Nie brzmi to pozytywnie, opona na sezonturas pisze:U mnie 6 tys km i tył zszedł prawie do zera.
Nie jeżdżę jakoś agresywnie - normalna jazda wokół komina, brak jazdy na kole. No może kilka razy
Opony XTX/XTR
No ja sobie raz na taką ekstrawagancję pozwoliłemPanocek pisze:Nie brzmi to pozytywnie, opona na sezonturas pisze:U mnie 6 tys km i tył zszedł prawie do zera.
Nie jeżdżę jakoś agresywnie - normalna jazda wokół komina, brak jazdy na kole. No może kilka razy
Musiałbym trzy tyły za sezon wymienić.
MT60RS są na prawdę zacne. Mają miękką, dobrze klejącą mieszankę i nawet przy kilku stopniach na plusie trzymały jak szalone. No ale kosztują...
TKC70 wystarczało mi na jakieś 10 tys km. Po tym przebiegu tyłu nie było, przód był zząbkowany. Minusem w tych oponach była utrata przyczepności w skrajnie wysokich temperaturach. W czerwcu na Magistrali Adriatyckiej już je tak przegrzałem, że cały motocykl wyjeżdżał z zakrętów. Trzeba było mocno zwolnić. Poza tym super gumy!
Na podsumowanie napiszę, że od 10 lat w różnych sprzętach (w Xie też miałem) zakładam Pirelli Diablo Stradę i wciąż uwielbiam te opony! Komplet z bieżącego rocznika kosztuje chyba 530 zł. Komplet! To tyle co tylna MT60.
Przejechałem na nich kilka szutrowych tras alpejskich i na suchym chyba nie widzę różnicy do wcześniej wspomnianych
Teraz mam je założone na drugi - szosowy sprzęt, byłem nim kilka razy na torze, raz na wspomnianej Magistrali, przejechałem parę tysięcy w deszczu i zawsze były spoko!
Na Xie wytrzymują około 10 tys km, na szosowych motocyklach (rzędówki) dociągałem nawet do 14 tys.
Czy ktoś z forumowiczów używał opony Dunlop D952 na przednim kole, i jest w stanie podzielić się opinią jak ta opona zachowuje się na asfalcie ?
Teraz mam tkc80 jeszcze z poprzedniego właściciela, na czarnym jest to przewidywalna oponka ale w terenie jest do dupy. Dosłownie w każdym.
Obecnie jeżdżę jakieś 20/80 on/off i planuje założyć zestaw D952 i C02, wydaje się to być uniwersalny zestaw na XTR. Po czarnym staram się jeździć ostrożnie i zachowawczo, ale chciałbym mieć minimum trzymania w zakrętach
pytanie nr.2 na jakim ciśnieniu jeździcie z przodu i na tyle? ostatnio obróciło mi oponę i rozerwało dętkę. Trzymaka nie posiadam i jestem ciekaw jakie jest stosunkowo bezpieczne ciśnienie na tył.
Teraz mam tkc80 jeszcze z poprzedniego właściciela, na czarnym jest to przewidywalna oponka ale w terenie jest do dupy. Dosłownie w każdym.
Obecnie jeżdżę jakieś 20/80 on/off i planuje założyć zestaw D952 i C02, wydaje się to być uniwersalny zestaw na XTR. Po czarnym staram się jeździć ostrożnie i zachowawczo, ale chciałbym mieć minimum trzymania w zakrętach
pytanie nr.2 na jakim ciśnieniu jeździcie z przodu i na tyle? ostatnio obróciło mi oponę i rozerwało dętkę. Trzymaka nie posiadam i jestem ciekaw jakie jest stosunkowo bezpieczne ciśnienie na tył.
DR60rs / CB50x / xt660r
Mam już druga taką. Jeśli pytasz o asfalt to daje radę, ale jak tylko nierównomiernie zacznie schodzić to efekt się szybko pogłębia i zaczyna bić.Pejas pisze:Czy ktoś z forumowiczów używał opony Dunlop D952 na przednim kole, i jest w stanie podzielić się opinią jak ta opona zachowuje się na asfalcie ?
Ciśnienia rożne od 1,1 do 2,0
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z tej opony. Teren OK a na asfalcie można się fajnie składać
h e d o n i z m
- daniel-intruz
- Posty: 87
- Rejestracja: 10 cze 2018, 3:00
- Lokalizacja: Lębork
Od niedawna jeżdżę na zestawie D952 i potwierdzam j.w. zaskakująco jak dla mnie dobrze sobie radzą te opony na asfalcie.
