co sądzicie o crf 450 r full cross

jesteś ciekaw co na ten temat uważają pozostali użytkownicy? Pisz tutaj
Awatar użytkownika
czlowiekwidmo
Posty: 71
Rejestracja: 14 lis 2011, 23:06
Lokalizacja: tomaszów maz
Kontakt:

mam zamiar coś nabyć do polatania w ostrzejszym terenie zainteresowała mnie honda crf 450 crf r 2006 r
Awatar użytkownika
pancio
Posty: 2383
Rejestracja: 05 lut 2009, 10:13
Lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Crf 450 crf r nie kojarze, ale z hondy kojarze crf 450r wydaje mi sie, ze to nie sprzet dla Ciebie. Wiesz tam trzeba posiadac jakies umiejetnosci jezdzieckie no i serwisowe, lub kase. Umiejetnosci pewnie masz, bo sie interesujesz koniem o mocy ponad 50PS i waga lekko ponad 100kg. Z serwisem pewnie gorzej u Ciebie wiec kasa za serwis zaplacisz ;-) Bierz dobry sprzet tylko czesto go dogladaj!!
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie :)
tomi-ei
Posty: 498
Rejestracja: 15 lut 2010, 21:02
Lokalizacja: ok W-wy

Jak nie mialeś doświadczenia z takim sprzętem ( a wnioskuję, że nie mialeś ) to raczej odpuść i rozejrzyj się za 250 4T full-cross ( yzf250 / crf250 ) lub 250/450 4T hard-enduro ( polecam EXC250/450 lub wr250/450)

450 fullcross to oczywiście super sprzęt, ale raczej nie do przyjemnej jazdy weekendowej jak to napisałeś w cięższym terenie. No chyba, że do jazdy na prostej bo na technicznych odcinkach, podjazdach, zjazdach itp jest raczej bardzo nieprzewidywalny i przyjemności z tego nie będzie. Co mogę więcej napisać, niezaprzeczalnie duża moc np na 5 idzie na koło tak przy ok 80 km/h :mrgreen: , przyspieszenia również super tak po około 2-3 godzinach jazdy ręce masz o około 5 cm dłuższe :-> ( jak wytrzymasz te 2-3 godziny jazdy ostro non-stop :-P ).

Co do kosztów i serwisu.
1. W full-crossie serwis tzn olej, filtry co ok 7-10mth , remont po ok 50-60mth, korba co drugi tłok ( wymiany wg mth i oczywiście w zależności jak pałujesz, ogólnie wartość względna, a liczy się żeby silnik nie wybuchł bo wtedy zonk ;-) ) - kosztu aktualnie nie znam,
ale prawdopodobnie porównywalny jak poniżej w hard-enduro bo silniki są podobne.
2. W hard-enduro serwis olej, filtry co ok 15-25mth, remont w 250 co ok 150mth, w 450 co ok 200mth przy amatorskiej jeżdzie weekendowej, na torze nawet o połowę mniej.
Koszt remotu w zalezności gdzie zrobisz, na oryginale czy w zamiennikach i co trzeba będzie wymienić to oscyluje w okolicach 5000pln ( zaznaczam oscyluje i może być niższy :-) bądz wyższy :-( ).

I to chyba tyle co chciałem i mogłem napisać w tej sprawie.
Ostatnio zmieniony 10 lip 2012, 22:00 przez tomi-ei, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
arrasq
Posty: 770
Rejestracja: 06 lut 2009, 15:04
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

pancio, forumowy demotywator ;) ale prawde powie...

Kiedyś ktoś na forum napisał, że cross to tylko od brata, nowy albo totalnie do remontu...
Kozi
Posty: 29
Rejestracja: 21 maja 2012, 14:31
Lokalizacja: Kaczyce
Kontakt:

siema . miałem crossa przez 5 lat RMZ 250 zabawa jest super tylko trzeba mieć kondyche żeby latać po torze więc bez treningów na torze bądz biegania siłowni itp jesteś w czarnej ... Chyba że chcesz go do zabawy tzn niedzielny wypad w las to wtedy cross bardzo dobrze się sprawuje gdyż jest lekki . Koszty to już Ci tomi-ei wypisał chociaż zapomniał o częstych wymianach opon ... Pozdrawiam
tomi-ei
Posty: 498
Rejestracja: 15 lut 2010, 21:02
Lokalizacja: ok W-wy

Kozi pisze: Koszty to już Ci tomi-ei wypisał chociaż zapomniał o częstych wymianach opon ... Pozdrawiam
i jeszcze zapomnieliśmy o łańcuchu + zębatkach :-P

to tak dla pełnego obrazu dobrego serwisu ;-)

no to postraszyliśmy kolegę kosztami...
ODPOWIEDZ