Ja kupiłem tutaj http://www.multimoto.cba.pl/ mojego nowego k73 (nie deszczówka, nie super miękki, tylko zwyczajny, drogowy)
Bardzo dobre ceny, przyjemny właściciel
Pozdro, KorpOOz
Opony XTX/XTR
Tatran chcesz ją do XT-ka czy do crossa
Jeżeli do XT to chyba na asfalcie się zabijesz, to typowo offowa opona i to w ciężki teren- ona chyba nawet nie ma homologacji na asfalt
Jeździłem na niej, ale Huską na asfalcie strach było dotykać nawet klamki.
Te kostki są bardzo elastyczne- w teren rewelacja.
No i schodzą w oczach- na kilometry nie patrzyłem, ale 30mth góra -tylna to jakieś tysiąc km max. A przód 80mth to ponad 2tyśkm.
Jeżeli do XT to chyba na asfalcie się zabijesz, to typowo offowa opona i to w ciężki teren- ona chyba nawet nie ma homologacji na asfalt
Jeździłem na niej, ale Huską na asfalcie strach było dotykać nawet klamki.
Te kostki są bardzo elastyczne- w teren rewelacja.
No i schodzą w oczach- na kilometry nie patrzyłem, ale 30mth góra -tylna to jakieś tysiąc km max. A przód 80mth to ponad 2tyśkm.
Jezeli chodzi o sm ostatnio ujezdzam Michelin Pilot Road 2 i z czystym sumieniem moge polecic na mokrym trzyma lepiej jak moje kapcie na suchym Na ta pore roku idealna.
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie
Niebawem będę zamawiał takie o to opony http://www.tyretectrading.com/store/vie ... roduct=831
jeśli ktoś planuje zakup opon i chce się dorzucić do przesyłki to proszę pisać.
jeśli ktoś planuje zakup opon i chce się dorzucić do przesyłki to proszę pisać.
E09, c-21 albo inne crossowe będą pasować i będziesz zadowolony. Ja obecnie mam BS motocross i jestem zadowolony, przedtem było E-09 i też dawało radę.
Kando
Ja bym chyba jednak brał Motoza. Strasznie głośna na asfalcie ale wytrzymała i w miarę uniwersalna opona. Tak, jak napisałem Ci na privie, przejeździłem na Desercie cały ubiegły sezon i ta głośność to w zasadzie jedyny jej mankament. Mam założony komplet tych opon (tył 18") i z tylnej nie jestem tak zadowolony jak z przedniej. Przednia, w odróżnieniu od tylnej, nieźle trzyma też na nieco bardziej gliniastym podłożu.
Z tylnego Mitasa E09 będziesz natomiast bardzo zadowolony. Pisałem Ci na privie, że przymierzam się założyć na tył (w drugim komplecie kół) TKC80. Zaczynam się jednak zastanawiać, czy zamiast TKC nie założyć ponownie E09. Jest 2x tańszy od TKC i fajnie się na nim jeździ. Co prawda jest gorszy na asfalcie ale za to lepszy w terenie A mnie jakoś tak w las ciągnie...
Z tylnego Mitasa E09 będziesz natomiast bardzo zadowolony. Pisałem Ci na privie, że przymierzam się założyć na tył (w drugim komplecie kół) TKC80. Zaczynam się jednak zastanawiać, czy zamiast TKC nie założyć ponownie E09. Jest 2x tańszy od TKC i fajnie się na nim jeździ. Co prawda jest gorszy na asfalcie ale za to lepszy w terenie A mnie jakoś tak w las ciągnie...
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
gkogut a gdzie, za ile, i w jakim rozmiarze dorwałeś tego Motoz Desert na przód?
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
tatran u Nas na forum XT600 i TT ludziska bardzo chwalą AC10 i wiele osób już założyło właśnie takie kpl. Ponoć ich kostka b.dobrze radzi sobie zarówno z asfaltem i offie. No i nie mają tendencji do zrywania kostek nawet przy jaraniu gumy Sam będę taki kpl zamawiał - koszt ok 400zł także cena b.dobra.