Ja w terenie jeżdżę na ok 1,0- 1,2 i jak dotąd żadnych problemów ze zrywaniem wentyli.
Ja w terenie jeżdżę na ok 1,0- 1,2 i jak dotąd żadnych problemów ze zrywaniem wentyli.
koper666, dunlopa szkoda na jazdy 50/50 (dodam, że ma brak homologacji na drogi).
A motoz tractionator desert nie chcesz?
A motoz tractionator desert nie chcesz?
h e d o n i z m
Choć nie jest droga to trochę szkoda Motoza na 50/50. Po jednym dynamicznym powrocie ze zlotu na czarnym szybko mi zeszła i się wyząbkowała. Opona super, świetnie trzyma trakcję i w porównaniu do E09 (przód) po przesiadce na nią... niebo a ziemia. Homologowana bodajże do 130 km/h. Teraz mam TKC80 i jestem bardzo zadowolony.Flaw pisze:A motoz tractionator desert nie chcesz?
Tylko, że TKC80 nie nadaje się w teren (no chyba, że szutry)
Ps. Gooral miał w trasie na zlot założoną nówkę Motoz Tractionator Enduro i po trasie 1500km praktycznie nie było śladu zużycia.
Ps. Gooral miał w trasie na zlot założoną nówkę Motoz Tractionator Enduro i po trasie 1500km praktycznie nie było śladu zużycia.
h e d o n i z m
Witam. Chciałbym kupić do swojego xtx opony w teren ale tez z możliwością jazdy na asfalcie, mój wzrok przykuł bieżnik mitasa e09 w rozmiarze 120/90/17 na przód, pytanie czy opona będzie pasować bez problemu bez ściągania błotnika i bez ocierania o lagi ? I ewentualnie co możecie polecić zamiast tej opony ale tez w teren z możliwością jazdy po asfalcie ?
-
- Posty: 221
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:19
- Lokalizacja: Dęblin
Mitas nie wejdzie na wysokość chyba bo miałem . Kupiłem kende k270 4.10 kolega w drz też ma opona jak talala tylko koło 130jest uczucie że pływa ale no chyba normalne. a z drugiej strony jak z tylem? Miałem e09 ankee 2 i teraz mitas c02 to każda była spoko aczkolwiek mitas na asfalcie mokrym lata jak szalony .
Też mam xtx;)
Też mam xtx;)
Panowie,
Szukam przodu do XT660Rki, ostatnie kilkanaście tysięcy zrobiłem na chińczyku CST 755 z której byłem mega zadowolony.
Teraz zastanawiam się nad:
-motoz tractionator enduro
-dunlop 952
-Mitas mc23 rockrider
Jazda?
W praktyce wychodzi pół na pół czarny z offem, bo dojazdów asfaltowych mnóstwo, ale lubię mieć pewność w terenie, więc wolę coś agresywniejszego.
Ma ktoś bezpośrednie porównanie wyżej wymienionych?
Edit:
Wnioskując po powyższych,
Dunlop 952<Tractionator Enduro jeśli chodzi o przebiegi na czarnym, ale za to dunlop jeszcze bardziej terenowy? Choć i tractionator i tak sobie bdb radzi?
A jak w porównaniu do nich Pirelli mt21 albo mitas mc23 rockrider?
Szukam przodu do XT660Rki, ostatnie kilkanaście tysięcy zrobiłem na chińczyku CST 755 z której byłem mega zadowolony.
Teraz zastanawiam się nad:
-motoz tractionator enduro
-dunlop 952
-Mitas mc23 rockrider
Jazda?
W praktyce wychodzi pół na pół czarny z offem, bo dojazdów asfaltowych mnóstwo, ale lubię mieć pewność w terenie, więc wolę coś agresywniejszego.
Ma ktoś bezpośrednie porównanie wyżej wymienionych?
Edit:
Wnioskując po powyższych,
Dunlop 952<Tractionator Enduro jeśli chodzi o przebiegi na czarnym, ale za to dunlop jeszcze bardziej terenowy? Choć i tractionator i tak sobie bdb radzi?
A jak w porównaniu do nich Pirelli mt21 albo mitas mc23 rockrider?