Witam. Znalazłem coś takiego w necie. Mam pytanie: co sądzicie o przeprowadzeniu takiego zabiegu na wydechu? Akcesoryjne tłumiki do XT660Z kosztują niemało ... ciekawe jaki jest efekt faktyczny po takiej operacji.
Zamieszczam link.
http://www.horizonsunlimited.com/hubb/t ... nere-65467
Ingerencja w wydech XT660Z co o tym sądzicie?
Nic szczególnego. Wywalił katalizator i nic poza tym. Nie zrobił z kominów przelotów, więc jak będzie strzelał to prosto w puchę.
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
Na pewno będzie mniej się grzał ,trochę zmieni się dźwięk ale czy na + ?
0,5kg zysku na wadze to też trochę słabo...
Terefere
No i stało się! Po zrezygnowaniu w ingerencję wydechu i wielu przemyśleniach nawiązałem kontakt z Panem Adamem z firmy Hexonic, który zajmuje się produkcją układów wydechowych do motocykli. Wysłałem do niego komin i ma dorobić rurę dolotową do sportowej końcówki. Wydech robię na jedną stronę z końcówką Leovince. Po drugiej planuję założyć tubę narzędziową (może ktoś wie gdzie kupić?) - przynajmniej spray do łańcucha będzie gdzie schować Jak całość już przyjdzie postaram się zrobić jakieś foty i zamieścić.
zerknij do tego wątku, może sam sobie zrobisz: http://xt660.pl/viewtopic.php?t=2869&hi ... Adzi%F3wkarafalp300 pisze:(może ktoś wie gdzie kupić?)
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Witam. Właśnie zamontowałem wydech. Pozostawiam Wam do oceny. Założony jest db killer. Bez niego jest bardzo głośny ... sam się nie spodziewałem, że aż tak. Wszystko spasowane jest OK! Lepsze fotki postaram się dołączyć później. Te są z telefonu więc jakość nie za specjalna.
[img][img]http://images61.fotosik.pl/983/bd895e18c728da07m.jpg[/img][/img]
[img][img]http://images64.fotosik.pl/985/33f552793983bfa8m.jpg[/img][/img]
[img][img]http://images65.fotosik.pl/985/6d1025bb257cddfam.jpg[/img][/img]
[img][img]http://images61.fotosik.pl/983/bd895e18c728da07m.jpg[/img][/img]
[img][img]http://images64.fotosik.pl/985/33f552793983bfa8m.jpg[/img][/img]
[img][img]http://images65.fotosik.pl/985/6d1025bb257cddfam.jpg[/img][/img]
Ostatnio zmieniony 16 maja 2014, 20:08 przez rafalp300, łącznie zmieniany 1 raz.
Zastanawiałem się nad podwójnym, ale jakoś taki mi przypadł do gustu. Sugerowałem się fotkami z netu. Podobny był na Akrapovicu. Zresztą pracuję nad tubą narzędziową z drugiej strony i tam przewidziałem na nią miejsce. No i oklejona carbonem będzie chyba grała z całością. Oczywiście owoc moich wypocin postaram się zamieścić w odpowiednim czasie
Obiecane fotki lepszej jakości.
Może taki mały szczegół: oryginalny wydech waży 5,7 kg, ten razem z rurą dolotową 2,3 kg.
Różnica nie wielka patrząc na całość masy motocykla, ale biorąc pod uwagę sam układ wydechowy chyba znaczna. Dodam jeszcze, że bardzo poprawiła się moc w dolnym zakresie obrotów. Zdecydowanie lepiej czuć przyspieszenie.
[/img]
Może taki mały szczegół: oryginalny wydech waży 5,7 kg, ten razem z rurą dolotową 2,3 kg.
Różnica nie wielka patrząc na całość masy motocykla, ale biorąc pod uwagę sam układ wydechowy chyba znaczna. Dodam jeszcze, że bardzo poprawiła się moc w dolnym zakresie obrotów. Zdecydowanie lepiej czuć przyspieszenie.
[/img]
cyt - Dodam jeszcze, że bardzo poprawiła się moc w dolnym zakresie obrotów. Zdecydowanie lepiej czuć przyspieszenie
O to może być rozwiązanie, ja na przelocie MTC dołu praktycznie nie miałem, motocykl nie jechał do połowy zakresu w ogóle, za to miał bardzo fajnego kopa pod koniec zakresu.
Po powrocie do seryjnego, motocykl jedzie fajnie od dołu za to nie ma już tego kopa w końcowym zakresie, który czasami się przydawał
Szkoda że nie miałem okazji wjechać na hamownie było by czarno na białym
Po powrocie na seryjny wydech spadło mi też spalanie, ciekawe jak to będzie u Ciebie ?
Ten wydech MTC ma teraz Mroowa ciekawe jak jego wrażenia.
O to może być rozwiązanie, ja na przelocie MTC dołu praktycznie nie miałem, motocykl nie jechał do połowy zakresu w ogóle, za to miał bardzo fajnego kopa pod koniec zakresu.
Po powrocie do seryjnego, motocykl jedzie fajnie od dołu za to nie ma już tego kopa w końcowym zakresie, który czasami się przydawał
Szkoda że nie miałem okazji wjechać na hamownie było by czarno na białym
Po powrocie na seryjny wydech spadło mi też spalanie, ciekawe jak to będzie u Ciebie ?
Ten wydech MTC ma teraz Mroowa ciekawe jak jego wrażenia.
Ja już nie pamiętam jak było na oryginale. Trzeba by sprawdzić na hamowni, bo tak to tylko gdybanie. Ja mam wrażenie, że jest szybciej, pewnie głównie dlatego, że głośniej.
Rzeczywiście dół może być teraz trochę słabszy. Nie wiem gdzie jest ta połowa zakresu, ale od 2,5 krpm idzie równo. Mocna góra przydaje się czasem przy wyprzedzaniu.
Rzeczywiście dół może być teraz trochę słabszy. Nie wiem gdzie jest ta połowa zakresu, ale od 2,5 krpm idzie równo. Mocna góra przydaje się czasem przy wyprzedzaniu.
Terefere
Bonzo dzięki za link. Ciekawy pomysł na zrobienie pojemnika. Udało mi się jednak znaleźć oryginał. Dla tych, którzy szukają czegoś podobnego wkleję link ze stroną sklepu http://www.boxer-parts.eu/motokeg_pojem ... ,5545.html
Ja dorobiłem tylko metalowe uchwyty i całość zamocowałem do moto. No i przy okazji zniknęła ta pustka z prawej strony A oto efekt:
[img][img]http://images64.fotosik.pl/1003/0d1d10dbab428cf5m.jpg[/img][/img]
[img][img]http://images64.fotosik.pl/1003/393a44d774850211m.jpg[/img][/img]
Ja dorobiłem tylko metalowe uchwyty i całość zamocowałem do moto. No i przy okazji zniknęła ta pustka z prawej strony A oto efekt:
[img][img]http://images64.fotosik.pl/1003/0d1d10dbab428cf5m.jpg[/img][/img]
[img][img]http://images64.fotosik.pl/1003/393a44d774850211m.jpg[/img][/img]
Mi się wizualnie podoba prawa strona Teresy bez puchy, ale chyba zrobię podobny patent.
Terefere