T7 bardzo fajny motorek niestety zrobiony trochę budżetowo, nie wytrzyma nawet połowę tego co xt660z.
KTM 790 Adventure R też fajne moto ale niepotrzebnie nadziane elektroniką, poza tym brzydal straszny...
Różnica cen między nimi zmalała znacznie, bo już tylko około 6k zł.
Yamaha Tenere 700
Ale że co? Wydech i tak trzeba przeniesc do gory (Huzar ma cos takiego), płyte mozna wymienic. reszta to pierdoły naprawiane młotkiem:-). Czekam na powaznjeisze choroby dziecięce, ale chyba jednak sie nie doczekam:-)delirium pisze: ↑14 lip 2020, 4:02ale już poczekaliśmy i widzimy
https://www.youtube.com/watch?v=TDYlOr8DvCg
pozdrawiam trolik
Mogły by być lepsze czyli mocniejsze, tzn. wymagać mniejszej siły nacisku na klamkę do uzyskania tej samej siły hamowania. Dozowalność to osobna kwestia i w T7 jest ok ale hamulce mogły by być mocniejsze. Po prostu.Pavulon pisze: ↑12 lip 2020, 1:23 Hamulce lepsze, rozwiń to proszę. Przejechałem nią lekko ponad 3,5 kkm i ciężko mi sobie wyobrazić lepiej dozowalne heble. A zawieszenie jest regulowane, chyba nie jeździłeś jednak T7. Jest regulacja dobicia i odbicia przodu i tyły a z tylu jeszcze wstępne napięcie sprężyny. Może CI chodziło o elektroniczną regulację to to nie ten typ motocykla
.
BTW, ja jestem mega zadowolony. W Polskich egzemplarzach jak na razie nie słyszałem o korozji szprych czy okolic mocowania baku.
Nie wiem dlaczego twierdzisz, że nie jeździłem T7. Równie dobrze mógł bym stwierdzić, że Ty wcale nie masz T7 bo twierdzisz, że ma dobre hamulce. Swoją drogą polcam się przejechać jakimś europejskim sprzętem z czterema tłokami na tarczę i w stalowym oplocie. Zobaczysz o co mi chodzi.

Z tym zawieszeniem masz rację, nie wiem co mnie przymroczyło. Przyznaje, że regulacja jest. Żadnego dodatkowo regulowanego elektronicznie bym nie chciał w sprzęcie tego typu.
Jedyna dodatkowa elektronika jaką bym tam widział to mapy zapłonu i może quick-shifter jako opcja. Choć w tej cenie mógłby być w serii

Swoją drogą polcam się przejechać jakimś europejskim sprzętem z czterema tłokami na tarczę i w stalowym oplocie. Zobaczysz o co mi chodzi.
4 tłoczki na tarczę w dualowym motocyklu?
. Wiesz, są ludzie którzy odchudzają tego typu motocykle i zdejmują jedną z tarcz i zacisk aby zejść z masy. Dalej będę obstawał przy twierdzeniu, ze w T7 heble są w sam raz
. Powiem Ci, tak. Nie chciałbym mieć w niej mocniejszych hebli , ponieważ bym sobie jedynki wybił hamując przodem na szutrach. 

4 tłoczki na tarczę w dualowym motocyklu?



T7 Prawie jak triaówka - POL TARRÉS
https://www.youtube.com/watch?v=eDxBGc9TD4c
https://www.youtube.com/watch?v=eDxBGc9TD4c
-Żuq-
Jakiś czas temu popełniłem tu swoją recenzję T7 jako potencjalnego następcy mojego Vstrom1000. Odradzaliście, ale... dwa tygodnie temu odebrałem swoją sztukę, a DL1000 jeździ już gdzieś w Toruniu:)
Dopiero się poznajemy, ale mega frajdę mam z tego motocykla...


Więcej napiszę jak trochę pojeździmy razem, na razie etap spokojnego docierania do przeglądu 1000km
Dopiero się poznajemy, ale mega frajdę mam z tego motocykla...


Więcej napiszę jak trochę pojeździmy razem, na razie etap spokojnego docierania do przeglądu 1000km
wherever I may roam...
Hej,
Widziałem termin. Na jesienny nie dam rady, jest plan na meeting w tym terminie grupy FB Tenere 700:)
Poza tym trochę nie mam śmiałości, nigdy nie miałem XT660 czy XT600...

My się kalina na szczęście widzimy na Vstromowym, już niedługo:)
Pzdr
MaG
wherever I may roam...