Spalanie XT 660 R/X/Z
Aj...jak to czytam to się nie mogę doczekać kiedy wypalę moje pierwsze 3,8L benzyny a na liczniku przybędzie mi 100km Wygląda to bajecznie !
Kristof pisze:Może trochę nie w temacie bo Z, ale maja spala między 4,2 a 5,5l/100km, jazda w pojedynkę zazwyczaj dynamiczna w większości po mieście, wioskach okolicznych, górzystym terenie.
U mnie tez podobnie.
Nalane pod korek, przejechane 420km i nalane pod korek 19 litrow.
Myslalem ze wleje ponad 20 a tu taka niespodzianka. Jazda z pasażerką.
Swoja droga tak niedokładnego wyświetlacza poziomu paliwa jak w Z to ja nie widziałem nigdzie. Rezerwa to chyba 1/3 baku...
Moja Z na ostatnim wyjezdzie na bałkany paliła 3.5-4.7
Nigdy nie przekraczałem 130 km\h
Po założeniu LeoVinców i po regulacji mieszanki spalanie spadło
Nigdy nie przekraczałem 130 km\h
Po założeniu LeoVinców i po regulacji mieszanki spalanie spadło
Jak to, mój jest bardzo precyzyjny. Na początku jedziesz 200 km na 6 kreskach, następnie co 10 kilometrów znika po jednej. I na ostatniej kresce przejeżdżasz kolejne 200 kmthembol pisze:Swoja droga tak niedokładnego wyświetlacza poziomu paliwa jak w Z to ja nie widziałem nigdzie. Rezerwa to chyba 1/3 baku...
Żeby nie było zupełnie OT Ja tak dokładnych pomiarów nie prowadzę, ale tylko raz trasie udało mi się zejść poniżej 5 litrów i nie mogę się nadziwić, co tu ludziska piszą
Mi pali przy dziadkowaniu spala 3,9
Normalnie 4,3-4,5
Wartość 5 l na setkę jest mi jeszcze nieznana.
AAA zapomniałem w temacie Z INNEJ BECZKI
Mój Xt dla przypomnienia jest " trochę " przerobiony, ostatnio ścigałem się z XTX z 2009r full seria.
I co ? jechaliśmy łeb w łeb a ja warzę z 20 kg więcej.
Normalnie 4,3-4,5
Wartość 5 l na setkę jest mi jeszcze nieznana.
AAA zapomniałem w temacie Z INNEJ BECZKI
Mój Xt dla przypomnienia jest " trochę " przerobiony, ostatnio ścigałem się z XTX z 2009r full seria.
I co ? jechaliśmy łeb w łeb a ja warzę z 20 kg więcej.
XTR/BMW w 3 odmianach / Mt09 Tracer / Ktm 1090 co następne nie wiem może T7
Tak czytam i czytam.... Mi yadzka poniżej 4,5 spadła znacznie tylko w Rumunii Albanii, Jugosławii i Holandii zdarzało też się na Węgrzech czy Słowacji (jezdziłem tak jak jeżdżę). Tylko na poszczególnych mało znanych stacjach gdzie paliwo pięknie pachniało a barwa była bardziej żółta. W polskich warunkach może parę razy mi się udało zejść niżej, ale nic wielkiego.
Nawet jak walę tripy po 1000 to mało kiedy zjedzie znacznie poniżej 4,5 o 2 czy 3 setki nie ma co się tam umacniać.
Tak się zastanawiam, ja chyba jezdzić nie potrafię
Nawet jak walę tripy po 1000 to mało kiedy zjedzie znacznie poniżej 4,5 o 2 czy 3 setki nie ma co się tam umacniać.
Tak się zastanawiam, ja chyba jezdzić nie potrafię
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie
Ostatnio jeżdżąc zszedłem w okolice 4,5 l. Jak by tak zostało to byłbym zadowolony
Wcześniej jednak nie było tak kolorowo i spalanie wynosiło o pół lub o litr więcej
Wcześniej jednak nie było tak kolorowo i spalanie wynosiło o pół lub o litr więcej
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 23 kwie 2013, 21:25
- Lokalizacja: Wrocław
ja zalałem pod korek przejechałem równe 190km miasto bez korków i dojazd do domu za miastem i wlałem 6,22l. Mam pytanie ile ma bak w XTX z 2010r ? mi się rezerwa zapaliła i wlałem właśnie wspomniane 6,22l motor w pion postawiłem nie tankowałem na nóżce. I ciekaw jestem ile jeszcze bym mógł przejechać. Też lampka najpierw mróga później zapaliła się zgasła znowu się zapaliła zgasła aż w końcu się swieciła dłuższy czas bałem się żebym nie stanął jak zajechałem na stacje to znowu nie świeciła
Mi wreszcie udało się sprawdzić zasięg mojej Tereski. Do tej pory nie udało mi się wyjść wyżej niż 4,9 z jazdą po mieście, lekkiego offa itp. Wczoraj zatankowałem, jak zwykle tak, że się wylewało na wyprostowanym moto i wyszło 3,75 przy dystansie 560 km. Jazda poza miastem (wokół Tatr) z prędkościami 80-110 km/h. Patrząc na to, że zostało jeszcze dwa litry w baku to 600 km jest jak nic do zrobienia
Bardzo się z tego powodu cieszę, bo mój poczciwy Trampek palił grubo ponad litr więcej, a to mi pozwoli na dość długie przeloty między tankowaniami podczas długich dojazdówek na autostradach
Zastanawiam się jak to będzie ze spalaniem przy 130 km/h.
Bardzo się z tego powodu cieszę, bo mój poczciwy Trampek palił grubo ponad litr więcej, a to mi pozwoli na dość długie przeloty między tankowaniami podczas długich dojazdówek na autostradach
Zastanawiam się jak to będzie ze spalaniem przy 130 km/h.
luk2asz będzie gorzej, kiedyś w R-ce na autostradzie zapaliłem rezerwę po 150km (15L zbiornik) wyszło ponad 7,5L/100km, maneta prawie cały czas na maksa odkręcona.
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."