XXXI Zlot XT660.PL! Kaszuby 19-21.04.2024 / Zapisy -> viewtopic.php?f=22&t=18583

Ile spala średnio XT660X?

pytania, ciekawe materiały o rodzinie XT - zdjęcia, filmy, artykuły itp.
Awatar użytkownika
KrisDOA
Posty: 60
Rejestracja: 03 wrz 2019, 17:07
Lokalizacja: Oława

Panocek pisze:Któryś zacisk się nie zapiekł i nie blokuje tarczy?
To bym zczaił od razu bo w TT600 przerabiałem, ale nie zapieczony tylko wystarczyło płyn wymienić i odpowietrzyć bo po paru kilometrach ciężko było moto przepchać :)
Panocek
Posty: 125
Rejestracja: 09 kwie 2018, 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Świeczka wygląda ok jak na moje ślepe oko :-D więc przyczyna to może nadmierne pyrkanie na jałowym?
Awatar użytkownika
KrisDOA
Posty: 60
Rejestracja: 03 wrz 2019, 17:07
Lokalizacja: Oława

Z przyzwyczajenia zawsze gasiłem moto kluczykiem, nie ruszając switcha zapłonu i za każdym razem jak przekręcałem kluczyk w na zapłon słyszałem pompę paliwa bo czerwony switch był włączony. Jak gaszę silnik czerwonym wyłącznikiem to po przekręceniu kluczyka pompki nie słychać, nawet po włączeniu czerwonego włącznika na zapłon, niezależnie od jak długo moto nie odpalane odpala tak samo "na dotyk". To alarm ma swój udział w tym?
Awatar użytkownika
KrisDOA
Posty: 60
Rejestracja: 03 wrz 2019, 17:07
Lokalizacja: Oława

Panocek pisze:Świeczka wygląda ok jak na moje ślepe oko więc przyczyna to może nadmierne pyrkanie na jałowym?
Już wiele świec widziałem i ta mnie niczym nie zaskoczyła. Nie pamiętam ile silnik pyrkał na postoju ale czekałem aż wentylator chłodnicy się włączy i włączył się w końcu.
Panocek
Posty: 125
Rejestracja: 09 kwie 2018, 13:51
Lokalizacja: Warszawa

KrisDOA pisze:Z przyzwyczajenia zawsze gasiłem moto kluczykiem, nie ruszając switcha zapłonu i za każdym razem jak przekręcałem kluczyk w na zapłon słyszałem pompę paliwa bo czerwony switch był włączony. Jak gaszę silnik czerwonym wyłącznikiem to po przekręceniu kluczyka pompki nie słychać, nawet po włączeniu czerwonego włącznika na zapłon, niezależnie od jak długo moto nie odpalane odpala tak samo "na dotyk". To alarm ma swój udział w tym?
Pompka by wykonała swój (słyszalny) test działania przez, ile to jest, dwie sekundy? musi mieć załączony "czerwony wyłącznik". Jak przekręcisz kluczyk i od razu załączysz czerwony to powinna się włączyć na tyle ile czasu zostało do końca testu.
Awatar użytkownika
KrisDOA
Posty: 60
Rejestracja: 03 wrz 2019, 17:07
Lokalizacja: Oława

Panocek, wiem co masz na myśli ale jest tak:
1. Gaszę silnik kluczykiem, czerwony przełącznik zostaje na ON, wtedy za każdym razem gdy przekrecę kluczyk słychać pompę paliwami.
2. Gaszę silnik czerwonym wyłącznikiem, wyłączam zapłon kluczykiem i go wyjmuje. Po włożeniu kluczyka i przekreceniu go na zapłon przełączam czerwony wyłącznik na ON i nic nie słychać.
Zawsze czekam aż wyświetlacz już przejdzie w tryb roboczy przed kolejną czynnością. Po zosstawieniu czerwonego włącznika w pozycji ON po przekreceniu stacyjki od razu słychać pompę paliwa jeszcze zanim wyświetlacz przejdzie w tryb roboczy.
Alarm wyłączony przy każdej z prób.
Awatar użytkownika
bonzo
Posty: 3175
Rejestracja: 23 lut 2009, 0:34
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Tak tylko zapytam, licznik masz w kph czy mph?
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Awatar użytkownika
KrisDOA
Posty: 60
Rejestracja: 03 wrz 2019, 17:07
Lokalizacja: Oława

W kilometrach. 170 mil na godzinę bym nie poleciał tym sprzętem😁
Panocek
Posty: 125
Rejestracja: 09 kwie 2018, 13:51
Lokalizacja: Warszawa

KrisDOA pisze:Panocek, wiem co masz na myśli ale jest tak:
1. Gaszę silnik kluczykiem, czerwony przełącznik zostaje na ON, wtedy za każdym razem gdy przekrecę kluczyk słychać pompę paliwami.
2. Gaszę silnik czerwonym wyłącznikiem, wyłączam zapłon kluczykiem i go wyjmuje. Po włożeniu kluczyka i przekreceniu go na zapłon przełączam czerwony wyłącznik na ON i nic nie słychać.
Zawsze czekam aż wyświetlacz już przejdzie w tryb roboczy przed kolejną czynnością. Po zosstawieniu czerwonego włącznika w pozycji ON po przekreceniu stacyjki od razu słychać pompę paliwa jeszcze zanim wyświetlacz przejdzie w tryb roboczy.
Alarm wyłączony przy każdej z prób.
Pompa od razu robi swój test, tak jak wyświetlacz. Jak włączysz czerwony w tym czasie to pompka się załączy i pobuczy do końca trwania testu :-)
Awatar użytkownika
KrisDOA
Posty: 60
Rejestracja: 03 wrz 2019, 17:07
Lokalizacja: Oława

Ja chyba na kacu musiałem licznik wyzerowac bo wyszło 4 litry na 100 równo. 50% miasto 50% trasa. Jazda dynamiczna.
Awatar użytkownika
Goral
Posty: 489
Rejestracja: 14 sie 2014, 16:10
Lokalizacja: Bielsko/Żywiec

No i gitara :-D
Awatar użytkownika
KrisDOA
Posty: 60
Rejestracja: 03 wrz 2019, 17:07
Lokalizacja: Oława

Ale zauważyłem że wracając do ustawień CO na - 4 moto o połowę mniej strzela w wydech a to akurat lubię jak łupie. Najlepiej na parkingach piętrowych.
Awatar użytkownika
Goral
Posty: 489
Rejestracja: 14 sie 2014, 16:10
Lokalizacja: Bielsko/Żywiec

CO ustaw na takie jakie jest zalecane
Awatar użytkownika
KrisDOA
Posty: 60
Rejestracja: 03 wrz 2019, 17:07
Lokalizacja: Oława

Goral pisze:CO ustaw na takie jakie jest zalecane
A jakie jest zalecane? Kupiłem to było -4 ustawione.
Awatar użytkownika
Goral
Posty: 489
Rejestracja: 14 sie 2014, 16:10
Lokalizacja: Bielsko/Żywiec

GDzieś to jest na forum, jak się dokopię to wrzucę
ODPOWIEDZ