dokonywanie wyborów pomocy

jesteś ciekaw co na ten temat uważają pozostali użytkownicy? Pisz tutaj
Awatar użytkownika
czlowiekwidmo
Posty: 71
Rejestracja: 14 lis 2011, 23:06
Lokalizacja: tomaszów maz
Kontakt:

no może słabo kręciłem manetą ale już niedługo będę kręcił mocniej


WIOSNO NAKUR.... !!!!!

edit: nie przeklinamy
Ostatnio zmieniony 25 lut 2013, 21:40 przez czlowiekwidmo, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
mik1046
Posty: 655
Rejestracja: 11 paź 2011, 0:10
Lokalizacja: Mazańcowice
Kontakt:

czlowiekwidmo,

Daj kilka fotencji .
XTR/BMW w 3 odmianach / Mt09 Tracer / Ktm 1090 co następne nie wiem może T7
tomi-ei
Posty: 498
Rejestracja: 15 lut 2010, 21:02
Lokalizacja: ok W-wy

czlowiekwidmo pisze:w końcu kupiłem 450 exc z 11 roku i jestem bardzo zadowolony moto wymiata po zaprawie przez rok z xt r bez problemu go ogarniam moc podobna nawet taka sama jak na pierwsze wrażenia tylko sprzęt lżejszy i długie przeloty po prostych leśnych duktach po 160km nie wchodzą w grę 120 oczywiście , przy wysokiej prędkości trochę niestabilny unosi go może to kwestia przyzwyczajenia jeździłem dopiero dwa razy . ale udało sie kupic moto jak nowe 75 h nabite i 2300 km to nie wiele . polecam ten rodzaj motocykla 530 tez na pewno była by świetna i bz gadania mi tu że za mocna . Mocy jest tyle ile trzeba do dobrej zabawy na pewno nie jest jej za dużo. Do zobaczenia na szlaku!!!!

[ Dodano: 2013-02-17, 12:50 ]
a zapomniałem xt r 660 2005r sprzedany !! hhehhehehhehe
Mój EXC tak samo 11 rok i dokładnie 75 mth przejechane :-D ( ile dokładnie km to sprawdzę w wolnej chwili ;-) ).

Wrzuć jakieś foty.

.
Awatar użytkownika
czlowiekwidmo
Posty: 71
Rejestracja: 14 lis 2011, 23:06
Lokalizacja: tomaszów maz
Kontakt:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/12f ... bb62b.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/10b ... c8ddd.html

[ Dodano: 2013-03-09, 19:54 ]
5 mh już nabite 3 wyprawy po kolei jak teraz ostatnio była pogoda śnieg popsuł plany

szykuje sie do zmiany oleju xado juz kupione
tomi-ei
Posty: 498
Rejestracja: 15 lut 2010, 21:02
Lokalizacja: ok W-wy

czlowiekwidmo

sprawdz zębatki ( ile mają żebów ) bo na 99% masz założone zebatki, które KTM zakłada fabrycznie na czas docierania silnika, nie powinno się na nich jeździć po dotarciu silnika, poza tym nie możesz korzystać z pełnej mocy przy takich przełożeniach,
łańcuch też będzie innej długości, na mój gust czeka Cię wymiana zestawu napędowego.

.
Awatar użytkownika
pancio
Posty: 2383
Rejestracja: 05 lut 2009, 10:13
Lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Fajny kacior z nalepkami Jegusia (am unteren Rand der) łańcuch i zębatki są podejrzane!
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie :)
Awatar użytkownika
czlowiekwidmo
Posty: 71
Rejestracja: 14 lis 2011, 23:06
Lokalizacja: tomaszów maz
Kontakt:

tak zebatki i lancuch sa fabrycznie nowe kolo dał mi je bo on smigał nim na13i 55 te co ja wziołem od niego nowki zdjete z motoru w salonie 15i 45 sa zalozone teraz motor troche lagodniej reaguje n gaz . Niewiem z jakiej racji nie mozna jezdzic na tych zebatkach po dotarciu silnika wytłumacz mi to . wkoncu jest to otocykl enduro nie full cross, i producent sam je załozył w fabryce

Człowiekuwidmo- polskie znaki- to ostatnie upomnienie :-/
Ostatnio zmieniony 10 mar 2013, 15:35 przez czlowiekwidmo, łącznie zmieniany 1 raz.
tomi-ei
Posty: 498
Rejestracja: 15 lut 2010, 21:02
Lokalizacja: ok W-wy

czlowiekwidmo

Jeździć można, jak moto jedzie to dlaczego nie, skoro jedzie ;-)

Tak jak napisałem wcześniej zębatki 15/45 zakładane są przez KTM w fabryce i używa się ich tylko na czas ułożenia / dotarcia silnika. Właśnie o to chodzi, żeby moto było łagodniejsze i mniej wprawiony jeździeć mógł dobrze dotrzeć silnik.

