no może słabo kręciłem manetą ale już niedługo będę kręcił mocniej
WIOSNO NAKUR.... !!!!!
edit: nie przeklinamy
dokonywanie wyborów pomocy
- czlowiekwidmo
- Posty: 71
- Rejestracja: 14 lis 2011, 23:06
- Lokalizacja: tomaszów maz
- Kontakt:
Ostatnio zmieniony 25 lut 2013, 21:40 przez czlowiekwidmo, łącznie zmieniany 1 raz.
czlowiekwidmo,
Daj kilka fotencji .
Daj kilka fotencji .
XTR/BMW w 3 odmianach / Mt09 Tracer / Ktm 1090 co następne nie wiem może T7
Mój EXC tak samo 11 rok i dokładnie 75 mth przejechane ( ile dokładnie km to sprawdzę w wolnej chwili ).czlowiekwidmo pisze:w końcu kupiłem 450 exc z 11 roku i jestem bardzo zadowolony moto wymiata po zaprawie przez rok z xt r bez problemu go ogarniam moc podobna nawet taka sama jak na pierwsze wrażenia tylko sprzęt lżejszy i długie przeloty po prostych leśnych duktach po 160km nie wchodzą w grę 120 oczywiście , przy wysokiej prędkości trochę niestabilny unosi go może to kwestia przyzwyczajenia jeździłem dopiero dwa razy . ale udało sie kupic moto jak nowe 75 h nabite i 2300 km to nie wiele . polecam ten rodzaj motocykla 530 tez na pewno była by świetna i bz gadania mi tu że za mocna . Mocy jest tyle ile trzeba do dobrej zabawy na pewno nie jest jej za dużo. Do zobaczenia na szlaku!!!!
[ Dodano: 2013-02-17, 12:50 ]
a zapomniałem xt r 660 2005r sprzedany !! hhehhehehhehe
Wrzuć jakieś foty.
.
- czlowiekwidmo
- Posty: 71
- Rejestracja: 14 lis 2011, 23:06
- Lokalizacja: tomaszów maz
- Kontakt:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/12f ... bb62b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/10b ... c8ddd.html
[ Dodano: 2013-03-09, 19:54 ]
5 mh już nabite 3 wyprawy po kolei jak teraz ostatnio była pogoda śnieg popsuł plany
szykuje sie do zmiany oleju xado juz kupione
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/10b ... c8ddd.html
[ Dodano: 2013-03-09, 19:54 ]
5 mh już nabite 3 wyprawy po kolei jak teraz ostatnio była pogoda śnieg popsuł plany
szykuje sie do zmiany oleju xado juz kupione
czlowiekwidmo
sprawdz zębatki ( ile mają żebów ) bo na 99% masz założone zebatki, które KTM zakłada fabrycznie na czas docierania silnika, nie powinno się na nich jeździć po dotarciu silnika, poza tym nie możesz korzystać z pełnej mocy przy takich przełożeniach,
łańcuch też będzie innej długości, na mój gust czeka Cię wymiana zestawu napędowego.
.
sprawdz zębatki ( ile mają żebów ) bo na 99% masz założone zebatki, które KTM zakłada fabrycznie na czas docierania silnika, nie powinno się na nich jeździć po dotarciu silnika, poza tym nie możesz korzystać z pełnej mocy przy takich przełożeniach,
łańcuch też będzie innej długości, na mój gust czeka Cię wymiana zestawu napędowego.
.
Fajny kacior z nalepkami Jegusia (am unteren Rand der) łańcuch i zębatki są podejrzane!
