.
A dlaczego?bonzo pisze:To już bym wolał założyć te stare tourance niż nowe E07.
Te mitaski na prawdę dają radę.
Taa... widziałem pod Serbią Toudiego jak leżał z kobietą w deszczu na zakręcie i uwierz mi nie jechaliśmy szybko. Nie wziął bym tych opon nawet za darmo, znaczy sie bym wziął żeby od razu sprzedać ludziom którzy lubią mocne wrażenia na mokrej nawierzchni, bo ja bym do swojego motoru ich nie założył.
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
Potwierdzam co bonzo pisze. Moto na zakręcie poszło bokiem jakby ktoś asfalt z pod kół wyciągnął. E07 unikam jak ognia, a E09 dają jakoś radę.
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
No to pięknie...
Teraz jak pojadę po mokrym to będę już myślał tylko o bardzo ograniczonej przyczepności moich opon
I będę myślał o niej jeszcze długo bo bieżnika jeszcze sporo
Teraz jak pojadę po mokrym to będę już myślał tylko o bardzo ograniczonej przyczepności moich opon
I będę myślał o niej jeszcze długo bo bieżnika jeszcze sporo
Przyszła jesień. Zwyczajowo zapomniałem sprawdzić ciśnienie w oponach...
Jadę sobie wczoraj dłuuugim łukiem, na wiadukcie, a tu mi niespodzianka i strasznie mi tył niestabilnie się trzymał. Myślę sobie, że w sumie, to już ponad 10k na oponie, co z tego, że wygląda świeżo jak już chyba taka nie jest.
Dziś utwardziłem sobie sprężynkę (preload na 4) i pojechałem na stację.
Przód był 1,6
tył 1,1
Teraz trzyma się pewnie jak emerytka miejsca siedzącego w tramwaju.
Jadę sobie wczoraj dłuuugim łukiem, na wiadukcie, a tu mi niespodzianka i strasznie mi tył niestabilnie się trzymał. Myślę sobie, że w sumie, to już ponad 10k na oponie, co z tego, że wygląda świeżo jak już chyba taka nie jest.
Dziś utwardziłem sobie sprężynkę (preload na 4) i pojechałem na stację.
Przód był 1,6
tył 1,1
Teraz trzyma się pewnie jak emerytka miejsca siedzącego w tramwaju.
W zeszłym roku zrobiłem 20 km po mieście na tylnym flaku z gwoździem .Nawet opona z rantu nie spadła
Fakt - jechało się jak na trolejach ale się da !
Fakt - jechało się jak na trolejach ale się da !
Pany, chce kupic oponki i zastanawiam sie nad Roadtec Z8 oraz Anakee 3. Ktore wiecej wytrzymaja przy "normalnej" jezdzie tylko po szosie? Bo z przyczepnoscia jest pewnie podobnie w obu modelach. Znacie jakis sklep gdzie mozna je dostac w dobrej cenie czy raczej poczekac ba zime i liczyc na obnizki cen? pozdro z nocki
Goral jak chcesz bardziej żywotną oponę to poszukaj dwuskładnikowej z twardszą mieszanką na środku.
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."