Krótkie wyjaśnienie co znaczą paski, dla opon motocross:
Red stripe - premium tyres for motocross competition
Yellow stripe - special version of tyres for country cross
Green stripe - special version of tyres for county cross extreme
Double green strip - tyre with softer carcass and extra soft tread compound
suitable for extreme hard enduro competition
White stripe - special tyres for winter use. Special winter compound
enables great elasticity of the tyre up to -15°C.
Tyres without a stripe - standard motocross tyres.
Z katalogu sava/mitas
Pozdrawiam,
Bartek
Opony XTX/XTR
czyli do xtry c-21 przód z czerwonym?
Witam.
Czy ktoś wie jakiego przebiegu mogę spodziewać się po oponach karoo 3?
Użytkowane zgodnie z przeznaczeniem czyli 50/50.
Pozdrawiam.
Czy ktoś wie jakiego przebiegu mogę spodziewać się po oponach karoo 3?
Użytkowane zgodnie z przeznaczeniem czyli 50/50.
Pozdrawiam.
Może być ciężko bo ta opona jest świeża na rynku.
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
mario79 ja zjeździłem 3 szt. 1 przód i 2 tyły. Przód wytrzymał mi 12tys a tył około 9tys. Z tym że u mnie to raczej było 80/20 więcej na on. Bardzo dobra opona cicha, wytrzymała świetnie sprawuje się na asfalcie jak i pozanim. Brakuje jej trochę trzymania bocznego no ale nie ma ideałów. Jestem z niej naprawdę bardzo zadowolony. Teraz dokańczam 2 tył i po 8 tyś z tym że 20/80 w off nadal jest na niej duzo mięsa. Polecam
Live to ride - Ride to live
Dzięki Pavloman.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Ja mam najechane ok 10 tys. na tyle i jeszcze trochę bieżnika jest. Ale opona zrobiła się mega śliska. Na mokrym asfalcie strach dodawać gazu. Ostatnio wyłożyłem się na łuku jadąc dosyć powoli i ze stałym gazem.
Wcześniej miałem TKC80 i nigdy nie było tak ślisko, także raczej nie wrócę już do Karoo 3.
Wcześniej miałem TKC80 i nigdy nie było tak ślisko, także raczej nie wrócę już do Karoo 3.
Terefere
Cześć.
Właśnie na trakcji na mokrym też by mi zależało.
Uślizgi mogą być spowodowane po prostu zużyciem/wiekiem opon.
Z resztą po moich obecnych wszystko będzie lepsze i na mokrym i w terenie..
Właśnie na trakcji na mokrym też by mi zależało.
Uślizgi mogą być spowodowane po prostu zużyciem/wiekiem opon.
Z resztą po moich obecnych wszystko będzie lepsze i na mokrym i w terenie..
mroova jak się schodzi na kolano na każdym winklu to się kółko może uślizgnać :D. Jak napisałem dla mnie opona po 9tys chociaż jeszcze był na niej bierznik to została zakwalifikowana do wymiany. I tak w porównaniu do TKC wychodzi 2:1 bo TKC po 5tys to juz smietnik.... Przy około 7tys pojechałem na niej do Rumunii i dała rade nawet w deszczu także ja podtrzymuje opinie i polecam.
Live to ride - Ride to live
Wyrwałem właśnie świeżutki, może nawet jako pierwszy w Polsce, komplet Conti TKC 70 w rozmiarze konkretnie dla Xa, czyli 120/70 i 160/60.
Na internetach dalej nie ma.
Continental miał pół roku opóźnienia z produkcją i wreszcie się odrobili.
Opony wg mnie rewelacyjne! Żona ma założone na małym GSie i na prawdę robią mega robotę! Na suchym i mokrym trzymają jak dobra opona szosowo- turystyczna, można trzeć podnóżkami i bez problemu je zamknąć bez najmniejszego poczucia utraty trakcji.
W GS po zmianie z Anakee 3 różnica na szutrach była taka jakbyśmy zmienili motocykl a nie gumy. Wreszcie zaczął stabilnie jechać na szutrówkach. Wcześniej przeskakiwał pomiędzy kamieniami. No i zużycie... Teraz mają przejechane 12 tys km. Przód delikatnie zząbkował, ale zużycia na głębokości nie widać. Tył miał nominalnie 10,5 mm bieżnika, teraz na środku ma ponad 6 mm Do 20 tys. km na pewno dociągną.
Mam nadzieję, że podobne odczucia będę miał na Xie. Tutaj z racji szerokości opon wysokość bieżnika została minimalnie spłycona, ale i tak tył ma 8,5 mm.
Na sam asfalt zostawiam sobie moje ulubione gumy, czyli Pirelli Diablo Strada.
Te opony z kolei pozwalają na tyle, że ostatnio na prawym zakręcie Xowi brakło już prześwitu i podniósł się na dźwigni hamulca.
To moje dwa ulubione i sprawdzone modele opon
Na internetach dalej nie ma.
Continental miał pół roku opóźnienia z produkcją i wreszcie się odrobili.
Opony wg mnie rewelacyjne! Żona ma założone na małym GSie i na prawdę robią mega robotę! Na suchym i mokrym trzymają jak dobra opona szosowo- turystyczna, można trzeć podnóżkami i bez problemu je zamknąć bez najmniejszego poczucia utraty trakcji.
W GS po zmianie z Anakee 3 różnica na szutrach była taka jakbyśmy zmienili motocykl a nie gumy. Wreszcie zaczął stabilnie jechać na szutrówkach. Wcześniej przeskakiwał pomiędzy kamieniami. No i zużycie... Teraz mają przejechane 12 tys km. Przód delikatnie zząbkował, ale zużycia na głębokości nie widać. Tył miał nominalnie 10,5 mm bieżnika, teraz na środku ma ponad 6 mm Do 20 tys. km na pewno dociągną.
Mam nadzieję, że podobne odczucia będę miał na Xie. Tutaj z racji szerokości opon wysokość bieżnika została minimalnie spłycona, ale i tak tył ma 8,5 mm.
Na sam asfalt zostawiam sobie moje ulubione gumy, czyli Pirelli Diablo Strada.
Te opony z kolei pozwalają na tyle, że ostatnio na prawym zakręcie Xowi brakło już prześwitu i podniósł się na dźwigni hamulca.
To moje dwa ulubione i sprawdzone modele opon
Jaka cena za taki komplet tkc 70 w rozmiarze do X?
No i tutaj jest ciemna strona medalu...
1100 zł
Chociaż za MT60RS też kiedyś dałem 1000 zł. One wytrzymały 6 tys km. Tutaj jest nadzieja, że dużo więcej.
1100 zł
Chociaż za MT60RS też kiedyś dałem 1000 zł. One wytrzymały 6 tys km. Tutaj jest nadzieja, że dużo więcej.
Co sądzicie o oponie MITAS E10, następcy opony E09 ? Ma/miał ktoś z nią do czynienia ? Myślę o tyle w rozmiarze 140/80/17 ( obecnie Metzeler Karoo 3 w tym samym rozmiarze, ale po 6 tys. zjedzona ). Przód też Karoo 3 prawie nietknięty, więc zostawiam. Jazda 30%/70% asfalt/teren. Co myślicie ? Ewentualnie jaka alternatywa ?
"Idę wciąż wyprostowany, wśród tych co na kolanach."