Super Tenere - niezły jest kierowca :-)
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 07 paź 2011, 11:00
- Lokalizacja: Sierpc
real men don't eat honey, they chew bees
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 07 paź 2011, 11:00
- Lokalizacja: Sierpc
i chyba nie narzeka, że Teresa za ciężka do miasta
real men don't eat honey, they chew bees
Dobry filmik, a ja narzekałem na xt'ka... ale w ten week mi przeszło;D
Trzymaj gaz!!!
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 07 paź 2011, 11:00
- Lokalizacja: Sierpc
Może to zatem mistyfikacja - zrobili YZ250F na Super Tenere i nakręcili film a teraz wszyscy właściciele Super Teresek będą chcieli tak samo Będzie dużo XT1200 po dzwonach na sprzedażadmirau pisze:Ten gość musi mieć ze dwa metry wzrostu, bo ta supertenera wygląda przy nim jak jakieś 250,
zresztą tak też na niej jeździ
real men don't eat honey, they chew bees
Teresa jest mega hiper super wyważonym motocyklem, więc dobrze się go zawija na zakrętach
Wczoraj przymierzałem się do SuperTeresy i jest sporo mniejsza niż myślałem. Na Teresie tak piętami dotykam w sam raz, a na SuperTeresie spokojnie jeszcze mogę przykucnąć.
Zdawało mi się, że to będzie jeszcze większa maszyna.
Zdawało mi się, że to będzie jeszcze większa maszyna.
dokładnie SuperTeresa jest dosyć niska. A co do zlotu to nie bój się Wojtek :D już ja się postaram, żeby dotarła
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]
Super Raczek- trzymam za słoworaczek_ pisze:A co do zlotu to nie bój się Wojtek :D już ja się postaram, żeby dotarła
Ozga jak możesz to opisz wady/ zalety Super Tenery, spalanie, przyspieszenie, serwis i jego koszty. Trzeba tym jeździć by faktycznie ocenić i to opisać
Suche dane serwisowe, to raczej można włożyć między bajki a tu byłyby realne dane i ocena.
Co mogę napisać o Teresie ?
Ja mam 195 wzrostu i pozycja na niej jest dla mnie wygodna, ta stojąca czy ta siedząca.
Pasażer z tyłu nie ma co narzekać również.
Co do mocy... no kopa to ona ma. 2 tryby - mianowicie Sportowy i Turystyczny.
Ten sportowy charakteryzuje się "kopniakiem" dopiero od wyższych obrotów ale też można ją kręcić dalej.
Opcja Turystyczna spisuje się świetnie w lesie, mieście etc. Ogólnie bardzo fajna.
Zbiera motor z każdych obrotów. Nawet z 3 kuframi i pasażerem nie brak jej mocy.
Jedyna denerwującą mnie opcją są kontrole trakcji, które na całe szczęście można wyłączyć by wyrwać terese na gumę
Ale z 2 strony jest to motor głównie nastawiony na turystykę, więc pod tym kątem spisuje się super tak samo jak reszta kontroli.
Co dalej?
Opony seryjne w tenerze są, szczerze do dupy ! Nie pamiętam konkretnie modelu. Podam jak wrócę do domu.
Mamy kilka funkcji zawieszenia - od najtwardszego po najbardziej miękkie. (Fajna opcja i łatwa w obsłudze)
Hmmm... a co przeglądów:
- pierwszy przegląd po pierwszym tysiącu kosztował około 600 zł.
- 2 przegląd po 5500 albo 6000 tysięcy (już nie pamiętam) kosztował około 700- 800 zł.
Obecnie tenerka ma już prawie 7 tysięcy przebiegu - była kilkukrotnie na lodowcu, holandii, brnie, assen...
Ogólnie oceniam ją na mega mega mega super turystyczny motocykl oraz tak jak już wspominałem, jest SUPER wyważony !
Pozdrawiam Ozga.
Ja mam 195 wzrostu i pozycja na niej jest dla mnie wygodna, ta stojąca czy ta siedząca.
Pasażer z tyłu nie ma co narzekać również.
Co do mocy... no kopa to ona ma. 2 tryby - mianowicie Sportowy i Turystyczny.
Ten sportowy charakteryzuje się "kopniakiem" dopiero od wyższych obrotów ale też można ją kręcić dalej.
Opcja Turystyczna spisuje się świetnie w lesie, mieście etc. Ogólnie bardzo fajna.
Zbiera motor z każdych obrotów. Nawet z 3 kuframi i pasażerem nie brak jej mocy.
Jedyna denerwującą mnie opcją są kontrole trakcji, które na całe szczęście można wyłączyć by wyrwać terese na gumę
Ale z 2 strony jest to motor głównie nastawiony na turystykę, więc pod tym kątem spisuje się super tak samo jak reszta kontroli.
Co dalej?
Opony seryjne w tenerze są, szczerze do dupy ! Nie pamiętam konkretnie modelu. Podam jak wrócę do domu.
Mamy kilka funkcji zawieszenia - od najtwardszego po najbardziej miękkie. (Fajna opcja i łatwa w obsłudze)
Hmmm... a co przeglądów:
- pierwszy przegląd po pierwszym tysiącu kosztował około 600 zł.
- 2 przegląd po 5500 albo 6000 tysięcy (już nie pamiętam) kosztował około 700- 800 zł.
Obecnie tenerka ma już prawie 7 tysięcy przebiegu - była kilkukrotnie na lodowcu, holandii, brnie, assen...
Ogólnie oceniam ją na mega mega mega super turystyczny motocykl oraz tak jak już wspominałem, jest SUPER wyważony !
Pozdrawiam Ozga.