xt 660 r
Moim zdaniem najważniejszy jest silnik bo na wyglądzie się nie jeździ co nie oznacza, że nie jest ważny:) ja kupowałem r-ke w październiku i zwracałem szczególnie uwagę na:
- niski przebieg:)
- kulturę pracy silnika ( powinien pomrukiwać:0)
- szczególnie zwróc uwagę na śruby przy siniku czy nie są wyrobione itp w zależności od przebiegu powinny być ruszane niektóre elementy (np do regulacji zaworów)
- zwróć uwagę na spawy oraz malowanie elementów ( lakier nie powinien posiadać zapyleń ,, morki")
- kolejno poprzeglądaj plastiki czy nie były klejone oraz czy uchwyty są całe
- sprawdz czy kierownica nie była prostowana ( szpachlowana ) spotkałem się z taka raz
Ogólnie miej oczy do około głowy i weź z sobą osobę której nie zależy na kupnie żeby z innej perspektywy spojrzała na moto
- niski przebieg:)
- kulturę pracy silnika ( powinien pomrukiwać:0)
- szczególnie zwróc uwagę na śruby przy siniku czy nie są wyrobione itp w zależności od przebiegu powinny być ruszane niektóre elementy (np do regulacji zaworów)
- zwróć uwagę na spawy oraz malowanie elementów ( lakier nie powinien posiadać zapyleń ,, morki")
- kolejno poprzeglądaj plastiki czy nie były klejone oraz czy uchwyty są całe
- sprawdz czy kierownica nie była prostowana ( szpachlowana ) spotkałem się z taka raz
Ogólnie miej oczy do około głowy i weź z sobą osobę której nie zależy na kupnie żeby z innej perspektywy spojrzała na moto
[shadow=white][/shadow]ArtiP22 pisze:Moim zdaniem najważniejszy jest silnik bo na wyglądzie się nie jeździ co nie oznacza, że nie jest ważny:) ja kupowałem r-ke w październiku i zwracałem szczególnie uwagę na:
- niski przebieg:)
- kulturę pracy silnika ( powinien pomrukiwać:0)
- szczególnie zwróc uwagę na śruby przy siniku czy nie są wyrobione itp w zależności od przebiegu powinny być ruszane niektóre elementy (np do regulacji zaworów)
- zwróć uwagę na spawy oraz malowanie elementów ( lakier nie powinien posiadać zapyleń ,, morki")
- kolejno poprzeglądaj plastiki czy nie były klejone oraz czy uchwyty są całe
- sprawdz czy kierownica nie była prostowana ( szpachlowana ) spotkałem się z taka raz
Ogólnie miej oczy do około głowy i weź z sobą osobę której nie zależy na kupnie żeby z innej perspektywy spojrzała na moto
A co ma krzywa kiera do stanu?
Jeżdżę enduro w ciężkim terenie z paroma kumplami i kiere co wyjazd ktoś prostuje
Najważniejsze to suche sprawne zawiasy
Brak luzów na zawieszeniu
Cichy i suchy silnik .
Proste koła.
Wygląd też jest istotny ale nie najważniejszy
Pozdrawiam
A no może mieć bo jak moto miał wypadek to krzywa kierownica może być podpowiedziom że działo sie z nim coś złego
To twoim zdaniem Wywrotka na enduro to coś złegoArtiP22 pisze:A no może mieć bo jak moto miał wypadek to krzywa kierownica może być podpowiedziom że działo sie z nim coś złego
Ja glebę zaliczam średnio dwa trzy razy na wyjazd w teren, i co uważasz że moje moto to coś złego?
Rozumie jak ktoś wali dzwona przy stówce to może jest coś złego ,ale w enduro krzywa kiera to naprawdę nic złego
Doskonale rozumie ale kupując nie wiesz czy moto był przewrócone na parkingu czy przejechł po nim tir i zostało odbudowane:0 dlatego ostrożności nie za wiele:)
Uwierz mi że jak ktos naprawia moto po dobrym dzwonie to na pewno nie zostawi krzywej kiery.ArtiP22 pisze:Doskonale rozumie ale kupując nie wiesz czy moto był przewrócone na parkingu czy przejechł po nim tir i zostało odbudowane:0 dlatego ostrożności nie za wiele:)
Na kierownice w enduro nie zwracam uwagi szczególnej.
Dla mnie priorytetem jest zawiecha i silnik. Oczywiście nie możemy zapominać o wielu innych istotnych rzeczach takich jak tarcze ,klocki ,napęd itp.
Enduro to nie chopper który ma lsnić.
Dużego dzwona łatwo poznać po ogranicznikach skrętu na półce - w Xt są dość miękkie. Po glebie parkingowej czy niegroźnej w terenie nie ma na nich prawie śladu, po niegroźnej na asfalcie (zazwyczaj wyższa prędkość) są uszkodzone na około 2-3mm, po czymś ostrzejszym - odpowiednio mocniej.Jaro5 pisze:ArtiP22 pisze:A no może mieć bo jak moto miał wypadek to krzywa kierownica może być podpowiedziom że działo sie z nim coś złego