Witam,
czy ktoś z Was ma doświadczenie z krótkim rolgazem w XT`eku ? za wszelkie podpowiedzi bede wdzieczny. pOzdrawiam
Krótki rolgaz w XTX
pewnie masz założoną blokadę na przepustnicy ( kawałek blaszki ) wystarczy zdemontować . poszukaj w postach a znajdziesz.
no to się nie zrozumieliśmy ![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
chcesz mieć pełen zakres mocy przy mniejszym skoku manetki !!
tu nie wystarczy blaszka !
trzeba by zmniejszyć promień dźwigienki przepustnicy lub zwiększyć średnicę rolgazu .
nie warto.
Z resztą co ja tu piszę -nie kombinuj tylko lataj![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
chcesz mieć pełen zakres mocy przy mniejszym skoku manetki !!
tu nie wystarczy blaszka !
trzeba by zmniejszyć promień dźwigienki przepustnicy lub zwiększyć średnicę rolgazu .
nie warto.
Z resztą co ja tu piszę -nie kombinuj tylko lataj
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Cześć koledzy,
przeglądam tematy na forum i zaciekawiało mnie to co piszecie.
Powiedzcie mi, czy Xt-teki mają założoną od nowości jakąś blokadę mocy ?
Czy to możliwe przy wtrysku paliwa ?
A jeżeli jest jakaś blokada, to znaczy że po jej zdjęciu uzyskamy większą moc ?
przeglądam tematy na forum i zaciekawiało mnie to co piszecie.
Powiedzcie mi, czy Xt-teki mają założoną od nowości jakąś blokadę mocy ?
Czy to możliwe przy wtrysku paliwa ?
A jeżeli jest jakaś blokada, to znaczy że po jej zdjęciu uzyskamy większą moc ?
Niektóre XT-ki mają taką blaszkę na przepustnicy, która nie pozwala na całkowite jej otworzenie- ogranicza obrót.
Był już gdzieś ten temat poruszany i nawet fotka jak to wygląda![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
PS no dobra znalazłem- tu
http://xt660.pl/viewtopic.php?p=17848#17848
Był już gdzieś ten temat poruszany i nawet fotka jak to wygląda
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
PS no dobra znalazłem- tu
http://xt660.pl/viewtopic.php?p=17848#17848