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie
- czlowiekwidmo
- Posty: 71
- Rejestracja: 14 lis 2011, 23:06
- Lokalizacja: tomaszów maz
- Kontakt:
tak zebatki i lancuch sa fabrycznie nowe kolo dał mi je bo on smigał nim na13i 55 te co ja wziołem od niego nowki zdjete z motoru w salonie 15i 45 sa zalozone teraz motor troche lagodniej reaguje n gaz . Niewiem z jakiej racji nie mozna jezdzic na tych zebatkach po dotarciu silnika wytłumacz mi to . wkoncu jest to otocykl enduro nie full cross, i producent sam je załozył w fabryce
Człowiekuwidmo- polskie znaki- to ostatnie upomnienie
Człowiekuwidmo- polskie znaki- to ostatnie upomnienie
Ostatnio zmieniony 10 mar 2013, 15:35 przez czlowiekwidmo, łącznie zmieniany 1 raz.
czlowiekwidmo
Jeździć można, jak moto jedzie to dlaczego nie, skoro jedzie
Tak jak napisałem wcześniej zębatki 15/45 zakładane są przez KTM w fabryce i używa się ich tylko na czas ułożenia / dotarcia silnika. Właśnie o to chodzi, żeby moto było łagodniejsze i mniej wprawiony jeździeć mógł dobrze dotrzeć silnik.
Przy zakupie nowego moto w komplecie z moto dostajesz drugi zestaw napędowy ( w 2011 do mojego był o przełożeniach 13/52 zębatki stalowe i łańcuch 520 DID-a na oringach, takie mam założone, dokładnie te co dostałem ). 15/45 leżą w pudle nie używane. Jak nie wierzysz to sprawdz sam: te zębatki co masz założone są z samego aluminium o bardzo płytkich zębach, a łańcuch to najtańsza 520 bez oringów, jak przejedziesz na tym zestawie 15 mth w terenie to będzie dobrze. Dodatkowo poczytaj np na www.forum.motox.com.pl na jakich przełożeniach pomyka się w terenie.
Ale nie o to chodzi ile przejedziesz, ale przy takich przełożeniach to w terenie jest lekka porażka, moto jest szybkie, ale nie ma mocy i nie nadaje się do jazdy w cięższych warunkach o technicznych torach czy stromych podjazdach nie wspomnę. Na przelożeniu 15/45 można powalczyć, ale w supermoto.
Ogólnie trzeba było się spytać sprzedającego dlaczego sam nie jeździł na tym zestawie , to jest zwykła oszczędność sprzedających, założę co mam, a kupujący niech się potem martwi i w ten sposób kilka złotych do przodu.
W podsumowaniu:
Jak zmienisz na nowy zestaw o terenowych przełożeniach ( ten i tak długo nie polata ) to zobaczysz o czym mówię i jaka będzie różnica...
Poniżej masz do porównania zdjęcie moto z docelowym fabrycznym zestawem napędowym jaki daje KTM w komplecie z nowym moto. Zobacz, że na dwóch ostatnich zdjęciach ( katalogowych ) jest założony ten zestaw co masz teraz, a na zdjęciach moto w terenie ten który dostajesz na zamianę po dotarciu moto.
http://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=k ... 2560933224
Ogólnie nie gniewaj się chciałem pomóc i żebyś mógł w pełni korzystać z frajdy jazdy na tym moto.
.
Jeździć można, jak moto jedzie to dlaczego nie, skoro jedzie
Tak jak napisałem wcześniej zębatki 15/45 zakładane są przez KTM w fabryce i używa się ich tylko na czas ułożenia / dotarcia silnika. Właśnie o to chodzi, żeby moto było łagodniejsze i mniej wprawiony jeździeć mógł dobrze dotrzeć silnik.
Przy zakupie nowego moto w komplecie z moto dostajesz drugi zestaw napędowy ( w 2011 do mojego był o przełożeniach 13/52 zębatki stalowe i łańcuch 520 DID-a na oringach, takie mam założone, dokładnie te co dostałem ). 15/45 leżą w pudle nie używane. Jak nie wierzysz to sprawdz sam: te zębatki co masz założone są z samego aluminium o bardzo płytkich zębach, a łańcuch to najtańsza 520 bez oringów, jak przejedziesz na tym zestawie 15 mth w terenie to będzie dobrze. Dodatkowo poczytaj np na www.forum.motox.com.pl na jakich przełożeniach pomyka się w terenie.
