Wężykowanie XTX
Zapomniałem dopisać że przednią opone mam już w średnim stanie, i nie wiem czy dobrze wyważoną, na nowej dobrze wyważonej oponie na pewno by było lepiej.
A co do opon to kiedyś w gsx-f 750 wężykował mi przez tylna oponę w złym stanie, zmieniłem tylną opone i było ok.
A co do opon to kiedyś w gsx-f 750 wężykował mi przez tylna oponę w złym stanie, zmieniłem tylną opone i było ok.
Ja w supermociaku mam 2,1 przód i 1,9 tył. Zawieszenie ustawione przód i tył na połowę regulacji.
Też miałem szimy ale po wymianie oleju w przednim zawiasie lecę 170 bez problemu a wcześniej strach przy 150.
Też miałem szimy ale po wymianie oleju w przednim zawiasie lecę 170 bez problemu a wcześniej strach przy 150.
XTR/BMW w 3 odmianach / Mt09 Tracer / Ktm 1090 co następne nie wiem może T7
Olej 10 w
XTR/BMW w 3 odmianach / Mt09 Tracer / Ktm 1090 co następne nie wiem może T7
- bydgoszcz1
- Posty: 8
- Rejestracja: 05 sie 2015, 20:31
- Lokalizacja: Bydgoszcz
U mnie (XT 660X) 120-130 wężykowanie, że latam na prawo i lewo trudno to utrzymać ważę 70 Kg, Jak jadę z pasażerem tego zjawiska nie ma.
Niedawno przesiadłem się z XT 600 na XT R i jest o wiele gorzej w temacie wężykowania, zupełnie gorzej bo XT 600 nie wężykował niezależnie od prędkości, ciśnienia czy opon. Przy XT R mam wrażenie, że kierownica skręca bardzo lekko i nie wiem czy to nie ma wpływu na wężykowanie. Nie ma znaczenia czy jadę sam czy z kimś, ciśnienie w oponach też zmieniałem ale często po przekroczeniu 100 wężykuje, szczególnie na gorszej niż idealna nawierzchni lub przy małych porywach wiatru. W zakrętach też wydaje mi się znacznie mniej stabilna niż 600. Mam wrażenie, że przód jest bardzo lekki albo, że kierownica chodzi zupełnie bez oporów. Czy mocniejsze skręcenie łożysk główki ramy może tutaj coś pomóc?
Po dokręceniu łożysk główki ramy wężykowanie znacznie zmniejszyło się. Teraz prowadzi się stabilniej i na zakrętach i na prostej. Minus jaki zauważyłem to slalom czy też nagły skręt - o ile do prędkości 80-90 jest w miarę dobrze to powyżej 90 trzeba użyć dużej siły do nagłej zmiany kierunku jazdy a przy slalomie nie można już go tak swobodnie przerzucać jak wcześniej. Teraz mam wrażenie, że motor waży 2 razy więcej i zwiększyła się jego bezwładność przy przerzucaniu z boku na bok
Czy łożysko dokreciles odpowiednim momentem według serwisowki?novvy pisze:Po dokręceniu łożysk główki ramy wężykowanie znacznie zmniejszyło się. Teraz prowadzi się stabilniej i na zakrętach i na prostej. Minus jaki zauważyłem to slalom czy też nagły skręt - o ile do prędkości 80-90 jest w miarę dobrze to powyżej 90 trzeba użyć dużej siły do nagłej zmiany kierunku jazdy a przy slalomie nie można już go tak swobodnie przerzucać jak wcześniej. Teraz mam wrażenie, że motor waży 2 razy więcej i zwiększyła się jego bezwładność przy przerzucaniu z boku na bok