Ja tez jezdzilem na Motoz Desert i bardzo sobie chwale. A co do sm zmienilem kapcia z pilot road 2 na pilot road. Opona nie tak dobra jak ta pierwsza ,troszke gorzej w zakretach na deszczu calkiem nie zle trzyma no i lepiej na asfalcie sie pali
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie
Mam takie pytanie. Posiadam xtx z 2005 roku. Obecne opony nadają się do utylizacji więc zmuszony jestem kupić nowe. Motocykla używam w 90% po mieście (Wrocław czyli asfalt lub niestety kostka brukowa) i 10% na trasie. Jeżdżę dopiero od sezonu (nie całego nawet) więc moja jazda nie jest zbyt ekstramalna, raczej spokojna.
Jakie opony byście mi polecili, czy warto jest w moim przypadku inwestować w droższe?
Czy ktoś jeździ na HEIDENAU K80? Z tego co patrzyłem to raczej tanie opony (na allegro był komplet za 565zł) i zastanawiam się czy nie byłyby dla mnie wystarczające.
Jakie opony byście mi polecili, czy warto jest w moim przypadku inwestować w droższe?
Czy ktoś jeździ na HEIDENAU K80? Z tego co patrzyłem to raczej tanie opony (na allegro był komplet za 565zł) i zastanawiam się czy nie byłyby dla mnie wystarczające.
Tatran - ja jeździłem na "panciowym" zestawie C21, E09. W terenie byłem bardzo zadowolony, na asfalcie szczególnie mokrym przez przednią oponę - strach!! nie polecam i raczej tego nie rób. Lijo chyba i Łukasz mają e09 na obu kołach może oni coś poradzą jak to się sprawdza w terenie.
Jestem "nieumi" i o tym wiem, o tym wiem, że jestem "nieumiem"
meewhore, Biorąc pod uwagę Twoje kryteria, czyli 90% jazda po mieście i nie koniecznie opony czołowych producentów-czytaj drogie to myślę, że haidenau K80 zdadzą egzamin.
Przy okazji podrzucę linka bo fajne oponki znalazłem, nie wiem tylko czy mają homologację, ja lubię tego typu opony http://allegro.pl/opony-maxxis-goldspee ... 03387.html
Przy okazji podrzucę linka bo fajne oponki znalazłem, nie wiem tylko czy mają homologację, ja lubię tego typu opony http://allegro.pl/opony-maxxis-goldspee ... 03387.html
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
Sam sobie odpowiedziałeś
ta pierwsza będzie o centymetr węższa i o centymetr wyższa
ta pierwsza będzie o centymetr węższa i o centymetr wyższa
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]
No nie jest taka sama jak widać 80/100 jest węższa ale wyższa, a ta druga analogicznie odwrotnie
o masz.... raczej był pierwszy
o masz.... raczej był pierwszy
No no panowie to tak zupełnie nie jest jak mówicie -ta druga liczba nie oznacza dosłownie wys.profilu to % pierwszej liczby
Bardziej już Tatran ma rację
80/100/21 to:
szer.80
wys.profilu- 100% z 80 =80 a więc nie tylko węższa, ale też odrobinę niższa
śr. 21
90/90/21 to:
szer.90
wys.prof. 90% z 90 = 81
śr. 21
gorzej jest z tymi oznaczeniami calowymi w jednej liczbie:
2,75/21 to ponoć 70 80
4,1/18 to ponoć 104 110 ale to tylko ponoć , bo na tym się akurat nie znam.
Bardziej już Tatran ma rację
80/100/21 to:
szer.80
wys.profilu- 100% z 80 =80 a więc nie tylko węższa, ale też odrobinę niższa
śr. 21
90/90/21 to:
szer.90
wys.prof. 90% z 90 = 81
śr. 21
gorzej jest z tymi oznaczeniami calowymi w jednej liczbie:
2,75/21 to ponoć 70 80
4,1/18 to ponoć 104 110 ale to tylko ponoć , bo na tym się akurat nie znam.