: 14 lut 2015, 12:33
hehehe, ja już pięciu trampkarzy przekabaciłem na XT600/660
Polish XT660 and Tenere 700 (XTZ690) riders.
https://xt660.pl/
Ty to osobna kwestia ...na Ciebie Honda dała już zlecenieArturros pisze:hehehe, ja już pięciu trampkarzy przekabaciłem na XT600/660
Artur ma Yamahę, nie dogonią goDzik pisze:Ty to osobna kwestia ...na Ciebie Honda dała już zlecenieArturros pisze:hehehe, ja już pięciu trampkarzy przekabaciłem na XT600/660
Hm tak średnio widzę to co wymieniłeś jako wady. Fakt jeszcze nie próbowałem regulować tylnego amora bo dopiero niedawno wpadł mi w ręce klucz. Ale raczej jak go raz podniosę to nie będę przestawiał przed każdą zmianą nawierzchni czy terenu.gajowy pisze:Moim zdaniem XTR to motocykl dla niskich ludzi:
jak bym miał wytykać wady to:
-brak możliwości regulacji tylnego amora za pomocą klucza z zestawu narzędzi, porostu zakres ruchów które można kluczem wykonać nie zapewnia przeskoku regulacji o 1stopień, trzeba się mocno nasiłować żeby amor przestawić. Reasumując jeździ się na jednym ustawieniu bo nie chce mi się siłować przed każdą zmianą rodzaju trasy,
-Druga wada, jak ktoś jest wysoki 185-190zm, to musi jeździć na jednym z najtwardszych ustawień, inaczej jest za nisko.
-Seryjnie jest niska kierownica, pozycja na stojąco jak na psie, kiera musi być minimum 5 cm wyżej żeby jeździć na stojaka.
- druga kwestia podnóżki i przednia zawiecha bez osłon to coś co mówi "jeździj mną po asfalcie" nie jeździj w ciężki teren, z drugiej strony w takim układzie można było wygospodarować w zbiorku minimum 3 litry więcej. to nie problem miejsce jest
- brak obrotomierza to jakaś pomyłka, koszt produkcji takiego wyświetlacza o obrotomierzem byłby wyższy o 20 $, można było zaoszczędzić montując np gorsze opony fabrycznie. Mogli dać w zamian wyświetlacz biegów, mają go nawet chińskie motorowery.
Mam nadzieje, że same zbereźne rzeczy :Pnakiel pisze:ależ fajnie że trafiłem na ten wątek i znalazłem Ernesta. obym równie szybko znalazł swojego xtka
Witaj Ernest sporo o Tobie słyszałem