Ale nie o to chodzi ile przejedziesz, ale przy takich przełożeniach to w terenie jest lekka porażka, moto jest szybkie, ale nie ma mocy i nie nadaje się do jazdy w cięższych warunkach o technicznych torach czy stromych podjazdach nie wspomnę. Na przelożeniu 15/45 można powalczyć, ale w supermoto.
Ogólnie trzeba było się spytać sprzedającego dlaczego sam nie jeździł na tym zestawie , to jest zwykła oszczędność sprzedających, założę co mam, a kupujący niech się potem martwi i w ten sposób kilka złotych do przodu.
W podsumowaniu:
Jak zmienisz na nowy zestaw o terenowych przełożeniach ( ten i tak długo nie polata ) to zobaczysz o czym mówię i jaka będzie różnica...
Poniżej masz do porównania zdjęcie moto z docelowym fabrycznym zestawem napędowym jaki daje KTM w komplecie z nowym moto. Zobacz, że na dwóch ostatnich zdjęciach ( katalogowych ) jest założony ten zestaw co masz teraz, a na zdjęciach moto w terenie ten który dostajesz na zamianę po dotarciu moto.
http://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=k ... 2560933224
Ogólnie nie gniewaj się chciałem pomóc i żebyś mógł w pełni korzystać z frajdy jazdy na tym moto.
.
- czlowiekwidmo
- Posty: 71
- Rejestracja: 14 lis 2011, 23:06
- Lokalizacja: tomaszów maz
- Kontakt:
dzięki nie gniewam się hehheheh ale powiem wam ze moto na sporych podjazdach sobie nieźle radzi wszedzie wiechałem na 2 albo na 3 , ale polatam na tym napędzie jeszcze z 10 godzin bo 5 już za mną
edit by wojtek: no już lepiej, ale spraw sobie jakąś przeglądarkę ze sprawdzaniem pisowni-tobie same polskie znaki nie pomogą
edit by wojtek: no już lepiej, ale spraw sobie jakąś przeglądarkę ze sprawdzaniem pisowni-tobie same polskie znaki nie pomogą
Ostatnio zmieniony 10 mar 2013, 17:15 przez czlowiekwidmo, łącznie zmieniany 1 raz.
Na 3ce podjazdy? To chyba jakieś delikatne wzniesienia
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Biorąc pod uwagę zbliżający się sezon oraz coraz większą liczbę osób na forum posiadających hard-enduro ponawiam zaproszenie na poligon do Sulejówka.
Ale na chwilę obecną nic nie organizuję bo w tamtym roku temat nie wypalił, więc jak się zbierze więcej osób ( wystarczy jedna ) to z Michałem załatwimy hotel i organizację objazdówki po poligonie.
człowiekwidmo dogadajcie się z grupą łódzką, bonzem i pozostałymi chętnymi.
W programie zapewniam podjazdy gdzie na tym przełożeniu ciężko będzie podjechać nawet 450, ale nie nic nie mówię bo nie znam Twoich umiejętności...
Wojtek, Herflick , Bonzo podejmujecie temat ?
Pogoda niedługo ma się poprawić .
.
Ale na chwilę obecną nic nie organizuję bo w tamtym roku temat nie wypalił, więc jak się zbierze więcej osób ( wystarczy jedna ) to z Michałem załatwimy hotel i organizację objazdówki po poligonie.
człowiekwidmo dogadajcie się z grupą łódzką, bonzem i pozostałymi chętnymi.
W programie zapewniam podjazdy gdzie na tym przełożeniu ciężko będzie podjechać nawet 450, ale nie nic nie mówię bo nie znam Twoich umiejętności...
Wojtek, Herflick , Bonzo podejmujecie temat ?
Pogoda niedługo ma się poprawić .
.