Opony XTX/XTR

pytania, ciekawe materiały o rodzinie XT - zdjęcia, filmy, artykuły itp.
Wojtek
Posty: 4727
Rejestracja: 10 sty 2009, 23:32
Lokalizacja: XXX

No i Pancio Wam wszystko wyjaśnił ;-)

Managa- co do TKC80
managa pisze: Dlatego zaleca się tkc80, która jest miększa.
Jeździłem na przedniej TKC80 i moim zdaniem nie nadaje się ani w teren- natychmiast zalepiona- ani na asfalt na początku Ok a po kilku tysiącach jest tak zeschodkowana, że zahamować przodem to masakra- na prostej przy dobrym przyczepnym asfalcie dawała się bez niczego zablokować w R-ce (słaby przedni hamulec) :-/
Dałem Łukiemu do KMX-sa i na drugi dzień też ją wywalił ;-)
Co z tego, że kostka nadal wysoka jak nie można hamować :-P
To już wolę prawdziwe kostki- takie jak wymienia Pancio ;-)
Awatar użytkownika
crazyrider12
Posty: 1459
Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl

Co do Motoz desert przychylam się do opinii Pancia. Zrobiłem nią 6k km 50/50 i nadal nadaje się do jazdy. Bardziej "kwadratowa" od TKC, ale drugi raz TKC na przód do Rki już nie założę. E09 na tył jak najbardziej, choć do moich potrzeb na nowy sezon zastanawiam się nad MOTOZem (ponownie)na przód i C02 na tył.
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej ;)
Awatar użytkownika
Wac
Posty: 183
Rejestracja: 27 paź 2011, 21:21
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

a tu filmik jak wyglądają E-09 po 17kkm. nie za dobrze widać suwmiarkę ale chyba zostało jeszcze z 7mm, a jeżdżona w 80% po asfalcie.

http://www.youtube.com/watch?v=oDHnKRC5fM0
Aby osiągnąć rzeczy których dotąd nie osiągnąłeś, musisz zacząć robic rzeczy, których dotąd nie robiłeś
Wojtek
Posty: 4727
Rejestracja: 10 sty 2009, 23:32
Lokalizacja: XXX

Ale to chyba nie na XT660 tylko czymś lżejszym ;-)
Awatar użytkownika
Wac
Posty: 183
Rejestracja: 27 paź 2011, 21:21
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

http://www.youtube.com/user/HTBHTB/videos
to jest kanał użytkownika tych opon.
jeździ pewnie na TT600RE lub XT600 lub GS650 - więc bez różnicy, no może -30kg
jest też Africa Twin więc +30kg

a przy okazji polecam większość filmów. widać na nich w jakich warunkach E-09 dają radę. niektóre przeprawy są naprawdę konkretne :lol:
Aby osiągnąć rzeczy których dotąd nie osiągnąłeś, musisz zacząć robic rzeczy, których dotąd nie robiłeś
Awatar użytkownika
PG
Posty: 257
Rejestracja: 07 sie 2010, 17:37
Lokalizacja: KRK

dla porównania nówka wygląda tak.
Obrazek
Awatar użytkownika
Yahoo
Posty: 145
Rejestracja: 21 mar 2009, 21:17
Lokalizacja: Dolny Śląsk (Sudety)

Witam.
Korzystając z możliwości i sposobności, również i ja chciałbym zasięgnąć małej porady.
Otóż do tej pory "zdarłem" dwa komplety Michelin Sirac, a stan obecnych TKC wymusza na mnie podjęcie decyzji o zmianie "laczków".
I tu o dziwo, moje zapędy ugrzęzły na Continental Trial Attack-ach.
Zapewne dziwna to orientacja dla XT/R, ale coraz bardziej odchodzę od kombinacji szosa/off
(-i wiek już nie ten i żonka marudna :-/ ) w kierunku - turystyka szosowa.
Oponki te mają wiele pochlebnych zdań i interesuje mnie, czy ew. XT-k w nowych "szatach" nie straci charakteru.
Może ktoś z Forumowiczów miał z nimi doświadczenie? Proszę o opinie na ferum ew. na PW.
-----------------------------------
W Sudetach już zapachniało wiosną. :-D Dzisiaj nawet zaświeciło Słońce :shock:
Pozdrowionka !
- Ceną wielkości jest odpowiedzialność...
...towarzyszką mądrości jest cierpliwość.
akaisen
Posty: 29
Rejestracja: 16 sie 2010, 0:02
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Witam,

I ja się podpiszę pod pytanie Yahoo, jak ma się sprawa Continental Trial Attack. Z tego co udało mi się wyczytać to nawet sobie je ludzie chwalą i nie tylko Ci co śmigają na XT/R. A że jestem zmuszony zmienić laczki i raczej będzie tylko jazda turystyczna to wiadomo..

A z innej strony mogę założyć Pirelli Scorpion Trial. Cenowo zestaw będzie mnie kosztował 670zł. Czy ktoś miał z nimi doświadczenie ?

No i pytanie co lepsze ;) w testach jakie przeglądałem CTA wypadają lepiej, więc chyba lepiej na nie się kierować?

https://docs.google.com/spreadsheet/pub ... utput=html
michalll
Posty: 5
Rejestracja: 23 kwie 2012, 14:20
Lokalizacja: Szczecinek

Witam,
Jeździ może ktoś na Anakee 3? Ciekaw jestem jak się sprawują na szutrach?
Z góry dziękuję za wszelkie opinie.
hobelik
Posty: 478
Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:03
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

jeździłem na anake 1 na xtr po szutrach super opona aczkolwiek raz miałem glebe jak szuter był 30% - 40% skos to oślizgnęło się przednie koło i gleba. Za to na asfalcie nawet mokrym ... jak po szynach.
DR 750 ---> XT660R ---> XT660R ---> APRILIA SHIVER 750 ---> WR450
Informatyk Śląsk
Awatar użytkownika
mroova
Posty: 339
Rejestracja: 29 kwie 2011, 16:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Ciekawe, wygląda na to, że są dwie wersje:
1. szosowa Anakee III
Obrazek

2. bardziej off Anakee III Wild - ta mi się podoba :mrgreen:
Obrazek

Tylko podobno będzie w jednym rozmiarze pod dużego GSa (front: 120/70 R 19 Rear: 170/60 R 17)
Awatar użytkownika
Bajros
Posty: 3302
Rejestracja: 10 lis 2008, 23:27
Lokalizacja: Warszawa

mroova pisze:170/60 R 17
fajny rozmiar, podejdzie też do X'a 8-)
Jedzie Jadzia Dziadzie ;) Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
Awatar użytkownika
PG
Posty: 257
Rejestracja: 07 sie 2010, 17:37
Lokalizacja: KRK

anekee III na szosę zarówno jest 150/70 jak i 170/60 , wiec można coś dobrać pod osobiste upodobania :mrgreen:
Awatar użytkownika
Flaw
Administrator
Posty: 3618
Rejestracja: 07 wrz 2008, 20:19
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Piszesz o wersji wild?
h e d o n i z m
michalll
Posty: 5
Rejestracja: 23 kwie 2012, 14:20
Lokalizacja: Szczecinek

Interesują mnie Anakee 3 w tej wersji asfaltowej, ciekawe czy dadzą radę na polnych drogach?
ODPOWIEDZ