Hej!
To czy opona jest bezdętkowa czy nie, jest bez znaczenia, i tak musisz tam dętkę włożyć. To kwestia szprychowanego koła, a nie opony.
Na Ukrainie będziesz potrzebował kostki, K60 nie pozwoli ci wjechać na większość górek, a przynajmniej będzie to istna mordęga. Kup np Mitas C02, sam na takiej zrobiłem ok 3000km on/off 30/70 i zjechałem połowę. Co prawda po powrocie będziesz musiał znów kupić nową, ale w zamian masz nieporównywalnie większe możliwości w terenie, spróbujesz to docenisz.
Pozdrawiam,
Bartek
Opony XTX/XTR
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
Dętkę będziesz musiał włóżyć-dowcip polega na tym ile czasu zajmie ci włożenie dętki do opony typu TT a ile do TL.BZ pisze:To czy opona jest bezdętkowa czy nie, jest bez znaczenia, i tak musisz tam dętkę włożyć
Opony bezdętkowe mają wzmocnioną stopę opony i ścianę przez co ciężej je się zakłada/ściąga z rafki.
Naszarpałem się już z oponami TL (bezdętkowe) w XTku... krótkimi łyżkami w terenie to prawdziwa mordęga.
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
Na ich długowieczność to nie wpływa?
lepiej brać TT i mieć "komfort" przy wymianie?
Posłucham BZ, na planowane Zakarpacie nie ma szans bez jakiejś offowej gumy. C02 chyba wpadnie.
Ogólnie jak to jest z tymi rozmiarami?
130/80, 140/80, co się gdzie bardziej sprawdza?
Dzięki za pomoc!
Mateusz
lepiej brać TT i mieć "komfort" przy wymianie?
Posłucham BZ, na planowane Zakarpacie nie ma szans bez jakiejś offowej gumy. C02 chyba wpadnie.
Ogólnie jak to jest z tymi rozmiarami?
130/80, 140/80, co się gdzie bardziej sprawdza?
Dzięki za pomoc!
Mateusz
C-02 nie ma 140! ale jak takową znajdziesz biorę 5 gum w ciemno.
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie
O shinko pytaj w http://m-line.com.pl/?page=kontakt
h e d o n i z m
Dzięki, zapytam , aczkolwiek może być ciężko i drogo...Flaw pisze:O shinko pytaj w http://m-line.com.pl/?page=kontakt
hmm..nie zajmują się sprzedażą detaliczną :(
Witam,
ktoś korzysta z opon Dunlop Trailsmart następcy trailmax-a tr91 i może od siebie jakąś subiektywną opinię? Coś zdecydowanie lepszego od od w/w dunlopów przy preferencjach 90/10 szosa/lekki teren w podobnej cenie i większej wytrzymałości ?
Jakby co M.Tuorance i Anakiny znam z Viadra.
Do tyrania mam Mitasy 09.
ktoś korzysta z opon Dunlop Trailsmart następcy trailmax-a tr91 i może od siebie jakąś subiektywną opinię? Coś zdecydowanie lepszego od od w/w dunlopów przy preferencjach 90/10 szosa/lekki teren w podobnej cenie i większej wytrzymałości ?
Jakby co M.Tuorance i Anakiny znam z Viadra.
Do tyrania mam Mitasy 09.
Śmiga ktoś z Was (posiadacze wersji R) na oponach szerokości 120?
Potrzebuje opony do swojej zmoty w rozmiarze 130/80-18 (ze względu na krótszy alu wahacz z xtx po 2007r. szersza/wyższa opona będzie miała mało miejsca- nie na szerokość tylko na wysokość).
W rozmiarze 130/80-18 wybór jest mocno ograniczony
Heidenau k74
Michelin t63
Mitas e-09
Michelin S lub M 12 XC (najciekawsza ale brak homo)
a widzę że dużo opon jest np. 120/90-18 i tak się zastanawiam czy nie myśleć o węższej (np. c02, Michelin enduro comp, ac10, dunlop w rozmiarze 120/90-18). Co Wy na to?
Do latania poza asfaltem, tylna obręcz ma u mnie 2,50x18"
Potrzebuje opony do swojej zmoty w rozmiarze 130/80-18 (ze względu na krótszy alu wahacz z xtx po 2007r. szersza/wyższa opona będzie miała mało miejsca- nie na szerokość tylko na wysokość).
W rozmiarze 130/80-18 wybór jest mocno ograniczony
Heidenau k74
Michelin t63
Mitas e-09
Michelin S lub M 12 XC (najciekawsza ale brak homo)
a widzę że dużo opon jest np. 120/90-18 i tak się zastanawiam czy nie myśleć o węższej (np. c02, Michelin enduro comp, ac10, dunlop w rozmiarze 120/90-18). Co Wy na to?
Do latania poza asfaltem, tylna obręcz ma u mnie 2,50x18"
opona o 10mm wyższa i o 10mm węższa, taki rozmiar ma transalp 600 (650 ma już taki rozm jak XTR) moim zdaniem można bez problemu założyć jednak odczujesz minimalnie że w zakrętach motocykl się kładzie "wali" się w zakręty. odczucie będzie, jednak akceptowalne.
podobnie jest jak na przód założy sie opone 80/100 - 21 zamiasr 90/90 - 21
podobnie jest jak na przód założy sie opone 80/100 - 21 zamiasr 90/90 - 21
Hej!
Rumunia zjadła mi tylnego kapcia, Dunlop Trailmax poleciał w sumie po jakichś 7kkm, krótko, ale podejrzewam, że wpływ miały tu szutry itp. Tak czy inaczej, muszę zmienić tylny but. Szukam gumy typowo dualsport, skłaniam się ku Michelin Sirac lub TKC70. I tu pytanie, ma ktoś jakieś doświadczenia w temacie ich trwałości? Zwłaszcza chodzi mi o TKC70. Z góry dzięki.
Pozdrawiam,
Bartek
Rumunia zjadła mi tylnego kapcia, Dunlop Trailmax poleciał w sumie po jakichś 7kkm, krótko, ale podejrzewam, że wpływ miały tu szutry itp. Tak czy inaczej, muszę zmienić tylny but. Szukam gumy typowo dualsport, skłaniam się ku Michelin Sirac lub TKC70. I tu pytanie, ma ktoś jakieś doświadczenia w temacie ich trwałości? Zwłaszcza chodzi mi o TKC70. Z góry dzięki.
Pozdrawiam,
Bartek
ja na sirakach zrobiłem XTkiem 660r 12000km i były jeszcze dobre to zrobienia jakichś kilku tyś, ale że była jesien to była pora na kostki.. XT na Sirakach miał nardzo dobre prowadzenie na szosie i były to ciche opony. jednak nawet na szutrach było widac ze to opony na szosę, porównałbym je to touransów,
jeszcze jedno pytanko:
mitas c-21 na przód 90/90-21 do xtr brać z paskiem żółtym czy czerwonym czy bez paska?
mitas c-21 na przód 90/90-21 do xtr brać z paskiem żółtym czy czerwonym czy bez paska?