jak jeżdżę tylko po mieście to mam podobnie więcej jak 170-180km nie przejadękrakus55 pisze:Ja od zatankowania pod korek, do zapalenia sie rezerwy robię 160-170km, więc chyba duże spalanie.
Spalanie XT 660 R/X/Z
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]
- berserkers
- Posty: 965
- Rejestracja: 25 mar 2009, 12:22
- Lokalizacja: Szczecin/ Bezrzecze
Ja robie do zapalenia sie rezerwy 200-210 km przy jeżdzie po mieście w trasie ostatnio rezerwa zapaliła sie przy 240km przy sredniej predkości 120 km/h z plecaczkiem i kuframi
Mnie cały zlot wyszedł średnio 5l na 100km .. identyczne tankowania miał Bonzo i Lijo
Jestem "nieumi" i o tym wiem, o tym wiem, że jestem "nieumiem"
A mnie 4,5 - 5,5l. także spoko
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie
Od pięciu tankowań skrupulatnie notuje co wlałem i ile przejechałem...
na 1490,9 kilometrów zalałem 76,45 litrów co daje 5,13l/100km
Najwyższe spalanie (90% dzida po city, sporo we dwoje) - 5,75l/100km
Najmniejsze spalanie (+/-100km/h we dwoje z lekkim bagażem) - 4,69//100km
na 1490,9 kilometrów zalałem 76,45 litrów co daje 5,13l/100km
Najwyższe spalanie (90% dzida po city, sporo we dwoje) - 5,75l/100km
Najmniejsze spalanie (+/-100km/h we dwoje z lekkim bagażem) - 4,69//100km
dzisiejsze spalanie: 4,05 l/100km (na trasie - 150km)
::BIKEPICS:: | XT660X -> BMW F800GS
niezły wynik
to chyba się pieściłeś z manetką;)
to chyba się pieściłeś z manetką;)
Kando
- berserkers
- Posty: 965
- Rejestracja: 25 mar 2009, 12:22
- Lokalizacja: Szczecin/ Bezrzecze
Łasica, wynik baardzo dobry, chyba 90km/h jechaleś:-)
z ojcem jechalem wiec bylo bez szaleństw (on na intruderze 1500LC )
predkosc przelotowa okolo 100km/h, czasem wiecej czasem mniej. ogolnie to jezdzilismy po górach wiec nie bylo nawet gdzie zapindalac szybciej
pozniej wlalem jakiegos shella v-power racing 100 oktanow, przejechalem prawie 200km i jeszcze rezerwa sie nie zapalila ale pewnie zaraz sie zapali
predkosc przelotowa okolo 100km/h, czasem wiecej czasem mniej. ogolnie to jezdzilismy po górach wiec nie bylo nawet gdzie zapindalac szybciej
pozniej wlalem jakiegos shella v-power racing 100 oktanow, przejechalem prawie 200km i jeszcze rezerwa sie nie zapalila ale pewnie zaraz sie zapali
::BIKEPICS:: | XT660X -> BMW F800GS
Potwierdzam wynik Łasicy, wczoraj zanotowałem średni wynik na poziomie 4 ltr /100kmŁasica pisze:dzisiejsze spalanie: 4,05 l/100km (na trasie - 150km)
( przeliczone dokładnie z zatankowanego paliwa i przebiegu ).
Warunki drogowe:
- 85% trasa prędkości na poziomie 90-120km/h
- 10% tereny górskie
- 5% przejazdy przez miejsowości
ps. myślę/kalkuluję/przypuszczam ,że jadąc tylko po autostradzie solo bez kufra i dodatkowego obciążenia przy sprzyjających warunkach pogodowych z prędkością na poziomie 90km/h można zejść XT-kiem do poziomu około 3.5ltr/100km...
mi rezerwa zapala się po 260-280km, spalanie na trasie 3,7-4,2l\100km z trzema kuframi i dwoma osobami na pokładzie. Prędkość wiochami 80-100km\h, na szybszej drodze 115-120km\h. Pali jak skuter.
Aby osiągnąć rzeczy których dotąd nie osiągnąłeś, musisz zacząć robic rzeczy, których dotąd nie robiłeś
To i ja się podłącze
Pierwsze tankowanie po trasie rozkopaną gierkówką, prędkość pomiędzy 120-150 km/h
Spalanie 5,2 z Power Commander - ale nie wiem jeszcze jakie mapy są wgrane.
Rzeczywiście przy prędkości 90-110 km/h pewnie można spokojnie zrobić wynik 4 litrów!
Pozdrawiam,
titto
Pierwsze tankowanie po trasie rozkopaną gierkówką, prędkość pomiędzy 120-150 km/h
Spalanie 5,2 z Power Commander - ale nie wiem jeszcze jakie mapy są wgrane.
Rzeczywiście przy prędkości 90-110 km/h pewnie można spokojnie zrobić wynik 4 litrów!
Pozdrawiam,
titto
Ja przejeżdżam od tankowania do zapalenia rezerwy 210 - 220 km. Pierwsze bodajże 2 tankowania tylko ok 180 - 190 km. Już się przestraszyłem, że sporo żłopie ale teraz już w normie.
Moja spala stosunkowo dużo bo na 15l paliwa robię 200km czyli 7,5l. Jazda trasa 50% lekki teren 50%. Jeżdżę raczej dynamicznie.