Przy zakupie nowego moto w komplecie z moto dostajesz drugi zestaw napędowy ( w 2011 do mojego był o przełożeniach 13/52 zębatki stalowe i łańcuch 520 DID-a na oringach, takie mam założone, dokładnie te co dostałem ). 15/45 leżą w pudle nie używane. Jak nie wierzysz to sprawdz sam: te zębatki co masz założone są z samego aluminium o bardzo płytkich zębach, a łańcuch to najtańsza 520 bez oringów, jak przejedziesz na tym zestawie 15 mth w terenie to będzie dobrze. Dodatkowo poczytaj np na www.forum.motox.com.pl na jakich przełożeniach pomyka się w terenie.

Ale nie o to chodzi ile przejedziesz, ale przy takich przełożeniach to w terenie jest lekka porażka, moto jest szybkie, ale nie ma mocy i nie nadaje się do jazdy w cięższych warunkach o technicznych torach czy stromych podjazdach nie wspomnę. Na przelożeniu 15/45 można powalczyć, ale w supermoto.

Ogólnie trzeba było się spytać sprzedającego dlaczego sam nie jeździł na tym zestawie :mrgreen: , to jest zwykła oszczędność sprzedających, założę co mam, a kupujący niech się potem martwi i w ten sposób kilka złotych do przodu.

W podsumowaniu:
Jak zmienisz na nowy zestaw o terenowych przełożeniach ( ten i tak długo nie polata ) to zobaczysz o czym mówię i jaka będzie różnica...

Poniżej masz do porównania zdjęcie moto z docelowym fabrycznym zestawem napędowym jaki daje KTM w komplecie z nowym moto. Zobacz, że na dwóch ostatnich zdjęciach ( katalogowych ) jest założony ten zestaw co masz teraz, a na zdjęciach moto w terenie ten który dostajesz na zamianę po dotarciu moto.
http://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=k ... 2560933224


Ogólnie nie gniewaj się chciałem pomóc i żebyś mógł w pełni korzystać z frajdy jazdy na tym moto.


.
Awatar użytkownika
czlowiekwidmo
Posty: 71
Rejestracja: 14 lis 2011, 23:06
Lokalizacja: tomaszów maz
Kontakt:

dzięki nie gniewam się hehheheh ale powiem wam ze moto na sporych podjazdach sobie nieźle radzi wszedzie wiechałem na 2 albo na 3 , ale polatam na tym napędzie jeszcze z 10 godzin bo 5 już za mną
edit by wojtek: no już lepiej, ale spraw sobie jakąś przeglądarkę ze sprawdzaniem pisowni-tobie same polskie znaki nie pomogą ;-)
Ostatnio zmieniony 10 mar 2013, 17:15 przez czlowiekwidmo, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
bonzo
Posty: 3181
Rejestracja: 23 lut 2009, 0:34
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Na 3ce podjazdy? To chyba jakieś delikatne wzniesienia ;-)
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
tomi-ei
Posty: 498
Rejestracja: 15 lut 2010, 21:02
Lokalizacja: ok W-wy

Biorąc pod uwagę zbliżający się sezon oraz coraz większą liczbę osób na forum posiadających hard-enduro ponawiam zaproszenie na poligon do Sulejówka.

Ale na chwilę obecną nic nie organizuję bo w tamtym roku temat nie wypalił, więc jak się zbierze więcej osób ( wystarczy jedna ) to z Michałem załatwimy hotel i organizację objazdówki po poligonie.

człowiekwidmo dogadajcie się z grupą łódzką, bonzem i pozostałymi chętnymi.

W programie zapewniam podjazdy gdzie na tym przełożeniu ciężko będzie podjechać :-D nawet 450, ale nie nic nie mówię bo nie znam Twoich umiejętności...

Wojtek, Herflick , Bonzo podejmujecie temat ?
Pogoda niedługo ma się poprawić :-D .

.
ODPOWIEDZ