Strona 4 z 14

: 24 lut 2019, 13:55
autor: delirium
dobre zbliżenia wersji produkcyjnej...troche rozczarowuje

https://www.youtube.com/watch?v=BBdsXs3Fz1I&t=2s

: 24 lut 2019, 21:59
autor: trolik
Gmole do wyrzucenia moim zdaniem. Rozwiązaniem będą chyba gmole na sam silnik, do tego bak podobny do starszej Tenerki odporny na uderzenia.
pozdrawiam trolik

: 28 lut 2019, 23:29
autor: ZORG
Mamy cenę. W promocji 41tys. zł. Potem. 43tys. zł. Sam motocykl dostępny od września. Ktoś się decyduje?

: 01 mar 2019, 11:55
autor: mario79
Info z dzisiaj z targów w Wawie. Cena 40900. Od kwietnia w sprzedaży.

: 01 mar 2019, 12:53
autor: Jarosy
delirium pisze:dobre zbliżenia wersji produkcyjnej...troche rozczarowuje

https://www.youtube.com/watch?v=BBdsXs3Fz1I&t=2s
Ten sam gościu w kolejnym filmie „jedzie” po XT700 że za droga,lepiej wydać te pieniądze na jazdę,jednocześnie pokazując swoją zmodyfikowaną XT660Z.
Myśle że rynek sam najlepiej to zweryfikuje.Nie rozumiem tylko rozpoczęcia sprzedaży we wrzesniu..

: 01 mar 2019, 12:54
autor: Jarosy
...dopiero doczytałem ze sprzedaż od kwietnia😜

: 01 mar 2019, 13:32
autor: Jarosy
Większość informacji+zapisy na przedsprzedaż są juz na stronie Yamaha Polska.Nie wiem tylko dlaczego nigdzie nie podają masy motocykla😠

: 01 mar 2019, 20:47
autor: Dobry Chłopak
Byłem na targach i dotykałem :) całkiem przyjemna wydaje się mniejsza od 660.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 01 mar 2019, 21:03
autor: ZORG
mario79 pisze:Info z dzisiaj z targów w Wawie. Cena 40900. Od kwietnia w sprzedaży.
W sprzedaży wirtualnej tak ale rzeczywiście motocykle będą wydawane we wrześniu. Przynajmniej takie sa dotychczasowe informacje.

edit: Bynajmniej ≠ Przynajmniej

: 01 mar 2019, 21:36
autor: wittek
A na Targach mają jeden egzemplarz czy więcej? Jadę jutro i chciałbym na spokojnie pooglądać, na zdjęciach jakichś tłumów nie widać.

: 02 mar 2019, 1:30
autor: delirium
czy około 11 tysięcy drożej niż MT07 i dostajesz extra tylko dętki...

: 02 mar 2019, 8:18
autor: Dobry Chłopak
wittek, Jest tylko jeden i stoi trochę z tylu.

: 02 mar 2019, 14:44
autor: wittek
Byłem, widziałem, siedziałem. Szkoda, że nie jeździłem bo może by mnie bardziej przekonała do siebie...
Napiszę tak..z bliska wygląda jak stara Tenera z wpakowanym w zawieszenie nowym silnikiem i nową lampą. Jakoś pierwsze filmiki z wersją przedprodukcyjną robiły na mnie wrażenie, a tu na żywo, trochę klops. Takie moje pierwsze wrażenie. Masy na sucho wstydzili się podać, więc to pewni też coś znaczy...Ciekawe jak będzie jeździła, na pewno zapiszę się na jazdy testowe bo nie wykluczam że z BMW przesiądę się znowu na Yamahę kiedyś. W każdym razie oglądałem i Tenerę i KTM 790 i BMW GS850 i to ten ostatni robi najlepsze wrażenie, no może poza masą - tu wygrywa KTM bez dwóch zdań. Ale po takich suchych przymiarkach do motocykla najbardziej pasował mi i podobał się GS.
Jeszcze może gdyby ta Yamaha zaskoczyła ceną na poziomie 36-37 tyś, albo wyposażeniem dodatkowym jak ESP i mapy zapłonu, tryby jazdy to może...

: 02 mar 2019, 16:26
autor: delirium
no właśnie to wyposażenie strasznie mizerme w T7 ABS i tyle, porówniując do konkurencji, a tak długo nad nia siedzieli...

: 03 mar 2019, 8:11
autor: pawulon182
Ten motocykl w założeniu ma być takim wozidłem przez cąły świat i subkontynent a Wy szukacie słodkich pierdów ESP, ESA, sresa, mapy zapłonów etc. Skoro to ma być bezpośrednia kontynuacja 660 a w dalszych genach i 600 i 500 to z załozenia nie będzie miała wodotrysków. Za to sie nie ma co popsuć bo tego tam nie ma, szach mat ;) A na serio to i ja spodziewałem się czegoś więcej za tę cenę i nie mam tu na myśli wsteczenego biegu. Liczyłem na niska masę i mocne hamulce (ori z tereski wiele razy doprowadziły do pojawienia się brązowego pasa startowego w gaciach aż po szyję, jak załadowany przelatywałem skrzyżowanie z dżwiękiem dartych gaci...), sztywna konstrukcję i zawieszenie z większa ilością regulacji by sobie dopasować do trasy (spoko, wystarcza ręczne pokrętełka) oraz obciążenia. W dalsze jeżdżę z plecaczkiem i górą majdanu jak wielbłąd więc coś tam zawsze trzeba usztywnić, zwiększyć tłumienie etc. Ciekawe jak będa wyglądały dodatki typu większe gmole czy chociażby większe kufry?? Ori z tenerki to na waciki dla plecaczka a i to tylko jak noga upchnąć. Oświetlenie też warto sprawdzić bo noca może będzie trzeba doświetlać murzynem biegnącym z przodu ze świeczką...
Reasumując - tyle czekania, trzepanie do filmów reklamowych a efekt końcowy trochę jak niedofinansowane dziecko Quasimodo i Daewoo Matiza. Czekamy na pierwsze doniesienia z jazdy :)